Руслана О.
Працюю за власними матеріалами, розробленими презентаціями та табличками, а також із перевіреними мною підручниками. Люблю творчість у всьому, тому й до уроків готуюся творчо та люблю творчих учнів. На заняттях співаємо, перекладаємо та розбираємо англомовні пісні, дивимося уривки із серіалів та фільмів та вивчаємо мову на цих прикладах.
Працюю за власними матеріалами, розробленими презентаціями та табличками, а також із перевіреними мною підручниками. Люблю творчість у всьому, тому й до уроків готуюся творчо та люблю творчих учнів. На заняттях співаємо, перекладаємо та розбираємо англомовні пісні, дивимося уривки із серіалів та фільмів та вивчаємо мову на цих прикладах.
Як викладач, що використовує дошку Miro у своїй практиці, я можу поділитися деякими методами, які роблять мої заняття продуктивними та інтерактивними.
Співпраця в режимі реального часу: Використовуючи Miro, я надаю можливість студентам працювати разом над проектами в реальному часі. Це не тільки сприяє кращому засвоєнню матеріалу, але й розвиває навички командної роботи.
Візуалізація ідей: Я заохочую студентів використовувати Miro для візуалізації їх ідей та концепцій, створення ментальних карт і діаграм. Це допомагає їм краще структурувати свої думки і сприймати інформацію візуально.
Інтерактивні вправи: Я розробляю інтерактивні вправи, де кожен учень може додавати свої нотатки, коментарі чи ідеї. Це робить урок більш захоплюючим і залучає студентів до активного навчального процесу.
Організація контенту: Miro дозволяє мені організовувати навчальний матеріал у вигляді карток, списків та таблиць, що робить пошук інформації легким і зручним для студентів.
Зворотній зв'язок: Я використовую Miro для збору зворотного зв'язку від студентів, дозволяючи їм залишати коментарі та відгуки щодо занять та матеріалів.
Гейміфікація: Впроваджую елементи гейміфікації через Miro, організовуючи конкурси, квести та ігри, які стимулюють залученість та мотивацію студентів.
Все це допомагає мені не тільки зробити навчання більш ефективним, але й надихати студентів на самостійне дослідження і творчість, а також підтримувати плідну атмосферу у класі.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет