Ігорь У.
«Професійний викладач. Проживав і працював в Іспанії, Італії, Франції. Порекомендую найефективніші і швидкі методи оволодіння мовою.»
«Професійний викладач. Проживав і працював в Іспанії, Італії, Франції. Порекомендую найефективніші і швидкі методи оволодіння мовою.»
Предмети
Французька мова
Італійська мова
Іспанська мова
Рівні викладання
Рівні викладання
Щоб ми були на "одній хвилі", прочитайте наступне. Якщо все влаштовує - ласкаво просимо на заняття.
Моя методика будується на ряді принципів:
1. Комплексне і системне вивчення мови.
Я навчаю правилами читання і вимови; розповідаю тонкощі значень слів і навчаю правилами їх складання в коректні фрази; треную учня на розуміння усного мовлення на слух; мотивуючи говорити і писати; розповідаю про країну досліджуваної мови, про культуру і менталітет її мешканців. На заняттях використовую закордонні та вітчизняні підручники і посібники, оригінальні відео- і аудіозаписи, цікаві країнознавчі матеріали, якими володію у величезній кількості і різноманітності.
2. Порівняльний аналіз досліджуваного мови з рідним.
Дорослій людині вивчати іноземну мову заважає вже сформований мислення рідної мови, тому нову мову повинен "ужитися" з рідним. Тільки усвідомлене розуміння мови, що вивчається дає кращі і швидкі результати. Методики "запам'ятовуй і не питай чому це так" на практиці не працюють.
3. Індивідуальний підхід до учня.
Для кожного учня я розробляю індивідуальний план занять, відповідний особистим здібностям учня, швидкості та результативності його навчання. Зі своєї медіа- та бібліотеки я вибираю для учня саме ті матеріали, які потрібні йому сьогодні, з урахуванням його поточного рівня знань. Кожен урок насичую різноманітними видами лінгвістичних вправ, які не дають учневі занудьгувати або втомитися.
Я працюю тільки з пунктуальними і порядними людьми. Без поважних причин мій учень не скасовує урок, а якщо обставини змушують - заздалегідь попереджає мене про це. Якщо учень вважає для себе нормою постійно скасовувати або переносити заняття - ми розлучаємося. Життя будь-якої людини сповнена турбот, але той, хто дійсно вирішив вивчити мову, завжди знайде час на заняття. Найбільш цілеспрямовані мої учні займаються навіть у відрядженнях, у відпустці або при легкому нездужанні - по скайпу.
Мої учні налаштовуються на серйозну роботу. Оволодіти мовою - це не тільки вивчити теорію, а й напрацювати практичні навички, а навички (як в спорті, музиці, водінні і т.п.) купуються тільки щоденною працею. Якщо мови присвячувати тільки годину-два в тиждень з викладачем, і не займатися самостійно вдома, то процес навчання затягнеться надовго. При великій кількості мовних курсів "без граматики і домашніх завдань" навколо нас дуже мало людей, реально здатних невимушено і правильно порозумітися іноземною мовою хоча б на побутові теми.
Мій учень розуміє, що успіх в мові здебільшого залежить тільки від нього самого, і лише частково - від викладача. Учитель веде учня до знань, але "дорогу" учень долає самостійно. Хороший вчитель повинен зробити так, щоб шлях до знань був для учня максимально цікавим і пізнавальним.
Тут зображені часові проміжки, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями.
Точний час занять потрібно уточнювати з репетитором.
Ранок
6:00 - 9:00
Пізній ранок
9:00 - 12:00
День
12:00 - 15:00
Після обіду
15:00 - 18:00
Вечір
18:00 - 21:00
Пізній вечір
21:00 - 00:00
Більше схожих анкет