Блоги репетиторов - авторские статьи репетиторов об образовании в Украине

Категории
Репетитор - Даниєла id:48832

Автор: Даниєла

Чаще всего, в румынском языке, мы ограничиваемся вопросами Кто?Что? к существительному, однако стоит добавить несколько предлогов, как у нас сразу же образуются хороший десяток вопросов Предлагаю ознакомиться с часто употребляемыми вопросами к существите

Репетитор - Светлана id:70161

Автор: Светлана

В цій статті вам розкрию декілька порад як вивчити англійську мову. Вони згодяться не лише початківцям, а й тим, хто хоче покращити свій рівень володіння.

Репетитор - Богдан id:65343

Автор: Богдан

Ця тема допоможе розвинути словниковий запас, спонукає перебрати в памяті те, що ви туди поклали колись і зробити так звану ревізію словникового запасу.

Репетитор - Марина id:70050

Автор: Марина

Схема натягування аркушу акварельного паперу на планшет

Репетитор - Ольга id:58692

Автор: Ольга

Кращі поради для правильного написання офіційного електронного листа англійською

Репетитор - Валерия id:32324

Автор: Валерия

Можно ли учить язык по приложениям? Как ими пользоваться и зачем они нужны?

Репетитор - Светлана id:70161

Автор: Светлана

Дана стаття відкриє вам один із секретів написання відкритої частини тесту ЗНО з англійської мови, а саме: використання мовних висловів.

Репетитор - Светлана id:25870

Автор: Светлана

Тексти є частиною викладання іноземних мов та її вивчення. За допомогою текстів ми працюємо не тільки візуально, а й когнітивно. Читаючи певний уривок ми розглядаємо граматичні конструкції, збагачуємося лексично

Репетитор - Светлана id:25870

Автор: Светлана

Інтерес до вивчення нових методик оволодіння іноземною мовою, обумовлений тим, що роль сучасного вчителя змінюється. Він уже не центральна фігура, а лише регулює навчальний процес. Викликати інтерес до пізнання даного матеріалу і вказати правильний шлях р

Репетитор - Светлана id:25870

Автор: Светлана

Здавна відомо, що опанування мови у мовному середовищі є простішим. Розуміючи це, сучасні педагоги намагаються моделювати ситуації та організовувати заняття так, щоб студент який не спілкувався з носієм мови, відчув би себе в тій чи іншій країні за допом