Павло Х.
Профорієнтаційна за методом дизайн-мислення Стенфордського університету та 5-ти крокової моделі розробки прототипів Google Ventures
Профорієнтаційна за методом дизайн-мислення Стенфордського університету та 5-ти крокової моделі розробки прототипів Google Ventures
Як керівник відділу ректурингу та студентської кар'єри УКУ п'ять років працював із вступниками та студентами щодо їх профорієнтації. Зараз займаюся цим в межах навчального курсу для студентів перших курсів Розвиток лідерського характеру
Навчання складається з п'яти етапів: визначення кінцевої мети (вибір варіантів професії та потенційних місць стажування); розробка та створення ескіз на основі ідей щодо майбутньої професії; розробка прототипів майбутньої професії; тестування прототипу професії
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет