Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!

Юлія С.
Чесно я засмучена цим сайтом ( Спочатку була дуже задоволена ! І працювати було дуже приємно . На даний час ні одного замовлення не можу знайти на протязі 2 тижнів . Писала листа із запитанням чому немає оголошень . На превеликий жаль мені ніхто не відповів ( Buki, повернись до того чудового сайту яким ти був !!!!!
Ответ компании
Доброго дня, Юліє. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ні адміністрація сайту, ні менеджери не мають до цього відношення. 7 серпня (в п'ятницю ввечері) від вас був отриманий лист. Відповідь вам надіслав адміністратор, щойно почався його робочий день у понеділок 9 серпня. Будь ласка, перевірте вашу пошту.
Опубликовано 1911 дней назад

Лесюк Яна
Дуже швидко ⚡знайшли що треба
Ответ компании
Доброго дня, Яно. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого сайту. Нам приємно бути корисними!
Опубликовано 1911 дней назад

Юлія Б.
Хочу висловити подяку менеджеру сайта Анастасії Королевич за плідну співпрацю. Бажаю натхнення і успіхів у подальшій роботі.
Ответ компании
Доброго дня, Юліє Олександрівно! Дуже дякуємо за вашу подяку! Обов'язково передамо Анастасії ваші побажання.
Опубликовано 1912 дня назад

Татьяна С.
BUKI- это команда профессионалов! Хочу выразить огромную благодарность менеджерам и администрации сайта за мгновенное реагирование с их стороны на какие-то рабочие моменты и нюансы при работе с клиентами. Мне очень нравится сотрудничать с BUKI . BUKI- Вы наилучшие! Желаю Вам огромного процветания, счастливых клиентов и пусть каждый день Ваш будет солнечным!)
Ответ компании
Здравствуйте, Татьяна. Спасибо большое за ваш отзыв и за высокую оценку нашего ресурса. Нам очень приятно!
Опубликовано 1914 дня назад

Марія Ю.
Вдячна за роботу Викі!.За професійних підхід до репетитора при виборі учнів..За розуміння і приємне спілкування )Бажаю талановитих учнів і вдячних репетиторвв
Ответ компании
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за ваш відгук. Успіхів і вам у роботі з учнями!
Опубликовано 1914 дня назад

Софія Д.
Не уважительное отношение к репетиторам, заказы брать невозможно
Ответ компании
София, уточните вашу проблему - в чем именно проявляется неуважение? Только тогда мы сможем это исправить. Ограничений по вашей анкете нет. По вашей анкете в течение месяца для вас была персональная заявка, на которую вас было сразу же назначено. Прочитав историю по вашему заказу - не нашли никаких недоразумений или конфликтов. Поэтому неприятно получать подобный отзыв от преподавателя, который рассчитывает на сотрудничество.
Опубликовано 1914 дня назад

Світлана Л.
Погоджуюсь, раніше було набагато краще! Я отримувала студентів і займалась з ними. Тепер же, лише, коли оплатила топ, мені призначили клієнта. 1го за оплачений місяць. Я відповідаю на заявки за секунду, а її вже взяли. І так протягом останніх півроку. Вам має бути соромно за свою зіпсовану репутацію!
Ответ компании
Доброго дня! Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.
Опубликовано 1915 дней назад

Наталія З.
Сайт раніше працював нормально. А тепер жодного замовлення неможливо взяти. І бачу що ситуація така не лише в мене. Зробила висновок що ваші менеджери беруть відкат і хабарі і віддають замовлення обраним репетиторам. Щойно була персональна заявка. Відповіла протягом пару секунд. І не треба казати що мене знову не обрали. Це все вже набридло. Працюйте прозоро. Поясніть чому кнопка бажаю займатися деколи взагалі не працює
Ответ компании
Доброго дня, Наталіє. На сайті не передбачені жодні платежі, окрім оплати за заявку та оплати послуги ТОП. Вас дійсно обрав клієнт в якості бажаного викладача, проте не тільки вас, а також анкету іншого викладача, який теж погодивсь на заявку. На одне замовлення не може бути призначено 2 викладачі одночасно. Якщо у репетитора не працює якась функція, необхідно повідомляти про це адміністрацію, присилаючи скріншоти та детально описуючи цю проблему технічного характеру. Тільки так наші розробники зможуть усунути помилку. Окрім вас про неробочу кнопку не повідомляв жоден з 25 тис репетиторів сайту. Тому, скоріш за все, проблема на вашій стороні.
Опубликовано 1915 дней назад

Асмік А.
Неуважительный подход к репетиторам со стороны администрации. Не отвечают на звонки при возникновении вопросов. После согласования, что отправят номер ученика, заявка еще три раза появилась на сайте и номер таки не отправили. Надеюсь у других опыт более положительный, однако, думаю, сервис должен быть прозрачным и честным для всех.
Ответ компании
Здравствуйте, Асмик. Менеджер уже связалась с вами и объяснила ситуацию по заказу.
Опубликовано 1916 дней назад

Оксана О.
Buki is the best!!!
Ответ компании
Доброго дня, Оксано. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно!
Опубликовано 1917 дней назад