Приклад плану підготовчого заняття до контрольної роботи з англійської мови на теми: Continuous Tenses (тривалі часи),Comparisons (порівняння)та AdjectivesDescribing Proficiency (Прикметники опису вміння)
Вид діяльності (activity): Спілкування (speaking), писання (writing).
Основні цілі (mainobjectives): Навчити студентів правильно застосовувати в реченнях PresentContinuous, PastContinuous та FutureContinuous, Comparisons (порівняння) (as…as; than), написавши приклади на дошці: “Ican’trunasfastasIusedto”, або “Thishouseisbiggerthanthatone” та AdjectivesDescribingProficiency (amateur, professionaletc) за допомогою креативних завдань та ігор.
Необхідні матеріали (materials needed): Підготовлена презентація з правильно підібраними категоріями і питаннями.
Рівень (level): середній (intermediate). B2.
Розігрів (warm-up): попросіть студентів описати своїх ровесників, використовуючи порівняння as…as, than (такий ... як, ніж), наприклад, “MaryisascleverJane”. “MichaelistallerthanNick.”(“Марія така розумна, як Джейн”. “Майкл вищий, ніж Нік”).
Гра Jeopardy:Поділіть студентів на групи. Створіть такі категорії, як Progressivetenses, comparisonsandadjectives та 5-7 питань для кожної категорії. Студенти повинні правильно відповідати, щоб заробляти бали. Якщо одні не відповідають правильно, інша команда може вкрасти їхні бали, даючи правильну відповідь на їхнє питання. Ось декілька прикладів категорій із прикладом питання для кожної категорії:
Progressive tenses: “Are you having lunch right now?” (Студенти кажуть правильний час).
Comparisons: “This employee is more hard-working … that one”.“This girl is … clever as that boy”. (Студенти заповнюють прогалини).
Adjectives describing proficiency:Попросіть написати на дошці прикметник, наприклад, master, expert, professional, amateur, novice.(майстер, експерт, професіонал, аматор, новачок).
Зміна місць (changingplaces): Облаштуйте крісла в класі, щоб кожен сидів у колі. Попросіть добровольця встати в коло і скласти речення про себе в Present