Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Віктор П.
Отличная работа ! Спасибо за учеников! Вы лучшие!
Ответ компании
Здравствуйте, Виктор Васильевич. Спасибо за высокую оценку нашего сайта. Нам очень приятно!
Опубликовано 1840 дней назад
Оксана Т.
Повідомлення на пошту надходять із запізненням... на добу! Заявка № 334338 з"явилася на сайті 31.08.2020, я її взяла, після чого вона висіла ще пів дня, а повідомлення на мейл прийшло 1.09.2020, коли вже та заявка зникла.
Ответ компании
Доброго дня, Оксано. По даній заявці розсилка робилася двічі: 31.08 та 01.09. Так як перший раз репетитор з клієнтом не домовилися і потрібно було продовжити пошуки. Якщо повідомлення надходять вам із запізненням, то перевірте функціонування своєї поштової скриньки, бо розсилка із сайту робиться автоматично і всім репетиторам одночасно. В інших викладачів затримки в повідомленні не було.
Опубликовано 1842 дня назад
Людмила Б.
Добре, сподiваюсь знайти тут учнiв
Ответ компании
Доброго дня, Людмило. Сподіваємося на плідну співпрацю!
Опубликовано 1842 дня назад
Ксения C.
Хочю выразить большое спасибо учительнице немецкого языка Татьяне.П за её прекрасную работу и подготовку моего сына к задаче экзаменема в Институте Готте в Берлине!!!!!! Ребёнок был обсотно чист на 100 % ей удалось найти подход и научить ребёнка за 2 месяца!!!!!!!!!!!! И подготовить на 100% спасибо ей большое!!!!! Это первый репетитор которого интересуют знания ученика а не деньги родителей!!!!!!!!’
Ответ компании
Здравствуйте, Ксения. Мы очень рады успехам вашего сына. Спасибо за отзыв о преподавателе.
Опубликовано 1843 дня назад
Наталія Г.
Без попередження, без будь-якого узгодження вдвічі підняли комісію. Специфіка мого предмету така, що абсолютно невигідно брати заявки з такою комісією.
Ответ компании
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо, що ви, як активний викладач на нашій платформі пишете нам. Ми дійсно були змушені дещо змінити правила оплати замовлень з однією годиною тривалості, оскільки їх вартість просто не перекривала всі затрачені зусилля і фінанси на маркетинг, розробку продукту, підтримку. В інакшому випадку нам би просто довелось закривати дані замовлення і не працювати з ними. Але, тоді, користувач залишався без потрібного йому викладача в важливий момент, що для нас неприпустимо. Надіємось, що ви поставитесь з розумінням до цього і залишитись з нами на платформі, адже ви хороший і дуже активний викладач.
Опубликовано 1843 дня назад
Галина
Сайт даёт всю необходимую информацию. Удобный ресурс для нахождения репетиторов.
Ответ компании
Галина, здравствуйте, спасибо большое за ваш отзыв. Нам приятно быть полезными.
Опубликовано 1844 дня назад
Марина Н.
Let’s make the world better place for everyone together
Світлана С.
Аналогічна ситуація. На потенційні заявки завжди відповідаю, а вони можуть висіти на сайті по пів тижня.
Ответ компании
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за ваше повідомлення. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ви можете переконатись в цьому, спробувавши залишити заявку на сайті, це не можливо, не вибравши конкретного викладача. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення. Якщо замовлення вам не розподілено, але є на сайті, то, скоріше за все, клієнт чекає відповіді конкретного викладача, якого він обрав.
Опубликовано 1845 дней назад
Світлана Р.
За три місяці після створення профілю репетитора, практично повного заповнення інформації - жодного замовлення, хоча потенційних - щодня по декілька шт, і одразу реагую на повідомлення про нову потенційну заявку. Дещо дивний збіг обставин.
Ответ компании
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.
Опубликовано 1846 дней назад
Надія Віталіївна
Добридень! Роботою сайту в цілому задоволена, але є деякі питання: чому мої учні не можуть написати відгуки на моїй сторінці, в той час, коли в інших репетиторів до
Ответ компании
Доброго дня, Надіє Віталіївно. Дякуємо за ваш коментар. Усі учні отримають листа з проханням залишити відгук за посиланням. Також клієнти можуть надіслати нам відгуки на центральну пошту [email protected], указавши номер замовлення та прізвище викладача. Також ви можете надіслати запит клієнту з проханням залишити відгук. Це можна зробити в розділі "Мої заявки", далі обираєте "Архів".
Опубликовано 1846 дней назад