Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!

Юлія С.
Чесно я засмучена цим сайтом ( Спочатку була дуже задоволена ! І працювати було дуже приємно . На даний час ні одного замовлення не можу знайти на протязі 2 тижнів . Писала листа із запитанням чому немає оголошень . На превеликий жаль мені ніхто не відповів ( Buki, повернись до того чудового сайту яким ти був !!!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Юліє. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ні адміністрація сайту, ні менеджери не мають до цього відношення. 7 серпня (в п'ятницю ввечері) від вас був отриманий лист. Відповідь вам надіслав адміністратор, щойно почався його робочий день у понеділок 9 серпня. Будь ласка, перевірте вашу пошту.
Опубліковано 1911 днів тому

Лесюк Яна
Дуже швидко ⚡знайшли що треба
Відповідь компанії
Доброго дня, Яно. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого сайту. Нам приємно бути корисними!
Опубліковано 1911 днів тому

Юлія Б.
Хочу висловити подяку менеджеру сайта Анастасії Королевич за плідну співпрацю. Бажаю натхнення і успіхів у подальшій роботі.
Відповідь компанії
Доброго дня, Юліє Олександрівно! Дуже дякуємо за вашу подяку! Обов'язково передамо Анастасії ваші побажання.
Опубліковано 1912 днi тому

Татьяна С.
BUKI- это команда профессионалов! Хочу выразить огромную благодарность менеджерам и администрации сайта за мгновенное реагирование с их стороны на какие-то рабочие моменты и нюансы при работе с клиентами. Мне очень нравится сотрудничать с BUKI . BUKI- Вы наилучшие! Желаю Вам огромного процветания, счастливых клиентов и пусть каждый день Ваш будет солнечным!)
Відповідь компанії
Здравствуйте, Татьяна. Спасибо большое за ваш отзыв и за высокую оценку нашего ресурса. Нам очень приятно!
Опубліковано 1914 днi тому

Марія Ю.
Вдячна за роботу Викі!.За професійних підхід до репетитора при виборі учнів..За розуміння і приємне спілкування )Бажаю талановитих учнів і вдячних репетиторвв
Відповідь компанії
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за ваш відгук. Успіхів і вам у роботі з учнями!
Опубліковано 1914 днi тому

Софія Д.
Не уважительное отношение к репетиторам, заказы брать невозможно
Відповідь компанії
София, уточните вашу проблему - в чем именно проявляется неуважение? Только тогда мы сможем это исправить. Ограничений по вашей анкете нет. По вашей анкете в течение месяца для вас была персональная заявка, на которую вас было сразу же назначено. Прочитав историю по вашему заказу - не нашли никаких недоразумений или конфликтов. Поэтому неприятно получать подобный отзыв от преподавателя, который рассчитывает на сотрудничество.
Опубліковано 1914 днi тому

Світлана Л.
Погоджуюсь, раніше було набагато краще! Я отримувала студентів і займалась з ними. Тепер же, лише, коли оплатила топ, мені призначили клієнта. 1го за оплачений місяць. Я відповідаю на заявки за секунду, а її вже взяли. І так протягом останніх півроку. Вам має бути соромно за свою зіпсовану репутацію!
Відповідь компанії
Доброго дня! Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.
Опубліковано 1915 днів тому

Наталія З.
Сайт раніше працював нормально. А тепер жодного замовлення неможливо взяти. І бачу що ситуація така не лише в мене. Зробила висновок що ваші менеджери беруть відкат і хабарі і віддають замовлення обраним репетиторам. Щойно була персональна заявка. Відповіла протягом пару секунд. І не треба казати що мене знову не обрали. Це все вже набридло. Працюйте прозоро. Поясніть чому кнопка бажаю займатися деколи взагалі не працює
Відповідь компанії
Доброго дня, Наталіє. На сайті не передбачені жодні платежі, окрім оплати за заявку та оплати послуги ТОП. Вас дійсно обрав клієнт в якості бажаного викладача, проте не тільки вас, а також анкету іншого викладача, який теж погодивсь на заявку. На одне замовлення не може бути призначено 2 викладачі одночасно. Якщо у репетитора не працює якась функція, необхідно повідомляти про це адміністрацію, присилаючи скріншоти та детально описуючи цю проблему технічного характеру. Тільки так наші розробники зможуть усунути помилку. Окрім вас про неробочу кнопку не повідомляв жоден з 25 тис репетиторів сайту. Тому, скоріш за все, проблема на вашій стороні.
Опубліковано 1915 днів тому

Асмік А.
Неуважительный подход к репетиторам со стороны администрации. Не отвечают на звонки при возникновении вопросов. После согласования, что отправят номер ученика, заявка еще три раза появилась на сайте и номер таки не отправили. Надеюсь у других опыт более положительный, однако, думаю, сервис должен быть прозрачным и честным для всех.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Асмик. Менеджер уже связалась с вами и объяснила ситуацию по заказу.
Опубліковано 1916 днів тому

Оксана О.
Buki is the best!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Оксано. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно!
Опубліковано 1917 днів тому