Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!

Ольга П.
Жахливий сервіс. За останній місяць я отримала кілька ПЕРСОНАЛЬНИХ заявок. Перейшла за посиланням в той же момент, коли мені надійшло сповіщення, підтвердила її. Але ніхто цю заявку мені так і не дав. Я не розумію, що не так. Телефоную на ваш номер, ніхто не відповідає, автовідповідач каже, що мені передзвонять. Скільки вам треба заплатити, щоб ви дозволяли людям і вправду обирати репетитора і звязатися з ним, а не перекидали комусь іншому?
Ответ компании
Доброго дня, Ольго. Дуже дякуємо за ваш відгук. Клієнт в праві обирати кількох викладачів на сайті, можливо, в окреслених вами заявках саме така ситуація. Уточніть, будь ласка, номери персональних заявок, щоб ми могли більше детально пояснити, чому вас не було призначено на них. Пропущених дзвінків із вашого номеру не надходило. Сьогодні ж вам зателефонує наш менеджер, якщо в цьому є потреба. Перепрошуємо, якщо наш сервіс міг принести вам незручності.
Опубликовано 1727 дней назад

Андрій Курцеба
Чудовий сервіс! Знайшов репетиторку з польської мови! Дуже задоволений
Ответ компании
Андрыю, дуже дякуємо за ваш відгук. Успішних занять з викладачем!
Опубликовано 1728 дней назад

Ольга
Сервіс дуже сподобався, значно полегшив мені життя із пошуком викладачів для дитини. Все, що цікавить, можна знайти на одному сайті, хоч математику, хоч малювання, хоч танці. Дякую за вашу роботу!
Ответ компании
Ольго, і вам дуже дякуємо за високу оцінку нашої роботи! Нам приємно, що змогли вам допомогти!
Опубликовано 1728 дней назад

Катерина
Чудовий сервіс, швидко знайшла репетитора, всім задоволена!
Ответ компании
Доброго дня, Катерино. Дуже дякуємо за ваш відгук. Раді бути корисним для вас!
Опубликовано 1728 дней назад

Галина К.
1. Чому в мене, наприклад, 0 із 12 балів за перший критерій - заповненість полів «Про себе» та «Короткий опис про себе», якщо я ці поля заповнила? 2. Як «відгукнутись» на вакансії? Я як репетитор можу сама підбирати собі учнів, які залишили заявки на сайті, чи ні? Не можу зрозуміти.
Ответ компании
Доброго дня, Галино. Ваша анкета ще не пройшла модерацію, тому бали за інформацію та диплом не були нараховані. Зараз ваша анкета вже активна і опублікована на сайті, усі бали нараховані. Ви можете відгукуватися на заявки, які вам підходять. Усі доступні для вас замовлення є в розділі "Нові заявки". Якщо вас оберуть в якості викладача і призначать на заявку, то вам прийдуть контакти клієнта.
Опубликовано 1729 дней назад

Валерий С.
Отличный сервис. Спасибо Вам!
Ответ компании
Доброго дня, Валерію. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу!
Опубликовано 1730 дней назад

Валерія
Усе подобається. Дякую за учнів:)
Ответ компании
Валеріє, і вам дякуємо за співпрацю та високу оцінку нашого ресурсу :-)
Опубликовано 1730 дней назад

Иван
Нашли хорошего преподавателя по истории для сына. Спасибо.
Ответ компании
Іване, дуже дякуємо за ваш відгук. Раді, що змогли вам допомогти у пошуках викладача!
Опубликовано 1730 дней назад

Олена
Дякую сайту за хорошого викладача Вікторію Д. з Вінниці, мені дуже подобаються заняття (підготовка до ЗНО), Вікторія Вікторівна доступно пояснює матеріал і на кожному занятті проводить тестування. Рекомендую!
Ответ компании
Доброго дня, Олено. І вам дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що репетитор вам сподобалась.
Опубликовано 1730 дней назад

Анна К.
На сайте начинать работу очень и очень сложно. Можно отзываться на большое кол-во заявок и их все равно не дадут в работу. Это касается даже персональных заявок,ну просто потому что потому. Менеджеры по заявке могут отвечать на вопрос по 18 часов. Информация в заказах недостоверная, включая контакты заказчика. И такие заказы могут гулять на сайте по 2 недели - никто не исправит. Сайт пользуется популярностью, а обслуживать его нормально никто не может. Очень плохо.
Ответ компании
Доброго дня, Анно. Дякуємо за ваш відгук, він допомагає нам ставати краще. На сайті заявки оформлюють самі клієнти (заповнюють свої дані, кількість занять, місце проведення і т.д), не менеджери. Затримка у відповіді менеджера може бути в неробочий час та у вихідні дні.
Опубликовано 1730 дней назад