Відгуки відвідувачів про сайт - сторінка 3

Поточна оцінка 4.6 від 202 користувачів.

Залиште свій відгук про роботу сервісу Букі.
Він буде доступним для перегляду іншим користувачам сайту.
Для підтвердження особи увійдіть через акаунти соціальних мереж Фейсбук чи Гугл або залиште свій на емейл - на нього прийде лист з підтвердженням активації відгуку.
Дякуємо за вашу активність!

Допоможіть нам стати краще!

Всі відгуки

Ірина П.

Опубліковано 32 днi тому

Я не задоволена роботою сайту. Є студенти, які планують займатися пізніше, або на короткий термін і цієї інформації не вносять. Відповідно коли приходить час оплачувати заявку і потрібно оплатити 300-400 грн, а уроків усього було 5. Дуже не зручно потім усе пояснювати і в чаті і по-телефону. Блокується анкета і т.д.

Відповідь компанії

Доброго дня, Ірино. Дякуємо за ваш коментар. Заявка від учня потрапляє відразу напряму до викладача. Якщо у вас відбуваються зміни у розкладі, то повідомте менеджеру в чат. Наші працівники завжди ідуть назустріч - внесуть відповідні зміни, знімуть замовлення або відтермінують оплату, якщо учень не визначився щодо проведення занять.

Евгений С.

Опубліковано 35 днів тому

Здравствуйте! Хочу поблагодарить сайт за отличного преподавателя иностранных языков и копирайтера. Очень быстро связались и договорились о сотрудничестве. Сейчас Наталья Юрьевна пишет очень качественные статьи для моего бизнес-сайта. Это заметно увеличило поток клиентов. Я искренне благодарен специалисту за хорошее выполнение работы. Рекомендую!

Відповідь компанії

Евгений, очень рады, что смогли вам помочь! Успехов в ведении вашего бизнеса :)

Денис Л.

Опубліковано 39 днів тому

Усе чудово, однак дуже нервує те, що на вихідних менеджери не працюють. Тобто якщо я хочу оплатити замовлення і звертаюся до менеджера, щоб знизити суму до сплати (так як клієнти дуже часто пишуть недостовірні дані в ціні та тривалості і частоті занять), він мене два дні ігнорує. За цей час у мене з'являється заборгованість і я не можу брати учнів. Будь ласка, вносьте зміни вчасно або не рахуйте вихідні дні у ті 3 (6, 9) дні, впродовж яких треба сплатити.

Відповідь компанії

Доброго дня, Денисе. Дякуємо за коментар. Менеджери мають вихідні, тому не можуть відповідати вам у чаті протягом всього тижня. Якщо у вас плануються зміни в розкладі, повідомляйте про це раніше, а не в останній день оплати. Перепрошуємо за незручності.

Олена Д.

Опубліковано 41 день тому

Сайт мені не подобається зовсім, адже коли зявляються нові замовлення, я маю бажання взяти їх і кидаю заявку, але уже як за пів місяця мене жодного разу не призначили на заявку. призначають лише на ті які будуть в кінці літа. Тобто який сенс тут реєструватися коли я шукаю собі дітей зараз щоб займатися а не через 5 місяців. Байдужість чи не уважність працівників.

Відповідь компанії

Олено, дякуємо за зворотній зв*язок. На сайті клієнти самостійно обирають для себе репетиторів, а не менеджери розподіляють замовлення. Бачимо, що за попередній місяць ви отримали більш ніж 4 замовлення. Ми опрацьовуємо всі заявки підряд в звичайному порядку, без розподілу коли клієнт планує починати заняття: зараз чи влітку.

Ольга Б.

Опубліковано 42 днi тому

Я дуже задоволена співпрацею з сайтом.

Відповідь компанії

Дякуємо за високу оцінку!

Аліна К.

Опубліковано 45 днів тому

Гарний сайт. Багато замоалень. Гарна робота менеджерів.

Відповідь компанії

Обов*язково передамо менеджерам ваш відгук :) Дякуємо!

Аліна А.

Опубліковано 48 днів тому

Незручний сервіс. Не перевіряють компетентність викладачів.

Відповідь компанії

Доброго дня, Аліно. Ми позиціонуємо себе як маркетплейс - онлайн-платформу, де викладачі розміщують оголошення, а клієнти користуючись функціоналом сайту можуть залишити заявку на пошук, яка буде опрацьована менеджером.

Анастасія В.

Опубліковано 48 днів тому

Дуже задоволена репетитором з хімії. Букі надали вибір викладачів і ми змогли обрати найкращого для нашої дитини.обовязково будемо радити всім бажаючим вчитися. Дякуємо!

Відповідь компанії

Раді, що викладач вам підійшов!

Тетяна П.

Опубліковано 48 днів тому

Відкоригуйте сервіс сплати за замовлення. На прохання замовника знизила вартість заняття, але менеджер відмовила у зниженні суми сплати. Але чому я маю платити більше, які підстави для цього? Зрештою, замовнику я відмовила, але Букі шантажує, відписуючи у листі, що "в разі несплати до 05.04.2019 включно, ви не зможете отримувати нові замовлення від учнів та ваш рейтинг репетитора буде знижено."

Відповідь компанії

Доброго дня, Тетяно. Перечитавши історію ваших заявок, бачимо, що всі ваші прохання внести зміни щодо графіку/вартості замовлень були виконані, і по жодній заявці ви не переплачували зайвих коштів. Також просимо врахувати, що Компанія Букі ніколи і нічим не шантажувала жодного викладача, а завжди іде назустріч, вносячи зміни щодо терміну оплати, якщо про це просить викладач. Лист, який ви отримали, є стандартним нагадуванням, в якому зазначається про термін оплати і зниження рейтингу, який відновлюється миттєво після оплати послуг.

Ольга Ц.

Опубліковано 49 днів тому

Платформа функціонує чудово.

Відповідь компанії

Завжди раді старатись! Дякуємо!

Оцінити!

або авторизуйтесь через соціальні мережі:

Надіслати