Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Дмитро Ж.
Жаль уже нельзя отзыв удалить :с Поэтому ставлю новый с 5-кой твердой, нашел клиента, хорошо работаем.. Только есть вопрос.. Как клиенту оставить отзыв? Они не знают, написал вчера в поддержку, пока не ответили, но вижу тут быстрее отвечают :D
Ответ компании
Здравствуйте, Дмитрий. Рады, что вы изменили свое мнение о сервисе. Письмо с просьбой оставить отзыв присылается автоматически всем ученикам спустя месяц работы с репетитором. Чтобы оставить отзыв раньше, репетитор может отправить запрос зайдя в архив своих заказов. Также клиент может оставить отзыв на центральной почте [email protected] указав номер заявки, и мы обязательно опубликуем его.
Опубликовано 1969 дней назад
Віра П.
Дуже задоволена співпрацею з цим сайтом. Все швидко, чітко та зрозуміло)
Ответ компании
Віро, дуже дякуємо за ваш відгук. З вами дуже приємно працювати!
Опубликовано 1970 дней назад
Олена Б.
Повністю згодна з коментарем Максима Т. Можливо, нехай оплата замовлення буде 50 на 50 між учнем та викладачем. Дійсно, дуже часто ця оплата йде в збиток викладачеві, тому що замовники через кілька уроків відмовляються від занять на постійній основі. Та ще й карантин зараз дуже "допоміг", дітей відправили до бабусь-дідусів, де вони онлайн не займаються, а нових замовлень онлайн майже немає. Хоча сайт непоганий, мені подобається. Досить зручно користуватися.
Ответ компании
Доброго дня, Олено. Для таких випадків передбачені окремі умови в договорі Оферти. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубликовано 1970 дней назад
Дмитро Ж.
Пытался связаться 2 ДНЯ с менеджером который отвечает за меня с учеником, ни привета ни ответа, как говорится, не отвечает хотя и онлайн, я писал и вечером и утром, толку 0 :D но сайт хороший, я нашел ученика за 4 дня где-то)
Ответ компании
Здравствуйте, Дмитрий. Вы только в воскресенье получили первый заказ. Менеджеру написали в понедельник в вечернее нерабочее время. Сегодня менеджер приступит к работе и ответить вам.
Опубликовано 1970 дней назад
Максим Т.
На мою думку придбання ТОПу не надто може врятувати ситуацію. Іще прохання до керівництва сайту: зробіть так щоб коміссію сервісу оплачував саме учень а не викладач, оскільки не завжди є учні, які дійсно і на далі бажають серьйозно займатися і тоді оплата за учня йде в збиток самому викладачу і тим самим відбиває бажання надалі працювати, або зробити оплату лише за один урок в неділю, а не декілька як цього потребує коміссія сервісу.
Ответ компании
Максиме, на сайті ніде не вказано, що "ТОП врятує ситуацію". Дана послуга дозволяє закріпити вашу анкету в ТОП20 анкет для онлайну і ТОП10 анкет для офлайну. Якщо у вас відбувається обрив занять, компанія робить повернення коштів. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубликовано 1971 дней назад
Катерина
Недосконало зроблений сайт. 1) Ми з учнем домовились про меншу ставку, ніж у замовленні, але змоги зробити зміни у заявці - немає. Менеджеру поки поясниш ситуацію - вічність пройде. Чому я маю оплачувати більше, ніж насправді отримую за урок??? 2) Чому немає кнопки відмови від заявки, якщо з учнем не домовились про співпрацю? Менеджери відписують жахливо довго, заявки по декілька днів залишають активними на сторінці і це ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО!
Ответ компании
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за ваш коментар. Проте за вказаною вами поштою жодна анкета викладача не зареєстрована на нашому сайті. 1) Кожен викладач самостійно проставляє ціну за годину занять у своїй анкеті, менеджер жодним чином на це не впливає. Якщо ваша ціна знизилась, змініть її у себе в анкеті. Робота менеджера заключається в тому, щоб уточнити ситуацію. Інколи на це може знадобитися більше часу. 2) Менеджер не може закрити заявку, не уточнивши її актуальність у клієнта. Іноді, клієнти відповідають не відразу на дзвінок, або знаходяться за кордоном і відписують на пошту трохи довше. Як тільки ми отримуємо підтвердження від клієнта, заявку знімають. Якщо у вас з'явилися питання чи проблеми по роботі менеджерів чи сайту, напишіть нам на центральну пошту [email protected].
Опубликовано 1971 дней назад
Руслан Зуй
Благодарю сайт Buki за то, что помог мне найти отличного преподавателя по английскому языку Карамышеву Валентину Михайловну. Всего за месяц с начала наших занятий я уже могу сказать грамотно и легко на английском языке то, что мне не удавалось сделать за весь период моей учебы в школе.
Ответ компании
Здравствуйте, Руслан. Спасибо за ваш отзыв. Очень рады вашим успехам в изучении английского языка вместе с Валентиной Михайловной.
Опубликовано 1973 дня назад
Вікторія К.
Дуже хороший сайт! Дякую Вам!
Ответ компании
Вікторіє, дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу!
Опубликовано 1974 дня назад
Марта
Абсолютно довольна работой сайта и преподавателя немецкого языка Татьяна М. из г. Мелитополь. Начала обучение с нулевого уровня и тем не менее мне нравится и получается все лучше. Спасибо сайту и преподавателю!
Ответ компании
Здравствуйте, Марта. Спасибо большое за ваш отзыв. Очень рады за ваши успехи.
Опубликовано 1974 дня назад
Вероніка Р.
Майже тиждень на сайті і не отримала жодного замовлення, хоча відгукуюсь на всі і часто.
Ответ компании
Доброго дня, Вероніко. На сайті учні самі обирають викладачів, з якими хочуть працювати. Зверніть увагу на свій профіль - додайте фото, наявність дипломів, нагород, відеопрезентації, графіку, блогу. Якщо ваш профіль добре заповнений, ви наберете більше рейтингових балів і ваша анкета стане привабливою для потенційного учня. Також ви можете оплатити послугу "ТОП", яка виведе вашу анкету на перші позиції.
Опубликовано 1977 дней назад