Ciao ragazzi! Se avete raggiunto un buon livello B1, allora auguri e complimenti: valeva la pena studiare così tanto!
Якщо у вас вже є рівень B1,то ви мене добре зрозуміли 😊
У попередніх блогах ми детально проаналізували, що треба знати для досягнення рівня А1, а також якими навичками необхідно володіти, щоб опанувати італійську мову на рівні А2.
Сьогодні поговоримо про рівень B1, який інколи називають Перехідним рівнем, через те, що на рівні B1 людина опановує все складніші та витонченіші лексичні і граматичні конструкції, які суттєво відрізняються від того, що використовувалося на початкових рівнях. На рівні B1 людина знає орієнтовно 2000 слів і може досягнути цього рівня за 6-9 місяців активного навчання закордоном, або на 3-5 місяців активного навчання в Італії.
Отож, що потрібно вміти на рівні B1:
Граматика
Людина вільно виражається у минулому, теперішньому і майбутньому часах, вміє застосовувати Passato і Trapassato Prossimo та знає різницю між ними, Condizionale Presente та Condizionale Passato. Може виражати свою суб’єктивну думку, сумніви чи бажання, застосовуючи Congiuntivo Presente і Passato. Розрізняє pronomi riflessivi, diretti, indiretti і вживає займенникові частки CI та NE, знає що таке verbi pronominali.
Нижче - вправа для перевірки знань на рівні B1.
‘’Ciao Marco! Scusa se non ti __ (scrivere) ieri sera, purtroppo ____ (essere) molto stanco. Come sai, tre giorni fa ____ (andare) a Roma con il treno e il giorno dopo ____ (partecipare) alla conferenza sull’ambiente. L’unico problema era quello che i miei colleghi prima della conferenza mi hanno detto che questa conferenza ____ (cominciare) alle 9 di mattina e che _____ (durare) per circa 4 ore, invece ___ (durare) ben 8 ore senza nessuna pausa pranzo ed ____ (finire) alle 18. Purtroppo io non ____ ho pensato alla mia merenda e non _____ (prendere) niente da mangiare. Penso che quelli che hanno organizzato il nostro evento non ______ (prendere in considerazione) il fatto che sono arrivati oltre 50 partecipanti e che questa conferenza dopo _____ (prolungarsi) fino alla sera. Comunque, dopo le 16 non ____ potevo più di restare in quella sala e ___ sono uscito velocemente per mangiare qualcosa al bar…’’
Читання
Людина вільно читає оголошення, описи і продуктів та послуг, вуличні оголошення і так далі, розуміє жарти та вловлює іронію і типовий італійський повсякденний гумор при спілкуванні:
(''10 заповідей Сицилійського канноло'')
Taormina,2019. Фото автора
На рівні B1 учень повинен зрозуміти даний текст:
‘’2 giugno del 1946: con un referendum gli italiani scelgono tra monarchia e repubblica. Finisce così il Regno d’Italia: il re va in esilio e l’Assemblea Costituente comincia a scrivere la nuova Costituzione. Perciò dal 1948, la nascita della Repubblica si festeggia il 2 giugno (ma dal 1977 fino al 2000, per motivi economici, la prima domenica del mese). Si celebra a Roma con una parata militare (ora ridotta per risparmiare) lungo i Fori Imperiali, il volo delle Frecce Tricolori e la deposizione di una corona di alloro al Milite Ignoto presso l’Altare della Patria.’’
- Cosa è successo il 2 giugno del 1946?
- Come si festeggia adesso la Festa della Repubblica in Italia?
- Quali mezzi militari vengono usati durante la parata?
Слухання
На рівні B1 людина вже не напружується, так як на А2 чи А1, під час спілкування з носіями на побутові та щоденні теми і не просить повторювати. Розуміє більшість розмов навколо себе на пляжі, в супермаркеті, у черзі чи у піцерії та почуває себе природно і, головне, комфортно у мовному середовищі. Може переглядати фільми чи кулінарні рецепти з субтитрами, розуміти суть почутого, основні проблеми та аргументації, за винятком певних слів та конструкцій. Може переглядати новини по телевізору і слухати радіо чи подкасти з невеличкими труднощами, однак розуміє суть почутого.
Говоріння
Людина вільно спілкується на будь-які побутові теми, може розпитати про продукт, матеріал, країну походження, стиль у супермаркеті чи про послугу в готелі і на пляжі, вміє аргументувати свою думку, переконувати у своїй точці зору і наводити потрібні аргументи. При спілкуванні на специфічні теми може відчувати певний дискомфорт через недостатній словниковий запас, однак добре розуміє суть проблеми та аргументації сторін. Маючи цей рівень ви може чудово провести відпустку в Італії, спілкуючись з людьми навколо, можете пожартувати замовляючи каву в барі або зробити комплімент, похваливши густу та смачну пінку під час сніданку.
(Tropea, Italia, 2019. Фото автора)
Наступного разу поговоримо про магічний і такий бажаний рівень B2, а саме про вільне володіння італійською і як цього досягнути.
Ci vediamo!