Відгуки відвідувачів про сайт - сторінка 27

Поточна оцінка 4.56 від 1916 користувачів.

Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.

Допоможіть нам стати краще!

Найсвіжіші відгуки

Nataliya id: 2305

Nataliya

Номер заявки 966012. Знайшла викладача з французької мови, бо потрібно для школи. Дуже задоволена, моєму синові подобається, є покращення. Раджу

BUKI

Відповідь компанії

Наталіє, дякуємо за відгук! Ми раді, що виправдали ваші очікування! Бажаємо успіхів у навчанні та високих оцінок вашому сину) 🚀

Опубліковано 462 днi тому

єва id: 2304

єва

Вона дуже класна

BUKI

Відповідь компанії

Єво, дякуємо за зворотній звʼязок щодо занять з викладачем! Ми раді, що ви задоволені співпрацею🤗

Опубліковано 465 днів тому

Щиро вдячна за співпрацю!

BUKI

Відповідь компанії

Галино, щиро дякуємо за відгук та співпрацю! Ваша підтримка важлива для нас.💚

Опубліковано 465 днів тому

Катерина

Найгірший репетиторський портал зі сторони викладача. Ніхто не дає гарантію того, що учень хоча б візьме слухавку, я не розумію, за що я плачу оферту сайту, хоча нехай буде оферта, але якби вони щось робили Я маю 60+ оплачених заявок і до цього всього, Букі мене блокує. Але коли я прошу просто зняти з мене заявку, менеджер може робити то тижню і більше, хамити і т.д., а коли я вчасно не поставила дату першого уроку, то до мене претензії і бан.

BUKI

Відповідь компанії

Катерино, дякуємо за зворотній звʼязок. Ви сплачуєте Оферту виключно по успішних замовленнях, тобто по тих, де проводяться заняття. Якщо учень не відповідає, то достатньо повідомити менеджера, він зніме дане замовлення. На сайті є умови співпраці, які, на жаль, ви порушували. А саме ви не звʼязувалися з учнями по кілька днів. Для сайту неприпустима відсутність комунікації та ігнорування клієнта.

Опубліковано 466 днів тому

Добрий день! Зареєстрована, як репетитор. Сайт хороший, але мені не подобається те, що комісія дуже велика (моя остання комісія - 900 "з гаком" грн з ПДВ при вартості мого одного уроку 250 грн) А якщо учень не схоче займатися навіть і вдруге?..))

BUKI

Відповідь компанії

Добрий день, Олександро! Дякуємо за зворотній звʼязок💚 Такі випадки передбачені Договором Оферти, і, відповідно, робиться перерахунок замовлення як за короткий курс. В такому випадку комісія зменшується. Якщо виникнуть будь-які питання щодо цього, ми будемо раді допомогти, звертайтеся [email protected])

Опубліковано 470 днів тому

Марія id: 2299

Марія

Доброго вечора, дуже подобається викладач з історії : Друзь Наталія, завжди допоможе , Підтримає як найкращий викладач, досвідчена , талановита, креативна, найкраща , а саме головне любить студентів , і якщо щось не виходить завжди пояснює чітко матеріал навчального процесу. Завжди прийде на допомогу з тим чого не знаєш з історії. Рекомендую !!!) ❤️❤️❤️

BUKI

Відповідь компанії

Маріє, дуже дякуємо за ваш відгук! Раді, що ви задоволені викладачем❤️

Опубліковано 471 днів тому

Світлана id: 2297

Світлана

Щиро дякую за отримані знання від репетитора з рисунку пані Юлії. Вона дуже уважний та кваліфікований педагог та художниця. Репетитора завдяки Вuki знайшла швидко та задоволена результатом. Дякую за співпрацю.

BUKI

Відповідь компанії

Світлано, щиро вдячні за ваш відгук! Раді, що ми допомогли вам в пошуках💚 Звертайтеся до нас ще🤝

Опубліковано 473 днi тому

Зареєстрована на Buki як викладач. 3.11.2022 виник перший інцидент: кількість заявок різко зменшилася. Мій чоловік надіслав заявку як учень, але вона не прийшла. Йому збрехали, що я "сказала, що завантажена і немаю вільних місць". Маю запис розмови! 25.06.24 прийшла заявка, я підтвердила. Людина розповіла, що заявку відправили два дні тому, їй казали, що я "не відповідаю". Пропонували заняття у Buki. Май скріншоти. Чому менеджери переводять учнів до Buki School і брешуть? Хто відповідає за це?

BUKI

Відповідь компанії

Альоно,дякуємо за коментар. Нагадаємо, що в 2022 році почалось повномасштабне вторгнення росії в Україну, тому скоротилась кількість заявок не тільки в Букі, а й в інших бізнесах. По випадку 2022 року ми просили вибачення 2 роки тому. Заявка була у вас в кабінеті в доступі і ви могли її взяти. Менеджер або неправильно вас зрозуміла, або через неполадки зв'язку нерозчула відповіді. Компанія може пропонувати клієнтам інші продукти нашої компанії, в тому числі послуги онлайн школи.

Опубліковано 475 днів тому

Не завжди вчасно приходять повідомлення(або зовсім не приходять) про потенційні чи персональні заявки. Велика комісія.

BUKI

Відповідь компанії

Вероніко, дякуємо за ваш відгук! Сповіщення про потенційні замовлення приходять виключно на пошту, про персональні заявки ми сповіщаємо додатково у Вайбер. Уточніть, будь ласка, номери замовлень, про які не надійшли сповіщення, щоб ми могли виправити ситуацію на майбутнє. Ми завжди відкриті до ваших пропозицій та готові покращувати наш сервіс для вас.🚀📒

Опубліковано 476 днів тому

Дар'я id: 2293

Дар'я

На жаль, відгук має обмеження. Сам ресурс класний, репети норм. Але. Дуже раджу вам, засновники цього стартапу, почитати цю статтю: https://businessman.ua/events/rabota/kak-prysavaa-serbataa

BUKI

Відповідь компанії

Дар'є,вітаємо! Дякуємо за коментар. Ми працюємо над стандартами сервісу, в тому числі якістю комунікації менеджерів з клієнтами. З сенсу статті можна зрозуміти, що ви незадоволені спілкуванням з нашими менеджерами. Переглянувши вашу заявку, з'ясували, що наш менеджер ні разу не контактував з вами. Ви обрали конкретного логопеда і розпочались заняття. Ми б хотіли отримали від вас більш детальний фідбек, щоб зрозуміти, як ми можемо покращити наш сервіс в майбутньому. Будемо вдячні за відповідь!

Опубліковано 477 днів тому

1...262728...192