Річниця BUKI: Десятиріччя інновацій у навчанні

Наталія К.

Статті автора: 103

Річниця BUKI: Десятиріччя інновацій у навчанні

Цього року компанія BUKI святкує своє 10-річчя. З моменту заснування у 2014 році, BUKI пройшла довгий шлях від маленького стартапу до провідної платформи, яка об'єднує сотні тисяч учнів і репетиторів по всій Україні та далеко за її межами. 

За ці 10 років ми стали прикладом створення успішного технологічного бізнесу, надали доступ до якісної освіти багатьом людям і допомогли безлічі студентам досягти своїх академічних цілей. Але на цьому ми не зупиняємось і готові до нових викликів та досягнень.

Від малого стартапу до міжнародного успіху: Хронологія розвитку BUKI

Сьогодні BUKI – це лідер ринку репетиторства в Східній Європі з присутністю в 9 країнах. Але як усе починалося?

Зародження ідеї

Намір створити ресурс для репетиторів об’єднав одразу кількох ініціативних студентів. Це сталося ще у 2013. Один із засновників, Вадим Синжерецький, який тоді навчався на фізичному факультеті КНУ та підробляв приватними уроками, згадує: 

В цілому все почалось з того, що я шукав розробників для ідеї репетиторського сайту і до мене в соцмережі постукався Андрій Демчишин і запитав: “А ти хочеш робити репетиторський портал? У нас є схожа ідея, давай поспілкуємось”. Ми тоді зустрілись: це був я, Андрій Демчишин, Саша Ярусевич і Валік Бовчалюк… Ми зрозуміли, що у нас спільне бачення і вирішили об'єднатись”.

Перші кроки

Наступним важливим завданням після запуску ресурсу стало нарощування бази репетиторів. Для цього фаундери проводили зустрічі з педагогами, шукали викладачів у соціальних мережах, запрошували знайомих колег-студентів, розповсюджували оголошення в вишах. 

Водночас в команді засновників теж відбувалися зміни. Андрій Демчишин у 2014 переїхав у Канаду. У 2016 до команди приєднався Кирило Лазарєв, який закінчив Університет Ланкастера у Великобританії та вже мав ідею запуску подібного сервісу: 

Ми познайомились з Вадимом, Сашою і Валентином, коли я працював над університетським проєктом, метою якого була допомога студентам знаходити менторів і тьюторів серед старших студентів.Через цей проєкт я познайомився з командою BUKI, яка вже кілька років успішно працювала на ринку України. Ми швидко знайшли спільну мову й вирішили об'єднати зусилля для створення масштабного міжнародного проєкту”.

Ріст та розвиток як основа успіху

У 2016 фаундери відвідали конференцію Info Share, що проходила в Польщі. Це дало їм поштовх до ретельного аналізу польського ринку та бізнес-моделей. А в жовтні 2016 запрацював польський сайт BUKI. 

Далі були інші ринки: 

  • У грудні 2016 репетиторський майданчик BUKI з’явився у Казахстані.
  • Травень 2018 – запуск платформи в Нігерії під брендом Upskillstutor. А ще – понад 20 000 викладачів та 150 000 оброблених замовлень. 
  • 2019 – BUKI запустив сайт в Іспанії. Загальна кількість викладачів зросла до 50 000. 
  • У 2020 компанія мала одразу кілька здобутків. Найважливіші з них – це вихід на ринок Мексики й створення онлайн-школи BUKI School. Бізнес досить швидко адаптувався до реалій пандемії та вимог навчання онлайн. 
  • У 2022 відбувся запуск ринку в США. А ще на маркетплейсі було опрацьовано рекордне замовлення з номером 1 000 000! 
  • У 2023/24 репетиторський ресурс успішно функціонує у 9 країнах, з BUKI співпрацює понад 125 000 викладачів з усього світу. У листопаді 2023 запущений ринок Румунії.

Як коментував ці досягнення Вадим Синжерецький: «Робота на різних ринках – це завжди більше ризиків, але й потенційно більше результатів, трохи більше розфокусування, але й більша диверсифікація».

Переможні моменти BUKI: Нагороди, відзнаки та вихід на міжнародну арену

  • 2021 рік – про здобутки та успіхи компанії вперше з’явилася розгорнута стаття в Forbes Ukraine
  • У 2023 маркетплейс втретє опинився в ТОП EdTech проєктів у Європі за версією HolonIQ. У категорії “Tutoring and Test Prep/Репетиторство і підготовка до іспитів” маркетплейс став одним з 9 лідерів, разом з Lingoda, Gostudent, Le Wagon. 
  • Наприкінці 2023 компанія була нагороджена відзнакою «EdTech стартап року в Україні» за підсумками LIFT99. 
  • У травні 2024 BUKI, єдина компанія з України, була включена в рейтинг в TIME та Statista як один з найкращих світових освітніх стартапів. При цьому лідерів обирали з понад 7 000 компаній. 

За лаштунками: Відверто про виклики та трансформації від засновників BUKI

BUKI продовжує успішно розвиватися згідно зі своєю місією – стати провідним репетиторським сервісом у світі. Наразі ми №2 за популярністю в Польщі та №3-4 – в Іспанії, Мексиці, США, Казахстані. Щороку маркетплейс підіймається в позиціях та впевнено прямує до головного лідерства в регіоні Центрально-Східної Європи.

Як коментує шлях компанії Олександр Ярусевич:Ми фактично з нуля, без досвіду та знань, без інвестицій побудували міжнародну ефективну компанію, де працює 160+ людей – і змінювалися ми щороку. Головне, певно, що спочатку ми були майже повністю виконавцями, самі все робили, самі навчалися, багато питали в знайомих і колег по ринку… Зараз же завжди мислимо категоріями міжнародної компанії, багатьма ринками і постійно себе перевинаходимо, як керівники.”.

Історія BUKI, поза сумнівом, потужне джерело натхнення для багатьох стартапів. І, звичайно, кожен підприємець може знайти в цій історії корисні зразки рішень, методів та ініціатив. Вона про те, як долати виклики, не зупинятися на досягнутому й постійно рухатися вперед. 

Ось що зауважує СЕО компанії Вадим Синжерецький: “За ці 10 років ми виросли зі студентів, які не знали слів “маркетплейс” і “стартап”, до … topline професіоналів у побудові технологічних стартапів світового рівня. Але це могло б і не статись, якби ми постійно себе не розвивались і не перевинаходили себе, як підприємці та керівники”.

Далі тільки більше!

Сподобалась стаття? Оцініть

5

На основі відгуків 11 користувачів

Наталія К.

Автор Наталія К.

Репетитор з української мови та літератури, допомагаю підтягти знання шкільної програми за 2-11 класи, готую до ДПА та ЗНО, олімпіад.

Статті автора: 103

Підібрати репетитора

10 років BUKI

Як BUKI починала свій шлях?

BUKI була заснована у 2014 році, почавши як невеликий стартап в Україні. За ці 10 років компанія виросла до лідера ринку репетиторських послуг у Східній Європі.

Які основні досягнення BUKI за ці 10 років?

Серед досягнень BUKI: запуск платформи в 9 країнах, нагороди від Forbes та HolonIQ, вихід на ринки США та Мексики, а також створення онлайн-школи BUKI School.

Як BUKI підтримує інновації в освіті?

BUKI впроваджує нові технології та персоналізовані підходи в навчанні, створюючи інноваційні платформи для учнів і репетиторів, що сприяє підвищенню якості освіти.

Які плани на майбутнє у компанії BUKI?

BUKI планує подальше розширення на нові ринки, розвиток онлайн-освіти та продовження впровадження інноваційних рішень для учнів по всьому світу.

Схожі статті

BUKI

Платформа, що об’єднує репетиторів та учнів

Створити профіль репетитора

Експертні статті від репетиторів