Блоги учителей - Узбекский язык

Категории

Індивідуальний підхід - це те, що робить процес навчання гармонійним. Чому? Читайте у статті!

Репетитор - Яна id:24306

Автор: Яна

Людський капітал - нині найбільш цінний ресурс. За будь-яких обставин знання людини завжди з нею. У неї можна відібрати автомобіль, перевести з офісу на віддалений формат, позбавити гаджетів чи підлеглих. Але її хард- та софт- скіли не будуть втрачені. Ми

Репетитор - Анастасия id:66462

Автор: Анастасия

Коли ви намагаєтеся вивчити іноземну мову, дуже легко дозволити різним речам перешкоджати вам у цьому. Завжди є щось важливіше, завжди здається, що не вистачає часу, а іноді просто не вистачає енергії та мотивації сісти і вчитися. Правильний рутина вивчен

Репетитор - Мила id:40038

Автор: Мила

"Чем больше мы узнаем вещи, тем красивее они становятся." Сильвен Тессон. Должны ли мы говорить сегодня о межкультурной коммуникации или, скорее, межкультурных взаимодействиях? Если цели, изложенные в Общеевропейской системе образования, заключаются в

Репетитор - Иванна id:73480

Автор: Иванна

Для того щоб дитина почала вивчати іноземну мову необхідно її зацікавити! Як це зробити? Дуже просто! Головне - бажання вчителя та батьків!

Репетитор - Нана id:5125

Автор: Нана

Недоліки та переваги індивідуальних занять з іноземної мови та в міні-групах. Приклади з досвіду роботи.

Репетитор - Елизавета id:67340

Автор: Елизавета

Якщо ви вчите слова, а на наступний день вже їх забуваєте - не хвилюйтеся, ви такі не єдині. Для того, щоб запам"ятати слова раз і назавжди, необхідно притримуватися певних правил. Яких - розповідаю у цій статті.

Репетитор - Елизавета id:67340

Автор: Елизавета

Граматика - це клей, що з'єднує слова у мові. Саме тому необхідно приділити особливу увагу якості клею та його міцності. У цій статті я детальніше розповім про основні принципи засвоєння граматики.

Репетитор - Валерия id:32324

Автор: Валерия

Можно ли учить язык по приложениям? Как ими пользоваться и зачем они нужны?

Репетитор - Анна id:69700

Автор: Анна

Сподіваюсь, що думка "ігри на уроках лише для дітей" вже далеко у минулому. Гра не лише робить заняття веселим, але й домопагає студентам не концентруватися на навчанні, а насолоджуватися ним.