Оголошення репетитора

Географія
250 грн/год
10-11-й класи
Київ (онлайн)
Ярослав К.

Ярослав К.

це безкоштовно

Заняття з географії

Підтягну учня по географії, зосередимося на проблемних питаннях та пропущених темах. Заняття проходитимуть у практичній манері та з сучасними даними. Використаємо сучасні моделі та процеси при навчанні.

Детальніше про репетитора

Репетитор - Ярослав К.

Ярослав К.

Закінчив географічний факультет зі спеціалізацією "Урбаністика" з червоним дипломом. Два роки працюю вчителем у школі. Швидко розумію слабкі місця учня, які треба підтягнути.

Вік: 18-25 років

Досвід: більше 2 років

Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)ПідтвердженоРепетитор підтвердив наявність в нього диплому державного або міжнародного зразка

Переглянути повну інформацію

Схожі оголошення

Марія Т.

Допоможу систематизувати, зрозуміти та покращити загальний рівень знань.

Географія
300 грн/год
7-9-й класи
Умань (онлайн)

Мене звати Марія. Я викладаю географію — науку, яка допомагає пізнати світ, зрозуміти взаємозв’язок природи, людини і суспільства. Для мене географія — це не просто карти, цифри чи контури материків, а жива історія Землі, її природних процесів і людських культур. Це шлях до усвідомлення того, як ми всі пов’язані між собою і як наші дії впливають на довкілля. Я — педагог за освітою, і вже понад рік займаюся викладанням географії. За цей час я навчилася бачити, як різні діти сприймають знання по-своєму: хтось цікавиться природними процесами, хтось людьми й містами, а комусь ближчі карти і подорожі. Тому моє завдання — допомогти кожному знайти своє місце у світі географії, показати, що ця наука може бути не тільки навчальною, а й життєвою. Я хочу, щоб діти не просто запам’ятовували факти, а розуміли закономірності світу, вміли мислити, робити висновки і бачити гармонію у всьому, що нас оточує. У своїй роботі я поєдную класичні педагогічні методи з сучасними підходами до навчання. На заняттях ми не просто переказуємо параграфи, а досліджуємо матеріал разом. Я заохочую учнів мислити самостійно, аналізувати карти, робити порівняння між регіонами, знаходити логіку у природних явищах і соціально-економічних процесах. Мені важливо, щоб учень бачив у кожній темі причинно-наслідкові зв’язки, а не просто окремі факти. Велике місце у моїй методиці займає візуалізація — ми активно працюємо з картами, схемами, кліматичними графіками, використовуємо інтерактивні карти та відео. Це дозволяє учням не лише запам’ятати, а й побачити, як світ влаштований насправді. Часто ми розглядаємо актуальні питання: зміну клімату, вплив людини на природу, проблеми урбанізації, глобалізацію, міжнародні зв’язки. Такі теми допомагають дітям зрозуміти, що географія — це не щось далеке, а частина сучасного життя. Під час занять я створюю спокійну, довірливу атмосферу, де учень не боїться ставити запитання чи помилятись. Я переконана, що найкраще засвоюються ті знання, які отримані без тиску, у доброзичливій і поважній взаємодії. Моє завдання — не лише навчити, а й підтримати, допомогти розкрити потенціал, навчити бачити красу світу й логіку природи. Географія для мене — це наука про взаємозв’язки. У ній поєднано все: історію, біологію, економіку, культуру, навіть філософію. Саме тому я намагаюся показати учням, що пізнавати світ — це не просто навчання, а форма внутрішнього зростання. Адже, розуміючи Землю, ми краще розуміємо себе. Я прагну, щоб кожне заняття приносило не лише знання, а й натхнення. Щоб учень виходив із відчуттям, що світ цікавий, різноманітний і відкритий до пізнання. Для мене важливо не тільки викладати матеріал, а й формувати світогляд — екологічний, гуманний, усвідомлений. Якщо ви хочете, щоб ваша дитина навчилась мислити, бачити логіку природи й почала розуміти, як функціонує світ навколо нас, я з радістю допоможу. Ми разом крок за кроком відкриємо карту Землі — не лише на сторінках атласу, а й у житті.

Детальніше

Марія Т.

Допоможу розібратись, зрозуміти, систематизувати.

Географія
300 грн/год
10-11-й класи
Умань (онлайн)

Мене звати Марія. Я викладаю географію — науку, яка допомагає пізнати світ, зрозуміти взаємозв’язок природи, людини і суспільства. Для мене географія — це не просто карти, цифри чи контури материків, а жива історія Землі, її природних процесів і людських культур. Це шлях до усвідомлення того, як ми всі пов’язані між собою і як наші дії впливають на довкілля. Я — педагог за освітою, і вже понад рік займаюся викладанням географії. За цей час я навчилася бачити, як різні діти сприймають знання по-своєму: хтось цікавиться природними процесами, хтось людьми й містами, а комусь ближчі карти і подорожі. Тому моє завдання — допомогти кожному знайти своє місце у світі географії, показати, що ця наука може бути не тільки навчальною, а й життєвою. Я хочу, щоб діти не просто запам’ятовували факти, а розуміли закономірності світу, вміли мислити, робити висновки і бачити гармонію у всьому, що нас оточує. У своїй роботі я поєдную класичні педагогічні методи з сучасними підходами до навчання. На заняттях ми не просто переказуємо параграфи, а досліджуємо матеріал разом. Я заохочую учнів мислити самостійно, аналізувати карти, робити порівняння між регіонами, знаходити логіку у природних явищах і соціально-економічних процесах. Мені важливо, щоб учень бачив у кожній темі причинно-наслідкові зв’язки, а не просто окремі факти. Велике місце у моїй методиці займає візуалізація — ми активно працюємо з картами, схемами, кліматичними графіками, використовуємо інтерактивні карти та відео. Це дозволяє учням не лише запам’ятати, а й побачити, як світ влаштований насправді. Часто ми розглядаємо актуальні питання: зміну клімату, вплив людини на природу, проблеми урбанізації, глобалізацію, міжнародні зв’язки. Такі теми допомагають дітям зрозуміти, що географія — це не щось далеке, а частина сучасного життя. Під час занять я створюю спокійну, довірливу атмосферу, де учень не боїться ставити запитання чи помилятись. Я переконана, що найкраще засвоюються ті знання, які отримані без тиску, у доброзичливій і поважній взаємодії. Моє завдання — не лише навчити, а й підтримати, допомогти розкрити потенціал, навчити бачити красу світу й логіку природи. Ми системно повторюємо матеріал, узагальнюємо теми, розв’язуємо тестові завдання, аналізуємо типові помилки й вчимося працювати з часом. Підготовка проходить у спокійному темпі, але з чіткою структурою — щоб учень міг відчувати поступ і впевненість. Географія для мене — це наука про взаємозв’язки. У ній поєднано все: історію, біологію, економіку, культуру, навіть філософію. Саме тому я намагаюся показати учням, що пізнавати світ — це не просто навчання, а форма внутрішнього зростання. Адже, розуміючи Землю, ми краще розуміємо себе. Я прагну, щоб кожне заняття приносило не лише знання, а й натхнення. Щоб учень виходив із відчуттям, що світ цікавий, різноманітний і відкритий до пізнання. Для мене важливо не тільки викладати матеріал, а й формувати світогляд — екологічний, гуманний, усвідомлений. Якщо ви хочете, щоб ваша дитина навчилась мислити, бачити логіку природи й почала розуміти, як функціонує світ навколо нас, я з радістю допоможу. Ми разом крок за кроком відкриємо карту Землі — не лише на сторінках атласу, а й у житті.

Детальніше