Як відновити класичну дошку повідомлень Zoom?

Wed Jun 18 2025 20:31:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Іван Б.

Оновили Zoom, і замість звичної та зручної онлайн-дошки (Whiteboard (Classic)) з'явилось щось незрозуміле з назвою 'сучасна дошка'? Цікаво, як повернути класичну? Читайте, розповім.

Вступ та опис проблеми

Як відомо, Zoom має два види вбудованої дошки повідомлень: класична та сучасна. Сучасна має доволі широкий функціонал, проте на ній вкрай незручно писати (іншими словами, незручно використовувати в якості власне онлайн-дошки). Тому я майже завжди використовую класичний варіант.

Кілька місяців тому в кількох учнів після оновлення програми зникла можливість користуватись даною дошкою. Зрештою, після одного з оновлень платформи класична дошка вимкнулась і в мене. Власне, при першому запуску ще було діалогове вікно 'використовувати дошку повідомлень (класичну)', при наступних запусках воно зникло.

Чому це відбувається? Після оновлення клієнту Zoom користувачі при спробі запустити класичну дошку повідомлень за допомогою меню 'демонстрація екрана' автоматично перенаправляються на нову дошку Zoom. На думку розробників, це дозволить користувачам користуватись новою дошкою, забезпечуючи при цьому доступність для користувачів класичної дошки. 

Чи можна це виправити? Так, можна. Для цього можна скористатись вебінтерфейсом Zoom та розміщеними там налаштуваннями. 
Де про це дізнатись? Теоретично в центрі підтримки Zoom, витративши чимало часу на пошук та відсіювання інформації. Додаткова проблема - інформація подається англійською, тож потрібно її знати. Аби обійти цю незручність, вирішив описати, яким саме чином можна повернути класичну дошку.

Інформація актуальна станом на травень 2024 року.

Алгоритм відновлення можливості запускати класичну дошку (Whiteboard (Classic))

1) Заходимо до вебпорталу Zoom. Посилання залишив наприкінці допису. У разі потреби авторизуємось.
2) Обираємо пункт меню 'Налаштування' ('Settings').
3) В меню 'налаштування' тиснемо на вкладку 'Зустріч' ('Meeting').
4) В підпункті меню 'на зустрічі (базові)' ('In Meeting (Basic)') розміщений перемикач 'Класична дошка' ('Whiteboard (Classic)'). Він відповідає за ввімкнення або вимкнення класичної дошки повідомлень. Вмикаємо. Якщо з'явиться діалогове вікно перевірки, тиснемо 'Увімкнути' або 'Вимкнути' для підтвердження.
5) Це ще не все. Річ у тому, що є ще один підпункт меню: 'Використовувати дошку за замовчуванням, якщо вона доступна'. Доки цей прапорець стоїть, буде вмикатись нова дошка. Знімаємо прапорець.
6) Тиснемо 'Зберегти'.
7) Якщо ці маніпуляції виконані під час активної зустрічі, класична дошка не стане автоматично доступною. Потрібно перезапустити (припинити та запустити знову) зустріч.
8) З цього моменту ми можемо користуватись класичною дошкою. Як її запустити? Тиснемо 'демонстрація екрана' (ярличок в меню знизу клієнта) та обираємо пункт 'Дошка повідомлень' ('Whiteboard'), після чого натискаємо 'поділитись'. 
9) Готово!

Висновки

Хоча після одного з оновлень Zoom вимикає можливість користування класичною дошкою, дану функцію можна відновити за допомогою вебінтерфейсу. Де знаходяться відповідні налаштування? Меню 'налаштування', підменю 'зустріч', підпункт 'на зустрічі (базові)'. Які налаштування слід виставити для користування класичною дошкою? Слід поставити прапорець ''Класична дошка' та зняти прапорець 'Використовувати дошку за замовчуванням, якщо вона доступна', після чого зберегти налаштування те перезапустити клієнт Zoom.


Матеріали (корисні посилання):

1) https://support.zoom.com/hc/en/article?id=zm_kb&sysparm_article=KB0068305 - інформація про класичну дошку на офіційному сайті Zoom.
2) https://support.zoom.com/hc/en/article?id=zm_kb&sysparm_article=KB0074220#h_4505765699431707172833222 - інструкція щодо ввімкнення та вимкнення нової дошки Zoom (англійською мовою).
3) https://us05web.zoom.us/profile/setting?tab=meeting - посилання на пункт налаштувань, про котрий йдеться в дописі.
4) https://zoom.us/account/setting?_ga=2.223290587.1500330460.1716277618-1156542699.1706361976 - вебпортал Zoom. Тут розміщені всі налаштування та підтримка.
5) https://support.zoom.com/hc/ru/contact?id=contact_us - підтримка Zoom.

Понравилась статья? Оцените

5

На основе отзывов 2 пользователей

Іван Б.

Автор и репетитор на BUKI: Іван Б.

Освіта: Викладач математики, вчитель математики та інформатики - РДГУ. Мова викладання - Українська. Працюю онлайн, в 'зв'язці' ТГ/Zoom, постійно використовую онлайн-дошку.

Другие блоги автора

Ищете репетитора?

На BUKI посылают заявки на сотрудничество с репетитором каждые 4 минуты. Но уже 650 000+ студентов нашли преподаватели. Хотите присоединиться к ним?

Подобрать репетитора

BUKI

Платформа, объединяющая репетиторов и учащихся

Создать профиль репетитора