Отзывы о сайте - страница 144

Текущая оценка 4.56 от 1971 пользователей.

Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.

Помогите нам стать лучше!

Самые свежие отзывы

Олена Б. id: 802

Олена Б.

Повністю згодна з коментарем Максима Т. Можливо, нехай оплата замовлення буде 50 на 50 між учнем та викладачем. Дійсно, дуже часто ця оплата йде в збиток викладачеві, тому що замовники через кілька уроків відмовляються від занять на постійній основі. Та ще й карантин зараз дуже "допоміг", дітей відправили до бабусь-дідусів, де вони онлайн не займаються, а нових замовлень онлайн майже немає. Хоча сайт непоганий, мені подобається. Досить зручно користуватися.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Олено. Для таких випадків передбачені окремі умови в договорі Оферти. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.

Опубликовано 2059 дней назад

Дмитро Ж. id: 801

Дмитро Ж.

Пытался связаться 2 ДНЯ с менеджером который отвечает за меня с учеником, ни привета ни ответа, как говорится, не отвечает хотя и онлайн, я писал и вечером и утром, толку 0 :D но сайт хороший, я нашел ученика за 4 дня где-то)

BUKI

Ответ компании

Здравствуйте, Дмитрий. Вы только в воскресенье получили первый заказ. Менеджеру написали в понедельник в вечернее нерабочее время. Сегодня менеджер приступит к работе и ответить вам.

Опубликовано 2059 дней назад

Максим Т. id: 800

Максим Т.

На мою думку придбання ТОПу не надто може врятувати ситуацію. Іще прохання до керівництва сайту: зробіть так щоб коміссію сервісу оплачував саме учень а не викладач, оскільки не завжди є учні, які дійсно і на далі бажають серьйозно займатися і тоді оплата за учня йде в збиток самому викладачу і тим самим відбиває бажання надалі працювати, або зробити оплату лише за один урок в неділю, а не декілька як цього потребує коміссія сервісу.

BUKI

Ответ компании

Максиме, на сайті ніде не вказано, що "ТОП врятує ситуацію". Дана послуга дозволяє закріпити вашу анкету в ТОП20 анкет для онлайну і ТОП10 анкет для офлайну. Якщо у вас відбувається обрив занять, компанія робить повернення коштів. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.

Опубликовано 2060 дней назад

Катерина id: 799

Катерина

Недосконало зроблений сайт. 1) Ми з учнем домовились про меншу ставку, ніж у замовленні, але змоги зробити зміни у заявці - немає. Менеджеру поки поясниш ситуацію - вічність пройде. Чому я маю оплачувати більше, ніж насправді отримую за урок??? 2) Чому немає кнопки відмови від заявки, якщо з учнем не домовились про співпрацю? Менеджери відписують жахливо довго, заявки по декілька днів залишають активними на сторінці і це ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО!

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Катерино. Дякуємо за ваш коментар. Проте за вказаною вами поштою жодна анкета викладача не зареєстрована на нашому сайті. 1) Кожен викладач самостійно проставляє ціну за годину занять у своїй анкеті, менеджер жодним чином на це не впливає. Якщо ваша ціна знизилась, змініть її у себе в анкеті. Робота менеджера заключається в тому, щоб уточнити ситуацію. Інколи на це може знадобитися більше часу. 2) Менеджер не може закрити заявку, не уточнивши її актуальність у клієнта. Іноді, клієнти відповідають не відразу на дзвінок, або знаходяться за кордоном і відписують на пошту трохи довше. Як тільки ми отримуємо підтвердження від клієнта, заявку знімають. Якщо у вас з'явилися питання чи проблеми по роботі менеджерів чи сайту, напишіть нам на центральну пошту [email protected].

Опубликовано 2060 дней назад

Руслан Зуй id: 798

Руслан Зуй

Благодарю сайт Buki за то, что помог мне найти отличного преподавателя по английскому языку Карамышеву Валентину Михайловну. Всего за месяц с начала наших занятий я уже могу сказать грамотно и легко на английском языке то, что мне не удавалось сделать за весь период моей учебы в школе.

BUKI

Ответ компании

Здравствуйте, Руслан. Спасибо за ваш отзыв. Очень рады вашим успехам в изучении английского языка вместе с Валентиной Михайловной.

Опубликовано 2062 дня назад

Вікторія К. id: 797

Вікторія К.

Дуже хороший сайт! Дякую Вам!

BUKI

Ответ компании

Вікторіє, дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу!

Опубликовано 2063 дня назад

Марта id: 796

Марта

Абсолютно довольна работой сайта и преподавателя немецкого языка Татьяна М. из г. Мелитополь. Начала обучение с нулевого уровня и тем не менее мне нравится и получается все лучше. Спасибо сайту и преподавателю!

BUKI

Ответ компании

Здравствуйте, Марта. Спасибо большое за ваш отзыв. Очень рады за ваши успехи.

Опубликовано 2063 дня назад

Вероніка Р. id: 795

Вероніка Р.

Майже тиждень на сайті і не отримала жодного замовлення, хоча відгукуюсь на всі і часто.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Вероніко. На сайті учні самі обирають викладачів, з якими хочуть працювати. Зверніть увагу на свій профіль - додайте фото, наявність дипломів, нагород, відеопрезентації, графіку, блогу. Якщо ваш профіль добре заповнений, ви наберете більше рейтингових балів і ваша анкета стане привабливою для потенційного учня. Також ви можете оплатити послугу "ТОП", яка виведе вашу анкету на перші позиції.

Опубликовано 2066 дней назад

Романна Г. id: 794

Романна Г.

Добрий день. Маю питання. У мене було замовлення Заявка №291641, на яке приблизно протягом 2 тижнів клієнтка не відповідала. Тепер заявка у мене помічена як втрачена. Як потрактується для мого рейтингу? Як неуважність з мого боку ?

BUKI

Ответ компании

Добрий день, Романно. Якщо заявка неуспішна, то вона відображається у списку втрачених. Втрачені не впливають на рейтинг викладача. Якщо у вас виникають питання по роботі сервісу, напишіть нам на центральну пошту [email protected].

Опубликовано 2070 дней назад

Артем С. id: 793

Артем С.

Доброго дня.У звязку с карантином я хочу отримати більше замовлень,як це було до карантину допоможіть знайти більше клієнтів щоб працювати дистанційно під час карантину.Як мені знайти іще більше базу клієнтів?

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Артеме. На сайті учні самі обирають викладачів, з якими хочуть працювати. Зверніть увагу на свій профіль - наявність дипломів, нагород, відеопрезентації, графіку, блогу. Якщо ваш профіль добре заповнений, ви наберете більше рейтингових балів і ваша анкета стане привабливою для потенційного учня. Також ви можете оплатити послугу "ТОП", яка виведе вашу анкету на перші позиції.

Опубликовано 2071 дней назад

1...143144145...198