Отзывы о сайте - страница 129

Текущая оценка 4.56 от 1969 пользователей.

Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.

Помогите нам стать лучше!

Самые свежие отзывы

Наталія Г. id: 995

Наталія Г.

Без попередження, без будь-якого узгодження вдвічі підняли комісію. Специфіка мого предмету така, що абсолютно невигідно брати заявки з такою комісією.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо, що ви, як активний викладач на нашій платформі пишете нам. Ми дійсно були змушені дещо змінити правила оплати замовлень з однією годиною тривалості, оскільки їх вартість просто не перекривала всі затрачені зусилля і фінанси на маркетинг, розробку продукту, підтримку. В інакшому випадку нам би просто довелось закривати дані замовлення і не працювати з ними. Але, тоді, користувач залишався без потрібного йому викладача в важливий момент, що для нас неприпустимо. Надіємось, що ви поставитесь з розумінням до цього і залишитись з нами на платформі, адже ви хороший і дуже активний викладач.

Опубликовано 1932 дня назад

Галина id: 994

Галина

Сайт даёт всю необходимую информацию. Удобный ресурс для нахождения репетиторов.

BUKI

Ответ компании

Галина, здравствуйте, спасибо большое за ваш отзыв. Нам приятно быть полезными.

Опубликовано 1932 дня назад

Марина Н. id: 993

Марина Н.

Let’s make the world better place for everyone together

Світлана С. id: 992

Світлана С.

Аналогічна ситуація. На потенційні заявки завжди відповідаю, а вони можуть висіти на сайті по пів тижня.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Світлано. Дякуємо за ваше повідомлення. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ви можете переконатись в цьому, спробувавши залишити заявку на сайті, це не можливо, не вибравши конкретного викладача. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення. Якщо замовлення вам не розподілено, але є на сайті, то, скоріше за все, клієнт чекає відповіді конкретного викладача, якого він обрав.

Опубликовано 1933 дня назад

Світлана Р. id: 991

Світлана Р.

За три місяці після створення профілю репетитора, практично повного заповнення інформації - жодного замовлення, хоча потенційних - щодня по декілька шт, і одразу реагую на повідомлення про нову потенційну заявку. Дещо дивний збіг обставин.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Світлано. Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.

Опубликовано 1934 дня назад

Надія Віталіївна id: 990

Надія Віталіївна

Добридень! Роботою сайту в цілому задоволена, але є деякі питання: чому мої учні не можуть написати відгуки на моїй сторінці, в той час, коли в інших репетиторів до

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Надіє Віталіївно. Дякуємо за ваш коментар. Усі учні отримають листа з проханням залишити відгук за посиланням. Також клієнти можуть надіслати нам відгуки на центральну пошту [email protected], указавши номер замовлення та прізвище викладача. Також ви можете надіслати запит клієнту з проханням залишити відгук. Це можна зробити в розділі "Мої заявки", далі обираєте "Архів".

Опубликовано 1934 дня назад

Катерина З. id: 989

Катерина З.

Всегда очень удобно и приятно работать с вами )

BUKI

Ответ компании

Здравствуйте, Екатерина Александровна. Спасибо большое, это взаимно!

Опубликовано 1935 дней назад

Вікторія id: 988

Вікторія

Завдяки сайту знайшли найкращого викладача з Історії України: Ірина З.,м. Вінниця. Єдина незручність - не можу залишити відгук саме на сторінці пані Ірини

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Вікторіє. Дуже дякуємо за ваш коментар. Відгук про викладача ви можете залишити на нашій пошті [email protected], указавши прізвище та ім'я викладача, номер заявки.

Опубликовано 1936 дней назад

Кристина id: 986

Кристина

Отличный сайт

BUKI

Ответ компании

Кристина, здравствуйте. Спасибо большое за ваш отзыв, нам очень приятно.

Опубликовано 1937 дней назад

Людмила Р. id: 985

Людмила Р.

Побажання для менеджерів: уточнювати із замовниками інформацію.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Людмило Володимирівно. Дякуємо за ваше побажання. Персональна заявка від клієнта йде напряму до репетитора, усе, що вказує учень в замовленні залишається без змін. Уточнення інформації йде на стадії домовленості між викладачем та учнем.

Опубликовано 1937 дней назад

1...128129130...197