Репетитор - Майя К. id:57029

Майя К.

200 грн/год

Майя К.

«Викладач Англійської мови. Навчаю як дошкільного віку дітлахів, так і школярів та дорослих. Перше заняття - безкоштовно.»

Предмети

Англійська мова

Рівні викладання:

Підготовка до ЗНО

10-11-й класи

Підготовка до ДПА (9 клас)

7-9-й класи

5-6-й класи

Підготовка до ДПА (4 клас)

Молодші класи 1-4

Підготовка до школи

Репетитор для дітей

Репетитор для початківців

Граматика

Рівень А1-А2 (Beginner, Elementary)

Рівень B1-B2 (Intermediate)

Підготовка до ЗНО для магістратури (ЄВІ, ЄФВВ)

Деталі про досвід викладання:

Методи які безпосередньо використовую я: 1. TBL (Task-based learning/навчання, що базується на завданнях) 2.РРР (Presentation-Practice-Production / Представлення-Практика-Продукування) 3.Лексичний метод (Lexical Approach) 4.Метод функцій (Functional Approach) 5.Граматико-перекладний підхід (Grammar-Translation Approach)

Місця занять

В учня:

ні

У викладача:

ні

Онлайн:

так

Про себе

Англійська мова для мене не тільки спосіб заробітку, це моє хобі, я дуже люблю роботу з малюками, не буває дітей , які не можуть вивчити, є вчителя , які не можуть навчити. Я маю досвід роботи з різними дітками та дорослими, не боюсь складностей, до любой дитини найду підхід і допоможу полюбити англійську мову. Наші заняття будуть проходити максимально цікаво, час буде проходити дуже швидко. Також я беру дошкільного віку дітлахів, готую до школи. Вчу писати, читати.

Вивчала англійську мову з 5 років. Навчалася в канадському університеті. Сертифікат про закінчення прикріпила. Закінчила курси з методології викладання. Крім цього в 2020 закінчила Університет Альфреда Нобеля з відзнакою.Також поступила на навчання на магістратуру на "Освітні та педагогічні науки" в 2020 році.

Методи які безпосередньо використовую я:
1. TBL
(Task-based learning/навчання, що базується на завданнях)
Мова вважається засобом комунікації через використання функцій, лексики, окремих структур чи інших одиниць мови. Мова вивчається через використання. Види роботи у класі орієнтовані на виконання певних завдань – під час їх виконання, учні навчаються взаємодіяти.
2.РРР
(Presentation-Practice-Production / Представлення-Практика-Продукування)
Цей підхід, як можна зрозуміти із назви, передбачає представлення нової лексики чи граматики (нових лексичних чи граматичних функцій), потім практика їх вживання у контрольованих умовах та останній етап – вільне використання вивченого (in freer or free conditions). У цьому методі, як і в деяких інших, граматичні та лексичні функції є найважливішою частиною мови. Типовими видами роботи є ситуативне використання вивченої лексики чи рольові ігри.
3.Лексичний метод (Lexical Approach)
Цей метод акцентує увагу саме на лексиці, дещо чи зовсім випускаючи граматику з навчання. Увага учнівства концентрується на вивченні чанків та різних видів лексики загалом чи окремих усталених мовних зворотів. Під час використання такого методу вчитель/-ка часто застосовує автентичні ресурси, а учні/-иці працюють із текстами, виокремлюючи (виписуючи, підкреслюючи) окремі лексеми. Також наявна практика вивчених лексем у різних умовах: контрольованих, дещо вільних та вільних.
4.Метод функцій (Functional Approach)
Тут виокремлюються саме функції – вони є головною складовою мови. Проте, важливими є як лексичні, так і граматичні функції. Зазвичай вивчення відбувається від найбільш вживаних до найменш вживаних лексем – також з огляду на специфічні комунікативні потреби учня/-иці. Процес навчання загалом схожий на РРР.
5.Граматико-перекладний підхід (Grammar-Translation Approach)
У мові вбачаємо ряд граматичних правил/закономірностей, відповідно, мову вивчають через їх аналіз та застосування. Види роботи включають заучування лексем напам’ять, акцентування уваги на грамотності (пряма протилежність принципу “Fluency rather than accuracy” – тут скоріше “Nothing but accuracy”, а отримуємо “Everything but fluency”), переклад текстів чи окремих речень з L2 на L1 та навпаки.

Освіта:

Канадський Інститут, бакалавр, 2020

Вік:

18-25

Досвід:

більше 3 років

Розклад занять

Тут зображені часові проміжки, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Точний час занять потрібно уточнювати з репетитором.

Ранок

6:00-9:00

Пізній ранок

9:00-12:00

День

12:00-15:00

Після обіду

15:00-18:00

Вечір

18:00-21:00

Пізній вечір

21:00-00:00

Понеділок

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Вівторок

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Середа

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Четвер

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

П'ятниця

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Субота

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

Неділя

Є вільний час

Є вільний час

Є вільний час

- вільний час для занять

відгуки

2 відгуків про Майя К.

5/5

5+

1

5

1

4+

0

4

0

3

0

2

0

1

0

Анна

5+

13.05.2021

Англійська мова, Підготовка до ЗНО для магістратури (ЄВІ, ЄФВВ)

5+

Репетитор з високим рівнем знань. Допомагає мені в короткий термін вивчити те, що у мене не виходило зрозуміти довгі роки. Дуже відповідальна і пунктуальна. Детально і дохідливо викладає матеріал, зрозуміло пояснює теми, працювати з нею легко і комфортно. Рекомендую!

Відповідь:

Спасибі велике, Анна!

Альона

5

08.10.2020

Англійська мова, Молодші класи 1-4, Репетитор для дітей, 5-6-й класи

5

Задоволена підходом до викладання у вчителя.

Відповідь:

Дуже дякую за відгук.