Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!

Марія Ю.
Вдячна за роботу Викі!.За професійних підхід до репетитора при виборі учнів..За розуміння і приємне спілкування )Бажаю талановитих учнів і вдячних репетиторвв
Ответ компании
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за ваш відгук. Успіхів і вам у роботі з учнями!
Опубликовано 1935 дней назад

Софія Д.
Не уважительное отношение к репетиторам, заказы брать невозможно
Ответ компании
София, уточните вашу проблему - в чем именно проявляется неуважение? Только тогда мы сможем это исправить. Ограничений по вашей анкете нет. По вашей анкете в течение месяца для вас была персональная заявка, на которую вас было сразу же назначено. Прочитав историю по вашему заказу - не нашли никаких недоразумений или конфликтов. Поэтому неприятно получать подобный отзыв от преподавателя, который рассчитывает на сотрудничество.
Опубликовано 1935 дней назад

Світлана Л.
Погоджуюсь, раніше було набагато краще! Я отримувала студентів і займалась з ними. Тепер же, лише, коли оплатила топ, мені призначили клієнта. 1го за оплачений місяць. Я відповідаю на заявки за секунду, а її вже взяли. І так протягом останніх півроку. Вам має бути соромно за свою зіпсовану репутацію!
Ответ компании
Доброго дня! Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.
Опубликовано 1936 дней назад

Наталія З.
Сайт раніше працював нормально. А тепер жодного замовлення неможливо взяти. І бачу що ситуація така не лише в мене. Зробила висновок що ваші менеджери беруть відкат і хабарі і віддають замовлення обраним репетиторам. Щойно була персональна заявка. Відповіла протягом пару секунд. І не треба казати що мене знову не обрали. Це все вже набридло. Працюйте прозоро. Поясніть чому кнопка бажаю займатися деколи взагалі не працює
Ответ компании
Доброго дня, Наталіє. На сайті не передбачені жодні платежі, окрім оплати за заявку та оплати послуги ТОП. Вас дійсно обрав клієнт в якості бажаного викладача, проте не тільки вас, а також анкету іншого викладача, який теж погодивсь на заявку. На одне замовлення не може бути призначено 2 викладачі одночасно. Якщо у репетитора не працює якась функція, необхідно повідомляти про це адміністрацію, присилаючи скріншоти та детально описуючи цю проблему технічного характеру. Тільки так наші розробники зможуть усунути помилку. Окрім вас про неробочу кнопку не повідомляв жоден з 25 тис репетиторів сайту. Тому, скоріш за все, проблема на вашій стороні.
Опубликовано 1936 дней назад

Асмік А.
Неуважительный подход к репетиторам со стороны администрации. Не отвечают на звонки при возникновении вопросов. После согласования, что отправят номер ученика, заявка еще три раза появилась на сайте и номер таки не отправили. Надеюсь у других опыт более положительный, однако, думаю, сервис должен быть прозрачным и честным для всех.
Ответ компании
Здравствуйте, Асмик. Менеджер уже связалась с вами и объяснила ситуацию по заказу.
Опубликовано 1937 дней назад

Оксана О.
Buki is the best!!!
Ответ компании
Доброго дня, Оксано. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно!
Опубликовано 1938 дней назад

Альона Б.
С компанией Буки я работаю относительно недолго, но преимущества сотрудничества для меня очевидны. Я довольно регулярно получаю заявки от потенциальных клиентов, оперативно размещаются отзывы на сайте от моих учеников, что естественно поднимает рейтинг и преподавателя и кампании.Еще хочу отметить удобную форму оплаты и быструю связь с менеджерами по возникающим вопросам. Надеюсь на еще более плодотворное и длительное сотрудничество. Алена Бойкo,репетитор по норвежскому языку.
Ответ компании
Здравствуйте, Алена. Спасибо большое, что оценили наш ресурс. Мы очень рады, что вы довольны сотрудничеством с нами!
Опубликовано 1939 дней назад

Катерина Д.
Добрый день ,очень хорошая компания в поисках заинтересованных учеников и предоставляют вовремя, если ты не на связи то всегда найдут способ или смс может быть даже звонок от менеджера.Также , что не не менее важное всегда помогают найти связь с клиентом.Очень довольна ,так же рекомендую репетитором. Спасибо за сотрудничество!
Ответ компании
Здравствуйте, Екатерина Андреевна. Спасибо за высокую оценку нашего ресурса и за плодотворное сотрудничество. Мы очень рады быть полезными!
Опубликовано 1941 дней назад

Маріама Д.
Задоволений користувач)
Ответ компании
Маріамо, доброго дня. Дуже дякуємо за відгук, раді з вами працювати)
Опубликовано 1941 дней назад

Тетяна Є.
Працюю 2місяці,кількість замовлень подобається,але інколи я бачу заявки,які мені підходять,але не можу на них відгукнутись не знаю з яких причин,це треб якось змінити. Загалом дякую за співпрацю,за те що завжди відповідаєте!
Ответ компании
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за зворотній зв'язок. Раді, що ви задоволені співпрацею з нами. Стосовно вашої проблеми, опишіть її, будь ласка, в листі на центральну пошту [email protected], щоб ми могли допомогти у її вирішенні.
Опубликовано 1942 дня назад