1. Учні будуть більше спілкуватися. У багатьох учнів присутній страх виступати публічно. Вони часто уникають дискусій, показуючи свою пасивність і неготовність до інтерактивної взаємодії під час опитування вчителями. В результаті, така практика унеможливлює покращення комунікативних навичок. Робота в малих групах/парах дозволяє учням подолати мовні бар’єри, оскільки не всі легко звикають до великої аудиторії і можуть розкрити весь потенціал. Таким чином, групове спілкування відбувається природно і без примусу.
2. Школярі допомагатимуть один одному. Існує українське прислів'я: "Одна голова добре, а дві краще". Співпраця - це шлях до прогресу, адже при виникненні певних запитань в учнів в групах, їхні однокласники можуть допомогти їм у пошуку відповіді на них. Взаємна допомога дозволить їм обмінятися своїми знаннями і засвоїти матеріал краще.
3. Студенти кидатимуть виклик один одному. Підсвідомо слабші учні наслідуватимуть сильніших студентів і братимуть в них приклад. Це означає, що студенти з низькою успішністю почнуть розвивати свої мовні навички.
4. Відбуватиметься взаємне заохочення до спілкування. Студенти будуть заохочувати, підтягуючи і мотивуючи один одного. Також бажання до спілкування відбувається тоді, коли студенти нижчого рівня бачать рівень інтерактивності учнів вищого рівня.
5. Учні стануть дружніми. Працюючи в групах, вони розвиватимуть відносини один з одним. Також ділитимуться особистими думками, життєвими цілями та, ймовірно, стануть друзями.
6. Студенти використовуватимуть мову творчо. Навчальні заклади з сучасними комунікативними підходами зосереджують увагу на тому, щоб учні могли, наприклад, дізнаватись значення слова чи фрази використовуючи мову, яку знають, для отримання значень.
7. Відбуватиметься розвиток культурної чутливості. У роботі в групах студенти матимуть можливість ознайомитись з культурою своїх однокласників, а, як відомо, культура торкається питань віри, цінностей та переконань людини. Таким чином, учні ставитимуться більш толерантно один до одного, поважаючи цінності свої однокласників.
8. Робота в групі активізує різні стилі навчання. Мета викладання в групах полягає в досягненні максимально різних стилів. Студенти, які навчаються таким чином, ефективно працюватимуть з іншими людьми і легше знаходитимуть спільну мову один з одним. Коли ви даєте студентам цілі для колективного досягнення, вони швидше досягатимуть успіху.
9. Групова робота сприяє природному виконанню студентів. Розділення учнів по групах та їх прослуховування при їх взаємодії - це чудовий спосіб побачити, яку мову вони насправді використовують.
10. Виникне краще усвідомлення того, який матеріал потрібно закріпити. Коли учні працюватимуть разом, з’явиться можливість краще зрозуміти в якому руслі розвиваються учні, які граматичні правила вони засвоїли, а які потрібно повторити ще раз. У окремих вправах це не так кидається в очі, як у природному комунікативному середовищі роботи у групах.