ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

За останні роки мережа Інтернет стала невід’ємною частиною суспільства. Однак саме її розвиток супроводжувався недостатнім рівнем комп’ютиризації. На сьогодні Україна увійшла до всесвітньої мережі з регулярними Інтернет – користувачами. А саме мережні технології є одним із засобів надання рівного доступу до якості освіти. Саме тому в наш час діти використовують Інтернет, як засіб розширеного пошуку інформації.

Саме підготовка сучасного вчителя дає можливість учням розшити свій кругозір. Ще до комп’ютиризації суспільства, вчителі застосовували підручники, посібники, таблиці, схеми малювали на дошці, а на даний час з обізнаністю комп’ютера, вчителі можуть краще викладати матеріал. Показуючи дітям наскільки різноманітний світ на уроках біології. При використання мультемидії на уроках можна показувати діафільми, кінофільми, розробка матеріалу,що стосується уроку. Але з однієї сторони використання таких методів вчитель не завжди зможе показати, свої творчі здібності, но натомість успішність в класах може вирости. Мережа Інтернет є джерелом різноманітної інформації. Виходячи з освітньої діяльності мають бути, освітні ресурси для дослідницьких установ, де будуть мати свої сайти для розміщення більшої інформації.

Одним з нововведенням є Дистанційне навчання - це форма реалізації та організації освітнього процесу завдяки, якому освітяни здійснюють навчальну функцію. Дистанційне навчання дає можливість самостійно обирати місце навчання, також самостійно можна планувати освітній процес.

Саме тому під час користування Інтернетом можна знайти багато інформації, головне правильно її вибрати і опрацювати. Сучасне покоління дітей потребує динамічної освіти, яка була б пов’язана із життям та проблемами суспільства на даний час.

Щоб вчитель міг ефективно використовувати технології на уроках, то він повинен оволодіти різноманітними ресурсами світової мережі. За допомогою Інтернету вчителі можуть спостерігати за методикою розробки уроків, не тільки в країні де проживає, а й у всьому світі. Також за допомогою мережі Інтернет можна проводити прктичні та лабораторні роботи з різних предметів. Часи змінюються та сучасність йде до автоматизма, тому в недалекому майбутньому всі уроки будуть викладатись виключно в мережі Інтернет. На даний час дана мережа і так заполонила більшість людей, тому як молодь почала спілкуватись у соціальних мережах, перестали знайомитись на вулиці, а навпаки через сайти. 

Виходячи із зазначеного вище, Інтернет є невід’ємною частиною сучасного суспільства. Саме він є доводом, що люди розвиваються , а не деградують. Також сучасні вчителі використовують Інтернет ресурси для підготовки уроків, щоб дітям було цікаво їх відвідувати. Самі учні можуть допомагати вчителю при підготовці уроку, тому як Інтернет - це всесвітня мережа, головне правильно визначити основне з багатьох джерел інформації.

Список використаних джерел

1. Гергель Ольга Василівна «Досвід використання ІКТ та можливостей мережі Інтернет у вихованні дітей та учнівської молоді».

2. Котко Ольга Миколаївна «Досвід використання ІКТ та можливостей мережі Інтернет у вихованні дітей та учнівської молоді».

3. Рупасов Н. Интернет – технологии как социальный механизм взаимодействия субъектов образования в розвитии регионального уныверситета / Н. Рупасов : Автореф. : дисс. Канд. соц. Наук : 22.00.04. «Социальная структура, социальные институты и процессы». – Екатеренбург. – 2004 – 24 с.

4. Шван Г. Информационный банк или формирование граждан? Будущее университета / Г. Шван // Университетский менеджмент : теория и практика. – 2001. - №2 – С. 174 – 178

5. Інтернет джерело: http://www.osvitata.com/osvita-ta-kultura/yakim-miy-buti-vchitel-xxi-st.html

Рейтинг:5 з 5

На основі відгуків 1 користувачів

Автор: Софія Р.

Редакція не несе відповідальності за наповнення блогів, вони є персональною думкою автора

Потрібен репетитор?

Обирай кращих викладачів на сервісі Букі!

Інші статті викладача

Реєструйся репетитором на BUKI!

Безкоштовна реєстрація за 10 хвилин

Заняття персонально чи по Skype

Оплата напряму від учня

Також читайте розділ «Блоги репетиторів»:

Лексичні помилки на ЗНО: Підготовка та запам'ятовування

З цими практичними порадами та стратегіями ви зможете ефективно вивчити лексику та підготуватися до успішного складання ЗНО з української мови.

Автор: Ірина З.

Різниця між синтезатором, акустичним піаніно та MIDI- клавіатурою

Перед тим, як почати займатися фортепіано, дуже багато учнів хочуть придбати інструмент, але не знають різницю між ними і просять допомоги при виборі. Тому хочу трохи обговорити цю тему.

Автор: Юлія А.

Як відрізнити Present Simple від Present Continuous, якщо Ви початківець?

Допомога в розумінв англійської граматики для початківців.

Автор: Юліанна С.

Логопедичні кейси

У даній статті представлено два логопедичні кейси, в яких описано роботу з клієнтами з мовленнєвими порушеннями.

Автор: Марина К.

Чи після 1 заняття з логопедом мовлення буде чітким?

Стаття про прогнозування результату 1 заняття та про те чи потрібно дотримуватися послідовності постановки звуків.

Автор: Марина К.

Інші новини:

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

Творення і відмінювання прізвищ, імен по батькові в українській мові

01.03.2024

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

Вчимося рахувати швидко: що таке ментальна арифметика

28.02.2024

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

Вивчаємо речення, які ускладнені вставними словами: правопис вставних конструкцій

27.02.2024

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

Відмінювання слів в українській мові: важливі відомості про кличний відмінок

20.02.2024

;