Завдання для автоматизації звуку Р у реченнях, тексті

Оновлено 13.10.2025

Марина К.

Прочитай.

Робот розробляє новий проект.
У лісі ростуть хвойні дерева.
Мама готує смачний рататуй.
Мама приготувала смачне рагу для обіду.
Учень радісно розповів про свої досягнення в школі.
Рятувальники прибули на місце аварії.
Маленький хлопчик з радістю розфарбовував картинку фарбами.
Великий ведмідь рухався повільно через ліс у пошуках їжі.
Дівчинка радісно співала пісню на святі.
У парку росли різні види квітів, але троянди були найкрасивіші.

Три гарні троянди ростуть у саду.
Маленький трактор тягне важкий причіп.
Троє веселих друзів грали у футбол.
Тритон - це водяна тварина.
Трубач грає на великій трубі у місцевому оркестрі.
Мій брат буде трубачем і навчиться грати на трубі.
Трава завжди зелена і пахне чудово, коли її косять.
Вчора на тренуванні ми вивчали, як правильно стрибати .
Маленька дівчинка отримала травму.
У казці про лісового троля, він завжди виконує цікаві трюки.

Ми піднялися на драбину, щоб дістати м'яч з дерева.
Вчора у школі була драма, але все закінчилося добре.
Друзі завжди допомагають один одному: друг важливий в
житті.
Бібліотекар надрукував багато нових книг для дітей.
Наша шкільна постановка була драматичною та
захоплюючою.
Квадрат - це геометрична фігура.
Кедр - це велике дерево з ароматними шишками і смачними
горішками.
Дракон - це казкова тварина.
Ми збирали дрова в лісі для розпалювання вогнища.
На святі було багато солодощів, але мої улюблені - це драже.

Відгадай про, що йде мова.

Час дня коли сонце сходить (ранок).
Маленька тварина, яка живе в воді (риба).
Предмет для письма або малювання (ручка).
Квітка з білими пелюстками та жовтою серединою (ромашка).

Маленькі краплини води, які утворюються на рослинах і траві вранці, коли повітря вологе (роса).
Геометрична фігура з чотирма однаковими сторонами (квадрат).
Ділянка землі, де вирощують рослини та овочі (город).
Водойма, яка є великою, але меншою ніж море і оточена землею (озеро).
Людина яка ловить рибу (рибалка).

Автоматизація Р у тексті. 

Прочитай. 

Розель та Пінкі
Жив-був рожевий дракон на острові посеред океану. Його ім'я було Розель, і він був
найдобрішим драконом усіх часів. Він мешкав у величезній рожевій печері, яку він сам
зібрав у скелі.
Розель був дружелюбним та завжди готовим допомогти іншим мешканцям острова. Він
розважав дітей острова різними чарами та історіями про далекі країни та магічні пригоди.
У Розеля був найкращий друг - рожевий папуга Пінкі. Вони разом летіли над океаном та
досліджували інші острови. Разом вони знаходили скарби та цікаві артефакти.
У один прекрасний день, коли Розель та Пінкі досліджували підводний світ навколо
острова, вони виявили дивовижну перлину, яка сяяла всіми кольорами веселки та
засліплювала жителів підводного світу. Вони вирішили приховати її у своїй скарбничці,
щоб ніхто не натрапив на неї.
Розель та Пінкі стали героями острова, і всі діти бажали бути такими ж добрими та
відважними, як вони. Але для Розеля головне було допомагати та дарувати радість
іншим, і він продовжував робити це кожен день на своєму чарівному острові.

Сподобалась стаття? Оцініть

3.83

На основі відгуків 24 користувачів

Марина К.

Автор та репетитор на BUKI: Марина К.

Репетитор року 2023-2024 за версією Букі. Працюю з дітьми-білінгвами, розвиваю мовлення. Успішний досвід корекції звуковимови, заїкання у дітей та дорослих. Проводжу ВИКЛЮЧНО ОНЛАЙН ЗАНЯТТЯ. Працюю тільки у БУДНІ ДНІ. Використовую цікаві авторські матеріали. Проводжу якісні заняття, що допоможуть говорити чітко.

Інші блоги автора

Сайти та програми для логопедичних занять онлайнСайти та програми для логопедичних занять онлайн28.05.2025Авторські оповідання для автоматизації звуку РАвторські оповідання для автоматизації звуку Р16.05.2025Ефективність онлайн занять з логопедом. Що важливо знати перед першим онлайн-заняттям з логопедом ?Ефективність онлайн занять з логопедом. Що важливо знати перед першим онлайн-заняттям з логопедом ?15.09.20238 принципів роботи мовленнєвого терапевта (логопеда) в роботі із СДУГ, РАС, дислексія8 принципів роботи мовленнєвого терапевта (логопеда) в роботі із СДУГ, РАС, дислексія10.09.2025Какая польза от знания жестового языка для слышащих?Какая польза от знания жестового языка для слышащих?17.07.2025Топ-4 асоціативні техніки для швидкого запам’ятовування інформаціїТоп-4 асоціативні техніки для швидкого запам’ятовування інформації10.09.2025

Шукаєте репетитора?

На BUKI відправляють заявки на співпрацю з репетитором кожні 4 хвилини. Та вже 650000+ учнів знайшли викладача. Бажаєте приєднатись до них?

Підібрати репетитора

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора