Дмитро П.
Репетитор з математики, фізики, інформатики. Викладач коледжу. Педстаж - 19 років
Репетитор з математики, фізики, інформатики. Викладач коледжу. Педстаж - 19 років
Деталі про досвід викладання:
Великий досвід у підготовці до ЗНО та ДПА. Чітка організація процесу навчання з урахуванням завантаження в школі, фізичних, часових можливостей учня. Індивідуальний підбір завдань на кожне заняття. Вибір методики в кожному конкретному випадку. Розвиток логічного, самостійного мислення. Формування математичної бази з нуля, розвиток математичної мови.
Деталі про досвід викладання:
Великий досвід у підготовці до ЗНО та ДПА. Чітка організація процесу навчання з урахуванням завантаження в школі, фізичних, часових можливостей учня. Індивідуальний підбір завдань на кожне заняття. Вибір методики в кожному конкретному випадку. Розвиток логічного, самостійного мислення.
Деталі про досвід викладання:
Великий досвід у підготовці до ЗНО та ДПА. Чітка організація процесу навчання з урахуванням завантаження в школі, фізичних, часових можливостей учня. Індивідуальний підбір завдань на кожне заняття. Вибір методики в кожному конкретному випадку. Розвиток логічного, самостійного мислення.
Репетитор з математики, фізики, інформатики. Викладач коледжу. Педстаж - 19 років. Маю 3 вищі освіти, наукові публікації з педагогіки.
Великий досвід у підготовці до ЗНО та ДПА. Чітка організація процесу навчання з урахуванням завантаження в школі, фізичних, часових можливостей учня.
Індивідуальний підбір завдань на кожне заняття. Вибір методики в кожному конкретному випадку. Розвиток логічного, самостійного мислення. Формування математичної бази з нуля, розвиток математичної мови.
Ціна вказана за заняття з вищої математики. На заняття з математики згідно з побажаннями може бути скоригована.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора.
24 відгуків про Дмитро П.
2
0
3
0
4
1
4+
5
5
9
5+
9
4
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
4
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5
Математика, Фізика, 7-9-й класи
5
5
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
5+
Вища математика, Університетські курси
5+
4+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО), 10-11-й класи
4+
5
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
5
Програмування, C++ програмування
5
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5
Програмування, C++ програмування
5
4+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
4+
5+
Математика, 10-11-й класи
5+
5+
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5+
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
4+
Математика, 7-9-й класи
4+
5
Математика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
5
Математика, Фізика, Підготовка до НМТ (ЗНО)
5
4+
Математика, 7-9-й класи
4+
5
Вища математика,
5
4+
Математика, Фізика, 10-11-й класи
4+
5+
Математика, 7-9-й класи
5+
Використання методології Eduscrum в навчальному процесі для формування певних компетенцій
Робоча програма з комп’ютерних дисциплін кожен рік змінюється. Інформаційні технології постійно рухаються вперед. Тому педагогу, який викладає комп’ютерні дисципліни, потрібно дуже часто поповнювати
Бар’єри першокурсників у спілкуванні
Більше схожих анкет