Світлана Ж.
Психолог, репетитор з івриту (18 років досвіду). Займала посаду викладача практичних занять з експериментальної психології в Хайфському університеті. Працювала дитячим психологом в психологічній службі в Ізраїлі. Працювала вчителем івриту в загальноосвітній школі в Україні. Маю досвід роботи нянею для дітей (репетиторство) в сім'ях.
Психолог, репетитор з івриту (18 років досвіду). Займала посаду викладача практичних занять з експериментальної психології в Хайфському університеті. Працювала дитячим психологом в психологічній службі в Ізраїлі. Працювала вчителем івриту в загальноосвітній школі в Україні. Маю досвід роботи нянею для дітей (репетиторство) в сім'ях.
Деталі про досвід викладання:
Перевірка підготовки дитини до школи.
Визначається психологічна та поведінкова готовність дитини до школи та надається відповідне заключення з рекомендаціями, і консультацієй батькам.
Методики: вживається анамнеза (історія розвитку дитини), бесіда з дитиною і батьками, валідний американський тест (дерево-людина-дім), який широко застосовується в психологічній службі в Ізраїлі, вживання малюнків на вільну тему та інше.
Деталі про досвід викладання:
Викладання івриту україномовним, викладання російської мови івритомовним дітям, використовуючи психологічні засоби підходу та враховуючи вікові особливості та психологічну готовність та спроможність дітей до навчання.
Методика за фізіологічним підходом: за рахунок того, що діти навчаються писати та читати справа наліво (в івриті) задіюються нові нейронні зв'язки в нервових клітинах мозку та, як результат, активуються (в ранньому віці цей процес більш дієвий).
Деталі про досвід викладання:
Будь-яке втручання починається з психодіагностики. Лише тільки після діагностування застосовуються різні техніки для психологів, психотерапія, консультування, школа молодих батьків та інше.
Методика за фізіологічним підходом передбачає дослідження процесів пам'яті як індикатор, який виявляє пошкодження роботи пам'яті від стресу. Відповідно, любе втручання в процес навчання може бути коректним тільки після психотерапевтичної роботи над чинниками стресу.
Деталі про досвід викладання:
Методика навчання мови в режимі онлайн - це розмовний курс та за класичним підходом (читання, говоріння та розуміння почутого).
Методика навчання в режимі очної форми - це також оволодіння технікою навичок письма на івриті (водночас робота тонкої роботи).
Методика фізіологічного підходу, яка передбачає навчання за допомогою врахування фізіологічних особливостей учня, та відповідну форму та стиль навантаження на роботу процесу пам'яті та інших когнітивних функцій.
Умань
Психолог, психодиагност, психолог-консультант, дитячий психолог, використовую психотерапію.
Викладач івриту всіх рівнів.
Маю досвід роботи психолога 18 років. Досвід роботи викладача івриту 13 років.
Можливість проведення занять індивідуальних та групових офлайн та онлайн.
Маю багатий досвід нянею для дітей (репетиторство).
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора.
2 відгуків про Світлана Ж.
2
0
3
0
4
0
4+
0
5
1
5+
1
5+
Іврит, Розмовна мова
5+
5
Іврит, Розмовна мова, Репетитор для початківців, Носій мови
5