Катерина С.
Викладач фортепіано, акордеону, теорії музики (підготовка до вступу в спеціалізовані заклади освіти)
Викладач фортепіано, акордеону, теорії музики (підготовка до вступу в спеціалізовані заклади освіти)
Київ
Визначення ступеня труднощів для кожного учня. Підбір музичного матеріалу для кожного випадку індивідуально з урахуванням визначення пізнавальної цінності кожного твору, поєднуючи це з конкретними завданнями музичного навчання і виховання, що дозволить знайти методично вірні шляхи подачі музичного матеріалу на уроці.
Важливим завданням, у процесі роботи над музичним твором, буде відображення художнього образу і співвідношення його з почуттями та емоціями, що є відповідними віку учня. Подальше виховання музичного смаку та вивчення теоретичних питань відбувається тільки за ініціативи учня.
Головним критерієм успішного та продуктивного навчання є регулярне проведення уроків вчителем та виконання домашнього завдання учнем.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором