Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Інна Д.
Спасибо сайту за помощь с поиском учеников! Приятно работать!!
Ответ компании
Благодарим за сотрудничество!
Опубликовано 2397 дней назад
Ірина
Дякую сайту за хорошого викладача іноземних мов. Вивчаємо англійську та іспанську мови. Викладач - поліглот, що мене приємно вразило. Допомагала моєму синові вивчати словацьку мову для вступу до Словаччини. Займаємося уже досить тривалий період часу, все влаштовує. Впевнено рекомендую.
Ответ компании
Дякуємо за відгук! Раді, що репетитор вам підійшов :-)
Опубликовано 2398 дней назад
Тетяна Д.
Гарний сайт. Приємно співпрацювати. Але є мінуси:. 1. Мені приходить повідомлення дивіться на сайті заявку але ж я не цілодобово підключена до інтернету і через це я постійно втрачаю заявки. 2. Почали нараховувати бали за швидке реагування на заявки але воно зв язане з 1. 3. Коли учень на невизначений термін відкладає заявку це може не влаштовувати репетитора. В іншому все гаразд! Бажаю успіхів!
Ответ компании
Дякуємо за коментар! Якщо викладач тривалий час не відповідає, йому може подзвонити менеджер та запронувати замовлення. Наш алгоритим рейтингу все враховує, і вам не потрібно весь час бути онлайн.
Опубликовано 2399 дней назад
Руслана К.
Все чудово
Ответ компании
Раді, що ви задоволені нашим сервісом)
Опубликовано 2400 дней назад
Вікторія Г.
Не могу взять заявку. Как только перехожу к заявке пишут, что назначен другой преподаватель. Зачем тогда заявки присылать???
Ответ компании
Добрый день, Виктория. Заявка отправляется одновременно всем преподавателям. Если она вам недоступна, значит кто-то на нее уже откликнулся.
Опубликовано 2400 дней назад
Ангелина
Юлія Петрівна відмінний репетитор! Викладач , який знає підхід до кожного учня .
Ответ компании
Дякуємо, що користуєтесь нашим сервісом. Успіхів у навчанні!
Опубликовано 2400 дней назад
Вікторія Р.
Не можу отримати заявку вже 3-й день. Менеджери не беруть до уваги, не працюють, чи що? На сайті більше 70 заявок, хоча б дали знати що заявка недійсна, бо сидиш і чекаєш.
Ответ компании
Доброго дня, Вікторіє. Якщо ви відгукнулись на замовлення і підходите на нього, ви будете обов*язково призначені на заявку :) Якщо ж замовлення ви не отримали, значить клієнт відмінив його або ви не підходите на нього (враховується район, рівень, досвід викладання чи інші побажання клієнта).
Опубликовано 2402 дня назад
Liubov
В общем довольна работой менеджеров и компании. Менеджеры всегда найдут выход с моей ситуации. Оперативно в принципе реагируют. Можно всегда договорится. Хотя есть и маленькие минусы. Но в общем оценю работу на отлично как клиент и как преподаватель! Хороших и успешных нам заказов, а также процветания!:)
Ответ компании
Спасибо за ваш отзыв! Будем стараться :)
Опубликовано 2405 дней назад
Марія Б.
Я репетитор. в принципі сайт досить чіткий, проте є один великий мінус, який я спостерігала вже не раз. через те, що оператори тягнуть зі зміною даних (оплата за годину, частота занять) у мене вже 4 рази була заборгованість, яка мені знімає ж бали
Ответ компании
Маріє, дякуємо за ваш коментар. Менеджери вносять зміни протягом робочого дня. Затримка може бути лише у вихідні. Якщо ж вам довелось очікувати більше, повідомте про це на пошту ст.менеджера [email protected] . Після оплати заборгованість зникає, ваш рейтинг відновлюється, а також додаються нові бали. Успіхів у роботі!
Опубликовано 2414 дня назад
Рита Б.
Не даєте заняття по скайпу!!!
Ответ компании
Доброго дня, Рито. Менеджери ведуть розподіл заявок лише в крайніх випадках. Замовники (учні) самостійно обирають для себе викладачів на сайті і заповнююють на них заявки.
Опубликовано 2418 дней назад