
Ми ж усі знаємо, що навіть найуспішніші люди світу народилися звичайними Homo sapiens, без мільйонів, успіху і бізнесу. Стів Джобс ніколи не приховував своїх методів успіху, за що вдячний йому весь світ. Надаємо Вам коротку версію:
12 секретних правил від короля "Яблука" - Стіва Джобса:
1. Займайся улюбленою справою. Знайди своє справжнє захоплення і змінюй світ на краще. Єдиний спосіб робити роботу добре - це любити її.
2. Будь не таким, як усі ! Думай нестандартно. Краще бути піратом, ніж військовим моряком.
3. Чим би ти не займався, старайся все зробити якнайкраще. Успіх тягне за собою інший успіх, тому у всьому прагни до успіху. Наймай на роботу людей, які обожнюють прагнути до досконалості.
4. Роби SWOT аналіз. Як тільки ти створиш або прийдеш на роботу в компанію, склади список сильних і слабких сторін, як своїх, так і компанії.
5. Будь заповзятливий. Шукай можливості для здійснення великого прориву. Знайди набір ідей, які потребують швидких і рішучих дій, і стрибни в це вікно. Найчастіше найважче - зробити перший крок. Просто зроби його. Май сміливість слідувати велінням своїх серця й інтуїції.
6. Починай з малого, але мрій про велике. Не займайся одночасно занадто багатьма речами. Займися спочатку небагатьма простими справами, і поступово переходь до більш складних. І завжди думай про майбутнє.
7. Прагни стати лідером на ринку. Чим би ти не займався, у тебе повинна бути сама передова технологія, і вона повинна знаходитися у тебе під контролем. Якщо існує більш передова технологія, використовуй її, не звертаючи уваги на те, що більше її ніхто не використовує. Будь першим і зроби цю технологію стандартом в галузі.
8. Концентруйся на досягненні результату, оскільки люди оцінюють тебе за результатами твоєї роботи. Будь зразком якості. Деякі люди не очікують побачити десь робоче середовище, в якій від співробітників очікуються тільки видатні результати. Тому рекламуй свою конкурентну перевагу. Якщо потенційні покупці не дізнаються про це, вони не куплять твій продукт. Особливу увагу звертай на дизайн.
9. Прагни отримувати зворотний зв'язок з різноманітних джерел. Кожна людина скаже тобі щось корисне. Зосередитися на тих, хто використовують твій продукт - в першу чергу слухай своїх покупців.
10. Вводь інновації. Саме інновації відрізняють лідера від послідовників. Витрачай 50% свого часу на створення нових речей, але при цьому говори "ні" тисячі ідей, щоб не виявилося так, що ти залучений в занадто велике число інновацій. Концентруйся на по-справжньому важливих проектах. Наймай людей, які хочуть створювати кращі в світі речі. Створи корпоративну культуру, націлену на створення інноваційних продуктів. У багатьох компаніях працює безліч прекрасних інженерів і кмітливих людей. Однак, в кінцевому підсумку, повинна бути якась гравітаційна сила, яка їх усіх об'єднує.
11. Здобувай науку зі невдач. Іноді, вводячи інновації, ти робиш помилки. Найкраще швидко визнати їх і, якщо з'ясувалося, що даний напрямок є тупиковим, переключити зусилля на поліпшення інших інноваційно
12. Вчися безперервно. Завжди є «ще одна річ», яку потрібно дізнатися. Влаштовуй перехресне запилення ідей з іншими людьми. Вчися у покупців, конкурентів і партнерів. Якщо тобі не подобається твій партнер, навчися любити його - знайди, за що його можна похвалити, і витягни з цього користь.