Отзывы о сайте

Текущая оценка 4.48 от 765 пользователей.

Оставьте свой отзыв о работе сервиса Буки.
Он будет доступен для просмотра другим пользователям сайта.
Для подтверждения личности войдите через аккаунты социальных сетей Фейсбук или Гугл или оставьте свой на емейл - его придет письмо с подтверждением активации отклика.
Спасибо за вашу активность!

Помогите нам стать лучше!

Все отзывы

Євген З.

Опубликовано сегодня

Сервіс так собі. Зареєстувався. Хотів себе знайти себе у викладачах по місту, але всі спроби марні.

Ответ компании

Доброго дня, Євген. У своїй анкеті ви вказали, що займаєтесь виключно по скайпу, тому ваш профіль не розміщений серед репетиторів, які займаються локально. Ви можете знайти себе серед репетиторів, які займаються онлайн.

Mohammed H.

Опубликовано 1 день назад

Нормальний сервіс. Але після завантаження фото, рейтинговий бал не підвищився.

Ответ компании

Доброго дня, Mohammed. Ваша анкета не була перевірена, тому бали не були нараховані. Зараз вже все перевірено, рейтинг оновився.

Валерия П.

Опубликовано 2 дня назад

Меня всё устраивает , хотелось бы предложить вам создать мобильное приложение, так можно было бы быстрее реагировать на заявки.

Ответ компании

Здравствуйте, Валерия. Спасибо за ваш комментарий. Мобильное приложение сейчас находится на доработке. Как только оно будет сделано, вас оповестят.

Людмила Анатоліївна Лук'янова

Опубликовано 3 дня назад

Дуже дякую професійній команді менеджерів "Букі" за чудову організацію роботи для викладачів. Постійно приходять сповіщення про нові потенційні заявки, про завки свого міста та онлайн уроки. Менеджери в робочий час оперативно відповідають на смс повідомлення і беруть на себе зв'язок з батьками - найголовніші проблеми

Ответ компании

Доброго дня, Людмило Анатоліївно. Дуже дякуємо за зворотній зв'язок. Нам приємно бути корисними для вас. Дякуємо за плідну співпрацю!

Олег Т.

Опубликовано 4 дня назад

Жахливий сервіс. Не можна зв'язатися з консультантом (начебто в онлайні, а по 3 дні не відповідає) На телефонний звоник автоідповідач каже, що з вами протягом кількох годин зв'яжуться, а ніхто не дзвонить. Немає діалогу з потенційним клієнтом. Взагалі нікому не раджу мати справу з цією конторою

Ответ компании

Доброго дня, Олег. За вашою поштою не зареєстровано ні анкет, ні заявок на нашому сайті. Підкажіть, як з вами зв'язатися, щоб допомогти у вирішенні вашого питання. Напишіть нам, будь ласка, на центральну пошту [email protected], з чим саме у вас виникли проблеми.

Наталия К.

Опубликовано 5 дней назад

Гарний сервіс

Ответ компании

Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук!

Мария А.

Опубликовано 6 дней назад

Я на цьому сайті вже немаленький проміжок часу (больше 2 років, певне). За цей час мені не підібрали ЖОДНОГО учня. Надсилають потенційні заявки на пошту через 3-5 годин після того, як вони з'являються, що робить їх неактуальними для мене, бо на них призначають інших викладачів. Я реагую на всі заявки, які мене цікавлять, але учнів з Букі у мене як не було, так і нема. Не може бути, щоб більше ніж за два роки жодна людина не погодилася займатися. Передивіться свої схеми розподілу учнів.

Ответ компании

Доброго дня, Маріє. Сайт не розподіляє учнів між репетиторами. Учні самі заповнюють заявки на репетиторів, з якими вони бажають працювати. Зверніть увагу, що на сайті близько 9 тис репетиторів англ.мови онлайн. Тому цілком можливо, що учні не залишили для вас персонального замовлення.

Vitalii K.

Опубликовано 6 дней назад

Доброго дня!!! Займаюсь вивченням англійської мови шість занять, викладач Віталіна Сергєєва id:84029. Все професійно і якісно, я задоволений. Особливо сподобались аудіо файли, які допомагають краще засвоювати матеріал. Дякую компанії *BUKI* за таку можливість. Так тримати!!!!

Ответ компании

Доброго дня, Віталій. Дуже дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що ви задоволені заняттями!

olya s.

Опубликовано 10 дней назад

Дякую за відгук. Продовжимо Передивилась різні анкети, ніде немає подібної функції і в лк теж. UX у вас жахливий, продумайте адекватно CJM. У вас жахливі алгоритми Про пробне, в лк клієнта такої ф-ї немає. Викладачі відмовляються, бо треба сплачувати комісію за ТРИ заняття. А може мені цей викладач не підійде абсолютно, а виходить що я зобов'язана погоджуватися е зрозуміло на що

Ответ компании

Доброго дня, Олю. Усі пропозиції по покращенню роботи сайту ви можете написати на центральну пошту [email protected]

olya s.

Опубликовано 10 дней назад

ЧОМУ НЕМАЄ ПРОБНОГО ЗАНЯТТЯ? я готова платити за пробне. По анкеті так зразу й не влучиш в потрібного викладача. Коли просиш напряму про пробне, вони відмовляються, бо по умовам сайту їм це не вигідно (я їх повністю розумію). Будь ласка ДОБАВТЕ пробне заняття, або хоча б відео з викладачем, щоб розуміти його чистоту вимови, наявність акценту, сам голос і тд. ЦЕ Ж ТАК ЛОГІЧНО!

Ответ компании

Доброго дня, Ольго. В анкетах наших викладачів доступна функція "відео". Ви можете ознайомитися із ним перед вибором конкретного викладача. Стосовно пробного заняття, то воно існує, і ваше право домовлятися із репетитором про нього, воно може бути як платне, так і безкоштовне (тестування, співбесіда), на розгляд викладача.

12...77

Оценить!

или авторизируйтесь через социальные сети:

Надіслати