Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Ольга С.
Доброго дня! Як репетитор, дуже задоволена роботою компанії Букі. Вигідні умови, все чітко і оперативно. Менеджери ввічливі та професійні. Також чудово, що інформація про заявку приходить в повідомленні, оскільки не завжди є можливість відповісти на звінок. Це дає додаткову можливість відреагувати вчасно і не втратити заявку. Але є одне запитання. Чому мій рейтинг 4.9, хоча всі відгуки клієнтів 5? Просто цікаво. Буду вдячна за відповідь. Сподіваюся на подальшу плідну співпрацю.
Ответ компании
Доброго дня, Ольго Василівно. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу. Стосовно вашого рейтингу, то клієнти мають змогу поставити оцінки від 1 до 5+. Залежно від виставлених оцінок виставляється середнє арифметичне у ваш рейтинг. Ваші оцінки за відгуки: одна 4+, дві 5 та три оцінки 5+, саме від цих чисел система вивела середню оцінку.
Опубликовано 1968 дней назад
Анна М.
Очень довольны преподавателем! Объясняет чётко и очень понятно. Легко нашла подход к моему ребёнку. Всем будем рекомендовать Людмилу. Ц. Спасибо вам большое!!!
Ответ компании
Анна, спасибо за отзыв. Рады, что смогли вам помочь.
Опубликовано 1968 дней назад
Alla
Я у великому захваті від того , наскільки Максим Л. любить свою роботу , і що готовий робити заради відмінних результатів своїх учнів. Дуже подобається його підхід до уроків. РЕКОМЕНДУЮ! Побільше б таких учителів!
Ответ компании
Алло, дуже раді, що підхід викладача вам сподобався! Бажаємо успіхів у навчанні!
Опубликовано 1969 дней назад
Ірина Орестівна
Вдячна сайту BUKI за можливість знайти чудового викладача для своєї доньки. Задоволена роботою пана Володимира,— бачу позитивні результати у підготовці до ЗНО і відчуваю, що віддала дитину у професійні руки.
Ответ компании
Ірино Орестівно, доброго дня. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу. Раді, що змогли вам допомогти.
Опубликовано 1969 дней назад
Даша Полякова
Мы ОЧЕНЬ довольны репетитором Рудиком Евгением Леонидовичем, очень просто и доходчиво преподносит тему ученикам, очень внимательный, чательно выполняет свою работу, мой ребенок им доволен, улучшились оценки по предмету в школе.
Ответ компании
Здравствуйте, Даша. Спасибо за обратную связь. Очень рады, что занятия Евгением Леонидовичем приносят результат. Успехов вам!
Опубликовано 1969 дней назад
Владимир
Пользуюсь услугами репетитора по математике Андрейчук Владимира Петровича,всем довольны,сыну нравиться .Вообщем рекомендую!
Ответ компании
Здравствуйте, Владимир. Благодарим за положительный отзыв о нашем репетиторе. Мы рады, что стали вам полезны.
Опубликовано 1970 дней назад
Андрій В.
Супер. Дуже корисний сайт з гарним дизайном. Максимально задоволений результатами праці.
Ответ компании
Андрію Олександровичу, дякуємо, що високо оцінили результат нашої співпраці. Нам дуже приємно з вами працювати. Окреме дякую за комплімент дизайну!
Опубликовано 1970 дней назад
Карина Зайцева
Всё было бы нормально, если бы не одна проблема. Я с осени уже на протяжении 4 месяцев пытаюсь взять заявку, мне ещё ни одну не дали, кроме той, что была персональной. Хотя я на этом сайте давно, вовремя оплачивала предыдущие заявки. Хотелось бы знать, по каким принципам отбирают преподавателей. Почему за 4 месяца мне ни разу не дали заявку? Очень неудобно, что нет возможность общаться с менеджерами.
Ответ компании
Здравствуйте, Карина. На сайте ученики самостоятельно ведут подбор преподавателя, менеджеры не имеют на это никакого влияния. Касаемо потенциальных заказов, мы можем дать ответ только в конкретном случае. Возможно, какой-то преподаватель откликнулся быстрее, или вы не подходили по каким-либо параметрам. Если хотите получать больше заказов, вы всегда можете приобрести услугу "ТОП", чтобы ваша анкета была в рейтинге одной из первых. Обратиться к менеджерам вы можете в любое время на центральную почту [email protected]. Хорошего дня!
Опубликовано 1971 дней назад
Алла Т.
Дуже сильно набридають безкінечні листи! Коли перше заняття? Коли ви орлатите? І по колу!!!
Ответ компании
Доброго дня, Алло Ігорівно. Дякуємо за зворотній зв'язок. Розсилка листів здійснюється автоматично і слугує лише нагадуванням та додатковою інформацією. Якщо ви вчасно повідомляєте на сайт дату першого заняття, вчасно оплачуєте замовлення, то зайвих листів вам не надсилатимуть.
Опубликовано 1971 дней назад
Катя Срібна
Заявка 230928 Репетитором задоволена!
Ответ компании
Доброго дня, Катю. Дякуємо за відгук!
Опубликовано 1972 дня назад