Если у вас есть вопросы или столкнулись с проблемой при работе с сервисом, пожалуйста, напишите нам на [email protected]. В течение 1-2 дней мы детально рассмотрим ваш запрос.
Помогите нам стать лучше!
Nataliya
Номер заявки 966012. Знайшла викладача з французької мови, бо потрібно для школи. Дуже задоволена, моєму синові подобається, є покращення. Раджу
Ответ компании
Наталіє, дякуємо за відгук! Ми раді, що виправдали ваші очікування! Бажаємо успіхів у навчанні та високих оцінок вашому сину) 🚀
Опубликовано 462 дня назад
єва
Вона дуже класна
Ответ компании
Єво, дякуємо за зворотній звʼязок щодо занять з викладачем! Ми раді, що ви задоволені співпрацею🤗
Опубликовано 465 дней назад
Щиро вдячна за співпрацю!
Ответ компании
Галино, щиро дякуємо за відгук та співпрацю! Ваша підтримка важлива для нас.💚
Опубликовано 465 дней назад
Катерина
Найгірший репетиторський портал зі сторони викладача. Ніхто не дає гарантію того, що учень хоча б візьме слухавку, я не розумію, за що я плачу оферту сайту, хоча нехай буде оферта, але якби вони щось робили Я маю 60+ оплачених заявок і до цього всього, Букі мене блокує. Але коли я прошу просто зняти з мене заявку, менеджер може робити то тижню і більше, хамити і т.д., а коли я вчасно не поставила дату першого уроку, то до мене претензії і бан.
Ответ компании
Катерино, дякуємо за зворотній звʼязок. Ви сплачуєте Оферту виключно по успішних замовленнях, тобто по тих, де проводяться заняття. Якщо учень не відповідає, то достатньо повідомити менеджера, він зніме дане замовлення. На сайті є умови співпраці, які, на жаль, ви порушували. А саме ви не звʼязувалися з учнями по кілька днів. Для сайту неприпустима відсутність комунікації та ігнорування клієнта.
Опубликовано 466 дней назад
Добрий день! Зареєстрована, як репетитор. Сайт хороший, але мені не подобається те, що комісія дуже велика (моя остання комісія - 900 "з гаком" грн з ПДВ при вартості мого одного уроку 250 грн) А якщо учень не схоче займатися навіть і вдруге?..))
Ответ компании
Добрий день, Олександро! Дякуємо за зворотній звʼязок💚 Такі випадки передбачені Договором Оферти, і, відповідно, робиться перерахунок замовлення як за короткий курс. В такому випадку комісія зменшується. Якщо виникнуть будь-які питання щодо цього, ми будемо раді допомогти, звертайтеся [email protected])
Опубликовано 469 дней назад
Марія
Доброго вечора, дуже подобається викладач з історії : Друзь Наталія, завжди допоможе , Підтримає як найкращий викладач, досвідчена , талановита, креативна, найкраща , а саме головне любить студентів , і якщо щось не виходить завжди пояснює чітко матеріал навчального процесу. Завжди прийде на допомогу з тим чого не знаєш з історії. Рекомендую !!!) ❤️❤️❤️
Ответ компании
Маріє, дуже дякуємо за ваш відгук! Раді, що ви задоволені викладачем❤️
Опубликовано 471 дней назад
Світлана
Щиро дякую за отримані знання від репетитора з рисунку пані Юлії. Вона дуже уважний та кваліфікований педагог та художниця. Репетитора завдяки Вuki знайшла швидко та задоволена результатом. Дякую за співпрацю.
Ответ компании
Світлано, щиро вдячні за ваш відгук! Раді, що ми допомогли вам в пошуках💚 Звертайтеся до нас ще🤝
Опубликовано 473 дня назад
Зареєстрована на Buki як викладач. 3.11.2022 виник перший інцидент: кількість заявок різко зменшилася. Мій чоловік надіслав заявку як учень, але вона не прийшла. Йому збрехали, що я "сказала, що завантажена і немаю вільних місць". Маю запис розмови! 25.06.24 прийшла заявка, я підтвердила. Людина розповіла, що заявку відправили два дні тому, їй казали, що я "не відповідаю". Пропонували заняття у Buki. Май скріншоти. Чому менеджери переводять учнів до Buki School і брешуть? Хто відповідає за це?
Ответ компании
Альоно,дякуємо за коментар. Нагадаємо, що в 2022 році почалось повномасштабне вторгнення росії в Україну, тому скоротилась кількість заявок не тільки в Букі, а й в інших бізнесах. По випадку 2022 року ми просили вибачення 2 роки тому. Заявка була у вас в кабінеті в доступі і ви могли її взяти. Менеджер або неправильно вас зрозуміла, або через неполадки зв'язку нерозчула відповіді. Компанія може пропонувати клієнтам інші продукти нашої компанії, в тому числі послуги онлайн школи.
Опубликовано 475 дней назад
Не завжди вчасно приходять повідомлення(або зовсім не приходять) про потенційні чи персональні заявки. Велика комісія.
Ответ компании
Вероніко, дякуємо за ваш відгук! Сповіщення про потенційні замовлення приходять виключно на пошту, про персональні заявки ми сповіщаємо додатково у Вайбер. Уточніть, будь ласка, номери замовлень, про які не надійшли сповіщення, щоб ми могли виправити ситуацію на майбутнє. Ми завжди відкриті до ваших пропозицій та готові покращувати наш сервіс для вас.🚀📒
Опубликовано 476 дней назад
Дар'я
На жаль, відгук має обмеження. Сам ресурс класний, репети норм. Але. Дуже раджу вам, засновники цього стартапу, почитати цю статтю: https://businessman.ua/events/rabota/kak-prysavaa-serbataa
Ответ компании
Дар'є,вітаємо! Дякуємо за коментар. Ми працюємо над стандартами сервісу, в тому числі якістю комунікації менеджерів з клієнтами. З сенсу статті можна зрозуміти, що ви незадоволені спілкуванням з нашими менеджерами. Переглянувши вашу заявку, з'ясували, що наш менеджер ні разу не контактував з вами. Ви обрали конкретного логопеда і розпочались заняття. Ми б хотіли отримали від вас більш детальний фідбек, щоб зрозуміти, як ми можемо покращити наш сервіс в майбутньому. Будемо вдячні за відповідь!
Опубликовано 477 дней назад