Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Максим Т.
На мою думку придбання ТОПу не надто може врятувати ситуацію. Іще прохання до керівництва сайту: зробіть так щоб коміссію сервісу оплачував саме учень а не викладач, оскільки не завжди є учні, які дійсно і на далі бажають серьйозно займатися і тоді оплата за учня йде в збиток самому викладачу і тим самим відбиває бажання надалі працювати, або зробити оплату лише за один урок в неділю, а не декілька як цього потребує коміссія сервісу.
Ответ компании
Максиме, на сайті ніде не вказано, що "ТОП врятує ситуацію". Дана послуга дозволяє закріпити вашу анкету в ТОП20 анкет для онлайну і ТОП10 анкет для офлайну. Якщо у вас відбувається обрив занять, компанія робить повернення коштів. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубликовано 1902 дня назад
Катерина
Недосконало зроблений сайт. 1) Ми з учнем домовились про меншу ставку, ніж у замовленні, але змоги зробити зміни у заявці - немає. Менеджеру поки поясниш ситуацію - вічність пройде. Чому я маю оплачувати більше, ніж насправді отримую за урок??? 2) Чому немає кнопки відмови від заявки, якщо з учнем не домовились про співпрацю? Менеджери відписують жахливо довго, заявки по декілька днів залишають активними на сторінці і це ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО!
Ответ компании
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за ваш коментар. Проте за вказаною вами поштою жодна анкета викладача не зареєстрована на нашому сайті. 1) Кожен викладач самостійно проставляє ціну за годину занять у своїй анкеті, менеджер жодним чином на це не впливає. Якщо ваша ціна знизилась, змініть її у себе в анкеті. Робота менеджера заключається в тому, щоб уточнити ситуацію. Інколи на це може знадобитися більше часу. 2) Менеджер не може закрити заявку, не уточнивши її актуальність у клієнта. Іноді, клієнти відповідають не відразу на дзвінок, або знаходяться за кордоном і відписують на пошту трохи довше. Як тільки ми отримуємо підтвердження від клієнта, заявку знімають. Якщо у вас з'явилися питання чи проблеми по роботі менеджерів чи сайту, напишіть нам на центральну пошту [email protected].
Опубликовано 1902 дня назад
Руслан Зуй
Благодарю сайт Buki за то, что помог мне найти отличного преподавателя по английскому языку Карамышеву Валентину Михайловну. Всего за месяц с начала наших занятий я уже могу сказать грамотно и легко на английском языке то, что мне не удавалось сделать за весь период моей учебы в школе.
Ответ компании
Здравствуйте, Руслан. Спасибо за ваш отзыв. Очень рады вашим успехам в изучении английского языка вместе с Валентиной Михайловной.
Опубликовано 1904 дня назад
Вікторія К.
Дуже хороший сайт! Дякую Вам!
Ответ компании
Вікторіє, дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу!
Опубликовано 1905 дней назад
Марта
Абсолютно довольна работой сайта и преподавателя немецкого языка Татьяна М. из г. Мелитополь. Начала обучение с нулевого уровня и тем не менее мне нравится и получается все лучше. Спасибо сайту и преподавателю!
Ответ компании
Здравствуйте, Марта. Спасибо большое за ваш отзыв. Очень рады за ваши успехи.
Опубликовано 1905 дней назад
Вероніка Р.
Майже тиждень на сайті і не отримала жодного замовлення, хоча відгукуюсь на всі і часто.
Ответ компании
Доброго дня, Вероніко. На сайті учні самі обирають викладачів, з якими хочуть працювати. Зверніть увагу на свій профіль - додайте фото, наявність дипломів, нагород, відеопрезентації, графіку, блогу. Якщо ваш профіль добре заповнений, ви наберете більше рейтингових балів і ваша анкета стане привабливою для потенційного учня. Також ви можете оплатити послугу "ТОП", яка виведе вашу анкету на перші позиції.
Опубликовано 1908 дней назад
Романна Г.
Добрий день. Маю питання. У мене було замовлення Заявка №291641, на яке приблизно протягом 2 тижнів клієнтка не відповідала. Тепер заявка у мене помічена як втрачена. Як потрактується для мого рейтингу? Як неуважність з мого боку ?
Ответ компании
Добрий день, Романно. Якщо заявка неуспішна, то вона відображається у списку втрачених. Втрачені не впливають на рейтинг викладача. Якщо у вас виникають питання по роботі сервісу, напишіть нам на центральну пошту [email protected].
Опубликовано 1912 дня назад
Артем С.
Доброго дня.У звязку с карантином я хочу отримати більше замовлень,як це було до карантину допоможіть знайти більше клієнтів щоб працювати дистанційно під час карантину.Як мені знайти іще більше базу клієнтів?
Ответ компании
Доброго дня, Артеме. На сайті учні самі обирають викладачів, з якими хочуть працювати. Зверніть увагу на свій профіль - наявність дипломів, нагород, відеопрезентації, графіку, блогу. Якщо ваш профіль добре заповнений, ви наберете більше рейтингових балів і ваша анкета стане привабливою для потенційного учня. Також ви можете оплатити послугу "ТОП", яка виведе вашу анкету на перші позиції.
Опубликовано 1913 дня назад
Лилия Л.
не получилось создать профиль
Ответ компании
Доброго дня, Ліліє. Ваш профіль зареєстрований на сайті, зараз проходить модерацію. Якщо виникнуть якісь проблеми, напишіть нам на центральну пошту [email protected].
Опубликовано 1914 дня назад
Ірина Д.
Раніше все працювало дуже добре, але зараз, коли приходять заявки, обираю кожну, але не отримую замовлення. 0замовлень за 2 тижні, хоча учні з'являлись. Анкнта добре заповнена, навіть реагувала вже, але не все одно жодного учня.
Ответ компании
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за ваш коментар. На сайті учні самі обирають викладачів, з якими хочуть працювати. Що стосується потенційних замовлень, то в умовах карантину більшість викладачів перейшли на онлайн навчання і тому конкуренція виросла. Сповіщення про потенційну заявку приходить одночасно всім репетиторам на пошту, очевидно, хтось відгукнувся раніше за вас.
Опубликовано 1915 дней назад