Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Вікторія Н.
Задоволена роботою сайту. Проблем ніколи не було. Якщо учень не приходить - менеджер одразу допомагає. Платити за уроки, які не були проведені, не потрібні.
Ответ компании
Доброго дня, Вікторіє Ігорівно. Дуже дякуємо вам за відгук. Нам дуже приємно, що вам комфортно і легко працювати з нами!
Опубликовано 1781 дней назад
Ганна К.
Дякую сайту, дуже зручно працювати
Ответ компании
Доброго дня, Ганно. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам приємно бути корисними та зручними.
Опубликовано 1785 дней назад
Наталія
Дякую за роботу сайту! Мені бракує опції доповнювати чи змінювати оцінку викладача після наданого першого відгуку. Наприклад, ми задоволено позаймалися кілька місяців - дали найкращий відгук. Кількість хороших відгуків зросла - викладач піднімає оплату. Я вважаю, що наступні клієнти мають право про це знати.
Ответ компании
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за зворотній зв'язок та ваш слушний коментар. Ми можемо внести зміни у раніше залишений вами відгук, якщо в цьому є потреба. Напишіть нам на центральну пошту [email protected] ваші пропозиції, і ми їх врахуємо.
Опубликовано 1786 дней назад
Катя
Займаюся у викладача Катерина С. з английскої мови. Легко знайшли спільну мову, гарний репитотор
Ответ компании
Доброго дня, Катю. Дуже раді, що ви задоволені викладачем. Успіхів у вивченні англійської мови!
Опубликовано 1786 дней назад
Наталія К.
Хороший та надійний сайт. Хочу відзначити професійність менеджерів, які швидко реагують та допомагають вирішувати складні ситуації. Заявки від учнів надходять постійно. Дуже задоволена роботою системи в цілому. Рекомендуватиму друзям та знайомим!
Ответ компании
Доброго дня, Наталіє. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно, що ви задоіолені нашою роботою! Завжди раді допомогти!
Опубликовано 1787 дней назад
Вікторія В.
Мене не задовільняє робота деяких менеджерів, які не виходять на зв'язок і для чого присилати заявки, якщо вони уже зайняті
Ответ компании
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за ваш відгук. Ми не присилаємо заявки, якщо уже призначений репетитор. Заявку створює учень, в той же час він може створити її одразу на декількох ресурсах, тому в процесі роботи вона може стати не актуальною. Стосовно роботи менеджерів, затримка відповіді може бути у вечірній час чи вихідні дні, якщо у вас виникають питання чи пропозиції, будь ласка, напишіть старшому менеджеру на пошту [email protected].
Опубликовано 1789 дней назад
Анна К.
Для репетиторів сайт жахливий. З учнем зв'язатися неможливо, якщо ви тільки зареєструвалися,то шансів знайти учня дорівнюють нулю. Вам розповідають про "незаповненість" анкети , але учнів як не було ,так і нема. Якщо вам хочеться просто відгукуватись на заявки без фід-беку,то цей сайт для вас. Також маніпулюють з цінами та комісійними.
Ответ компании
Доброго дня, Анно. Дякуємо за ваш коментар. З учнем можна зв'язатися в разі, якщо обрали саме вас в чаті у вашому особистому кабінеті. На сайті учні обирають для себе викладачів самостійно, ми жодним чином не впливаємо на це. Стосовно цін та комісії, то всі правила користування сайтом вказані в публічній оферті на сайті.
Опубликовано 1789 дней назад
Тетяна Ю.
Ну шо тут думать то, що тут думать? Займалась з викладачем Євгеня Карпенко. Була в захваті від занять! І дуже дякую, що данний сайт допоміг мені знайти такого викладача!
Ответ компании
Тетяно, доброго дня. Дуже дякуємо за зворотній зв'язок. Раді, що стали для вас корисними.
Опубликовано 1789 дней назад
Олена
Займалася з викладачем Ірина В., брала у неї уроки польської мови. Дещо мене обурило.На сайт вказана ціна 100/год.Коли ми вже домовились про заняття, сказала 120/год. (так як уроки проходять онлайн),я погодилась. Та ось коли у мене не вийшло прийти на один урок, бо я захворіла. Викладач Ірина, підняла ціну до 150 грн. Сама ж Ірина завжди переносила заняття то на год. вперід то на год. назад, то взагалі скасовувала урок за 10 хв. до його початку, завжди запізнювалась на 15 - 20 хв. на урок.
Ответ компании
Доброго дня, Олено. Дуже прикро, що у вас виникла неприємна ситуація з репетитором Іриною. Однак сайт не має відношення до фінансових домовленостей між викладачем та учнем. Якщо ви не задоволені співпрацею з викладачем, то ми можемо запропонувати вам іншого.
Опубликовано 1789 дней назад
Ольга К.
Раніше ми оплачували сайту свій заробіток за 1 тиждень роботи з учнем. Це було дуже зручно. У цьому році ввели нове правило, що потрібно оплачувати мінімум 2 заняття на тиждень, навіть якщо з учнем домовилися про 1 урок на тиждень, тобто я повинна віддати сайту суму за пів місяця! На мою думку було б справедливо повернути можливість оплачувати реальний заробіток вчителя за 1 тиждень. Раніше я рекомендувала цей сайт знайомим, а зараз з цієї причини зі свого досвіду нажаль не можу.
Ответ компании
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо, що ви, як активний викладач на нашій платформі пишете нам. Ми дійсно були змушені дещо змінити правила оплати замовлень з однією годиною тривалості, оскільки їх вартість просто не перекривала всі затрачені зусилля і фінанси на маркетинг, розробку продукту, підтримку. В інакшому випадку нам би просто довелось закривати дані замовлення і не працювати з ними. Але, тоді, користувач залишався без потрібного йому викладача в важливий момент, що для нас неприпустимо. Надіємось, що ви поставитесь з розумінням до цього і залишитись з нами на платформі, адже ви хороший і дуже активний викладач.
Опубликовано 1791 дней назад