Ярослав Р.
Кандидат біологічних наук. Старший науковий співробітник Національної академії медичних наук України та керівник шахового гуртка в Центрі технічної творчості молоді (Київ).
Кандидат біологічних наук. Старший науковий співробітник Національної академії медичних наук України та керівник шахового гуртка в Центрі технічної творчості молоді (Київ).
Деталі про досвід викладання:
Кандидат біологічних наук, старший науковий співробітник Національної академії медичних наук України, з досвідом викладацької роботи в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка та Київському Медичному Університеті.
Керівник шахового гуртка у Центрі технічної творчості молоді. Підготував понад тридцять шахістів-розрядників.
Кандидат біологічних наук, старший науковий співробітник Національної академії медичних наук України, з досвідом викладацької роботи в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка та Київському Медичному Університеті.
Керівник шахового гуртка в Центрі технічної творчості молоді. Підготував більше тридцяти шахістів-розрядників.
Послуги:
- підготовка до НМТ - національного мультипредметного тесту з біології (те що раніше називали ЗНО - зовнішнім незалежним оцінюванням);
- допомога у вивченні шкільної програми;
- поглиблене вивчення біології, підготовка до участі в біологічних турнірах та олімпіадах;
- підготовка до вступних, випускних іспитів;
- навчання дітей та дорослих грі в шахи, підготовка до українських та міжнародних змагань, виконання розрядних нормативів.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора.
2 відгуків про Ярослав Р.
2
0
3
0
4
1
4+
0
5
0
5+
1
5+
Шахи, Базовий рівень
5+
4
Біологія, Підготовка до ДПА (9 клас)
4
Відповідь:
Я Вас неодноразово попереджав, що так і буде, якщо займатися раз чи два на місяць. Ми домовлялися, що учень буде займатися хоча б раз на тиждень і читатиме, принаймі, конспект (якщо вже обсяг інформації у шкільному підручнику є для нього занадто великим). Однак, конспект учень навіть не відкриває, навчальні відео (тривалістю 10 хвилин) у нього немає часу подивитися. Кожного тижня заняття скасовуються через те що йому потрібно: піти на день народження друга, піти на день народження подруги.
Більше схожих анкет