Отзывы о сайте - страница 171

Текущая оценка 4.56 от 1867 пользователей.

Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.

Помогите нам стать лучше!

Самые свежие отзывы

Наталія Р. id: 276

Наталія Р.

Як репетитор хотіла б попросити, коли берете відгуки в учнів, запитуйте принаймні скільки занять було проведено і причину завершення занять. Бо буває проводиш заняття, вкладаєш душу, а учню це абсолютно не потрібно. І тоді, "репетитор не пішов, на жаль". Чому має мій рейтинг від цього псуватися?

BUKI

Ответ компании

Наталіє, дякуємо за зворотний зв*язок. В більшості випадків клієнти самі залишають відгуки про викладачів. Якщо ми телефонуємо учням, в силу своєї зайнятості не всі мають час на пояснення припинення занять, вони про це говорять, якщо вважають за потрібне. На випадок виникнення подібних ситуацій, яку ви описали вище, на сторінці замовлення у викладача є можливість прокоментувати будь-який свій відгук. Також якщо виникають непорозуміння, ви завжди можете написати на пошту ст.менеджера [email protected] .

Опубликовано 2251 дней назад

Наталия id: 274

Наталия

Обратились за помощью для 7-ми классницы.Остались довольны .Коммуникабельный молодой человек, очень приятный в общении, быстро нашел общий язык с ребенком.С поставленной задачей справился,научил решать задачи по физике и геометрии, подтянул по алгебре.Для начинающего репетитора вполне достойный уровень.

BUKI

Ответ компании

Спасибо за отзыв! Рады, что смогли вам помочь в поиске преподавателя.

Опубликовано 2254 дня назад

Вікторія id: 273

Вікторія

Спасибі, що Ви є, buki.com.ua, на сторінках яких можна знайти кращих з кращих, тим самим дати своїй дитині путівку в майбутнє не з відмінними оцінками (хоча й вони важливі), а з відмінними знаннями. Дякуємо організаторам сайту за саму ідею створення такої зручної послуги! Завдяки Вам, ми знайшли свого репетитора!

BUKI

Ответ компании

Дякуємо за високу оцінку! Успіхів у навчанні!

Опубликовано 2263 дня назад

Марія К. id: 272

Марія К.

Дякую менеджерам та сервісу за співпрацю. Якщо відбуваютьмя якісь зміни в домовленості з клієнтом, менеджер бере все до уваги. Компетентність, уважність та порядність - критерії, за які вдячна вам!

BUKI

Ответ компании

Маріє, дякуємо за ваш коментар! Будемо старатись і в подальшому підтримувати рівень сервісу.

Опубликовано 2264 дня назад

Наталія id: 271

Наталія

Повна безвідповідальність. Так звана вчителька математики id 48587 по домовленості мала прийти на перше заняття, не прийшла, не подзвонила, і на дзвінки не відповідає вже другий день.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук. Співпраця з цим репетитором припинена. Перепрошуємо за незручності. Можете залишити заявку на іншого викладача https://buki.com.ua/tutors/matematyka/lviv/

Опубликовано 2267 дней назад

Vasyl id: 270

Vasyl

Чудовий сайт. Але багато репетиторів - "фіктивні". Вони не відповідають. Розробники сервісу набили базу включивши всіх, хто "засвітився" в Інтернеті в якості репетитора. Коли я вказую, що шукаю репетитора до 250 грн., а обираю за 100 грн., приходить повідомлення, що моя заявка узгоджена за ціною 250 грн. Це призводить до непорозумінь. Готовий платити ту ціну яка вказана у репетитора, а в заявці вказую ширший діапазон, щоб переглянути всі можливі варіанти.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Vasyl. Дякуємо за ваш коментар. Анкети, які ви бачите на сайті розміщені тільки із дозволу викладачів - саме вони самостійно пройшли всі етапи реєстрації: від заповнення емейлу і телефону до районів, в які вони виїжджають. Включати всіх, хто "засвітився" в Інтернеті в якості репетитора" без їхнього згоди і наявної анкети є неприпустимим. В заявці відбивається найвища ціна, яку вказував клієнт, але це жодним чином не зобов*язує ні вас, ні викладача працювати за цією ціною. Компанія Букі - це маркетплейс пошуку приватних викладачів. Ми допомагаємо клієнту знайти репетитора по різноманітних предметах, містах, рівнях підгтовки тощо, але обговорення вартості, графіку, частоти занять і їх місця завжди залишається прерогативою наших Клієнтів.

Опубликовано 2267 дней назад

Анна Б. id: 269

Анна Б.

Je voudrai donner une recommandation excellente pour le professeur Mila. J’appris la langue française pendant deux mois. Les leçons étaient toujours chargés et actives. Mila comprend très bien l’objectif et désirs des étudiants. Elle a choisi le programme correspondant au niveau d’étudiant. Surtout, Mila est une personne très gentille, délicate, ouverte, positive et enjoué. C’était un vrai plaisir et l’occasion formidable de travailler avec Mila.

BUKI

Ответ компании

Merci pour les commentaires!

Опубликовано 2267 дней назад

Ірина П. id: 268

Ірина П.

Я не задоволена роботою сайту. Є студенти, які планують займатися пізніше, або на короткий термін і цієї інформації не вносять. Відповідно коли приходить час оплачувати заявку і потрібно оплатити 300-400 грн, а уроків усього було 5. Дуже не зручно потім усе пояснювати і в чаті і по-телефону. Блокується анкета і т.д.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Ірино. Дякуємо за ваш коментар. Заявка від учня потрапляє відразу напряму до викладача. Якщо у вас відбуваються зміни у розкладі, то повідомте менеджеру в чат. Наші працівники завжди ідуть назустріч - внесуть відповідні зміни, знімуть замовлення або відтермінують оплату, якщо учень не визначився щодо проведення занять.

Опубликовано 2268 дней назад

Евгений С. id: 267

Евгений С.

Здравствуйте! Хочу поблагодарить сайт за отличного преподавателя иностранных языков и копирайтера. Очень быстро связались и договорились о сотрудничестве. Сейчас Наталья Юрьевна пишет очень качественные статьи для моего бизнес-сайта. Это заметно увеличило поток клиентов. Я искренне благодарен специалисту за хорошее выполнение работы. Рекомендую!

BUKI

Ответ компании

Евгений, очень рады, что смогли вам помочь! Успехов в ведении вашего бизнеса :)

Опубликовано 2271 дней назад

Денис Л. id: 264

Денис Л.

Усе чудово, однак дуже нервує те, що на вихідних менеджери не працюють. Тобто якщо я хочу оплатити замовлення і звертаюся до менеджера, щоб знизити суму до сплати (так як клієнти дуже часто пишуть недостовірні дані в ціні та тривалості і частоті занять), він мене два дні ігнорує. За цей час у мене з'являється заборгованість і я не можу брати учнів. Будь ласка, вносьте зміни вчасно або не рахуйте вихідні дні у ті 3 (6, 9) дні, впродовж яких треба сплатити.

BUKI

Ответ компании

Доброго дня, Денисе. Дякуємо за коментар. Менеджери мають вихідні, тому не можуть відповідати вам у чаті протягом всього тижня. Якщо у вас плануються зміни в розкладі, повідомляйте про це раніше, а не в останній день оплати. Перепрошуємо за незручності.

Опубликовано 2275 дней назад

1...170171172...187