1. Як зареєструватися на сайті?
2. Як заповнити анкету викладача?
3. Чи обов’язково заповнювати всі поля анкети?
4. Як почати отримувати замовлення від учнів?
5. Що таке персональне замовлення?
6. Що таке потенційне замовлення?
7. Як зв’язатися з менеджером компанії?
8. Як звітувати по замовленню?
10. Як розраховується вартість замовлень?
11. Чому важливо зв’язатися з клієнтом одразу після отримання замовлення?
12. Чому важливо відзвітувати по замовленню вчасно?
13. Які штрафи нараховуються за невчасну оплату замовлень?
14. Що таке ТОП-розміщення анкети?
15. Чому неможливо оплатити послугу ТОП?
16. Як працює автоматичне призначення на замовлення?
17. Як розмістити свої публікації в блозі?
18. Як формується рейтинг викладача?
20. Коли формуються відгуки клієнта по роботі викладача? Як отримати відгук?
21. Як залишити відгук про компанію Букі?
22. Як учень проводить оплату за уроки?
23. Чому викладач відгукується на заявку, проте не отримує її?
24. Як користуватися чатом з клієнтом?
25. Чи можна відмовитись від заявки після призначення?
26. Чому я отримав попередження про неефективну роботу?
27. За що мене можуть заблокувати?
28. Що таке послуга “Перевірений репетитор”?
29. Як видалити анкету репетитора на Букі?
Відповіді на запитання:
Для початку роботи з сервісом Букі вам необхідно перейти на сторінку реєстрації https://buki.com.ua/register/ або натиснути на вкладку “Стати репетитором” і заповнити запропоновані поля: Прізвище, ім’я, емейл адреса та придумати свій пароль.
Після того як ви зареєструвалися, необхідно заповнити власну анкету викладача на персональній сторінці: https://buki.com.ua/profile/
Зверніть увагу, що від якості заповнення анкети залежить кількість нових замовлень від учнів - краща анкета приносить більше заявок від клієнтів.
Обов’язковими до заповнення є:
предмети, які ви викладаєте та відповідні їм рівні.
місця проведення занять: а) райони виїзду до учнів б) власна адреса, де ви приймаєте учнів в) скайп, якщо ви хочете викладати дистанційно
ваша ставка (оплата за годину роботи)
Бажаними для заповнення, але не обов’язковими є поля:
фото (більшість клієнтів частіше хочуть займатися з тими викладачами, які мають фото на анкеті)
дипломи про освіту (за них ви отримаєте додатковий бал в рейтинг на сайті і підтвердите для майбутніх учнів свій рівень знань)
додаткова інформація (розкажіть про свій досвід роботи, навики, про те, що може бути корисним і зацікавить учнів)
Ми рекомендуємо заповнювати всі запропоновані поля, але це не обов'язково. Чим більше актуальної інформації в анкеті - тим привабливіша вона для відвідувачів сайту! Розкажіть у деталях про вашу освіту, досвід викладання та методи навчання, навчальні заклади, де ви отримували освіту. Завантажте дипломи, нагороди, сертифікати чи інші документи, що підкреслюють ваш педагогічний авторитет. Подібні факти вашої біографії позитивно впливають на вибір клієнтів.
Одразу після публікації вашої анкети учні вже можуть залишати заявки для вас! Якісно заповнена анкета - запорука отримання достатньої кількості заявок. Про надходження нових замовлень ви можете дізнаватися за допомогою сповіщень через смс, через листи на пошту та через дзвінки менеджерів. Усі нові заявки можете бачити на сайті в розділі Нові замовлення.
У цьому ж розділі сайту ви можете відповідати по кожному замовленню чи бажаєте з ним працювати, чи ні.
Зауважте, що на сайті саме учні обирають для себе викладача відповідно до власних вподобань, оцінивши профіль репетитора.
Якщо в переліку всіх викладачів учень вибрав саме вашу анкету і бажає працювати саме з вами, то надіслане замовлення називається персональним. Про таке замовлення вас проінформують смс-повідомленням та листом на пошту. Підтвердіть бажання працювати по такій заявці через бек-офіс в розділі Нові замовлення і ви будете миттєво призначені на неї, якщо учень надсилав персональне замовлення лише вам.
Це замовлення, на яке ще не було призначено репетитора та яке є актуальним для учня. Наявність потенційних замовлень можете переглянути у своєму бек-офісі в розділі Нові замовлення. Якщо замовлення вам підходить, натисніть “Бажаю займатись” і ваш вибір буде враховано, та по можливості ви отримаєте цю заявку.
У розділі Контакти ви знайдете форму для зворотнього зв’язку із адміністрацією сайту. Питання по вашим активним замовленням можете вирішувати у чаті з вашим менеджером. Чат знайдете на сторінці заявки.
Після того, як ви узгодили з учнем дату першої зустрічі - внесіть її у відповідне поле в заявці у своєму бек-офісі. Якщо ви не домовились про роботу або у вас виникли деякі питання - напишіть в чат нашому менеджеру і він обов’язково вам допоможе. Чат та вся інформація по заявці з’являються у бек-офісі відразу після призначення.
У день першого заняття в бек-офісі з’явиться кнопка “Оплатити” - таким чином ви зможете оплатити наші послуги за допомогою сучасних платіжних систем.
За кожне замовлення репетитор сплачує разово і надалі працює з клієнтом довгостроково без нашого втручання. Сума до оплати формується згідно з вашим тижневим доходом, але не менше вартості двох годин занять. Наприклад, у вас запланована 1 год двічі на тиждень вартістю 200 грн/год. Відповідно, комісія нашій компанії складатиме 400 грн. Наступна оплата відбувається, коли ми підберемо вам іншого учня. Викладачу, що бере замовлення, передається контактна інформація замовника і він зобов'язується зв'язатися з клієнтом протягом години (у виключних випадках – протягом дня). Варто зауважити, що дуже часто клієнти можуть звертатись одразу на декілька сайтів. Тому замовлення отримує той репетитор, який перший зв’яжеться з клієнтом. Якщо репетитор несвоєчасно зв’язується із клієнтами, менеджер компанії може прийняти рішення про припинення співпраці із репетитором. Якщо ви невчасно звітуєте по замовленню або невчасно зв’язуєтеся з клієнтом, ваш рейтинг може бути знижено. А в разі системних проблем, робота компанії з викладачем може бути зупинена. Якщо у вас є неоплачені замовлення,ваш рейтинг знижується вдвічі і зникає можливість отримувати нові замовлення. Після оплати рейтинг повертається до попередньої величини. Зауважте, якщо терміни оплати пройшли, ваша анкета може бути заблокована. Послуга «ТОП» дозволяє закріпити анкету на першій сторінці каталогу. Так ваша анкета опиниться серед найбільш помітних анкет на сайті. Такі анкети частіше переглядаються учнями, а отже мають більше шансів отримати персональні заявки. Послуга є платною. Всі варіанти топ-розміщенння анкети представлені на відповідній сторінці: https://buki.com.ua/tops/ Послуга "ТОП" для предметів "Англійська мова", "Математика","Німецька мова", "Українська мова", "Польська мова", “Історія України”, “Хімія”, “Фізика” на онлайн наразі недоступна. ТОП на офлайн розміщення працює без обмежень. Перепрошуємо за незручності. Автопризначення - це алгоритм, який визначає кого з репетиторів, що відгукнулися на заявку, призначити на цю заявку. Для персональних заявок: заявку автоматично отримає репетитор, який відгукнувся першим, якщо протягом 15 хвилин після нього більше ніхто не відгукнувся. Якщо за цей час відгукнулися декілька репетиторів, то система автоматично призначає на заявку репетитора з найвищим рейтингом. Для потенційних заявок: заявку автоматично отримає репетитор, який відгукнувся першим, якщо протягом 30 хвилин після нього більше ніхто не відгукнувся. Якщо за цей час відгукнулися декілька репетиторів, то система автоматично призначає на заявку репетитора з найвищим рейтингом. Проте, якщо в цей час відгукнеться репетитор, вибраний раніше учнем із каталогу, то система призначить його на цю заявку, оскількі він бажаний для учня. На жаль, зараз функціонал блогів обмежений. Ми повідомимо, якщо він знову стане доступним. Рейтингова система визначає вашу позицію на сайті. На рейтинговий бал впливає заповненість анкети (додаткові бали за дипломи, фото, наявність опису в додатковій інформації), оплачені заявки, відгуки від учнів, ведення власного блогу на сайті, а також те, наскільки ефективно ви опрацьовуєте заявки. Детальнішу інформацію та всі рейтингові бали ви зможете переглянути у своєму бек-офісі в розділі Мій рейтинг. Зверніть увагу, що деякі параметри рейтингу (“Призначення дати першого заняття”, “Швидкість призначення дати першого заняття” тощо) враховуються при умові наявності мінімум 5 оплачених заявок протягом останнього року. Тому в певний момент часу ви можете мати додаткові бали за ці параметри, але якщо за останні 12 місяців у вас не буде мінімум 5 оплачених заявок, то за ці параметри буде нараховано 0 балів. Таким чином, загальна сума балів може зменшитись. Через місяць після першого уроку клієнт отримає лист із посиланням, де можна залишити відгук про роботу із викладачем. Якщо учень не залишив відгук самостійно, ви можете через свій кабінет репетитора відправити йому лист з проханням написати відгук. Для цього перейдіть в розділ “Мої замовлення” - “Архів оплачених заявок”, на потрібній заявці натисніть кнопку “Взяти відгук”. Якщо по заявці не пройшов місяць від першого уроку або клієнт не вказав свій email, кнопка буде відсутня. Також учень може зайти в свій кабінет та в розділі “Архів замовлень” написати відгук про роботу з вами. За кожен відгук нараховується рейтинговий бал викладачу. Ви можете залишити свій відгук про роботу компанії на офіційних сторінках компанії: Викладач і учень самостійно домовляються про зручні способи оплати для кожного. Оплата на карту, готівкою, наперед за кілька занять чи після заняття - ви обираєте самостійно та узгоджуєте це з клієнтом. Якщо ви відгукнулись на заявку, проте не отримали її, це може означати, що учень відмінив заявку; учень обрав самостійно іншого репетитора; система призначила іншого репетитора; менеджер закрив/ змінив заявку, бо вказана інформація не відповідала дійсності. Проте ви можете допрацювати ваші профіль: додати сертифікати/ дипломи, відеопрезентацію, надати в анкеті додаткову інформацію і незабаром потенційні учні оберуть вас в якості бажаного викладача. У цьому чаті ви можете уточнити стосовно графіку, місця проведення занять, цілей вивчення предмету тощо. Зверніть увагу! Передавати свої контакти через цей чат заборонено. Якщо замовлення підходить, натисніть "Бажаю займатися". Після цього ви отримаєте контакти клієнта. Якщо замовлення з якихось причин вам не підійшло, обов’язково повідомте про це менеджера, щоб він зміг швидко підібрати учню іншого викладача. Проте якщо у вас буде значний відсоток відмов та втрат заявок, ви можете отримати попередження про неефективну роботу. Тому рекомендуємо вам уважно оцінювати замовлення, перед тим, як брати його в роботу - чи точно вам підходить вказаний район, ціна, рівень учня тощо. Ми рахуємо кількість заявок, де ви були призначені, а потім відмовилися від даної заявки. Якщо відсоток втрачених заявок низький, то це не спричинює жодних проблем, адже ми розуміємо, що учень може змінити свої наміри. Проте, якщо відсоток втрачених заявок зростає і стає вищим за середній по всім репетиторам, то це є ознакою, що ви неефективно опрацьовуєте заявки: не відразу телефонуєте учню, надаєте неперевірені дані в анкеті або щось інше. У такому разі, спочатку ви отримаєте попередження про значну частину втрачених заявок, а якщо після цього не покращите своє співвідношення між призначеннями та кількістю втрат (будете продовжувати втрачати більшу частину заявок, де отримуєте призначення), то будете тимчасово заблоковані. Якщо викладач систематично порушує умови співпраці, його анкета може бути заблокована назавжди: невчасно зв’язується з учнями; не звітує по замовленню; надає неправдиву інформацію; не оплачує заявку; зневажливо спілкується з клієнтами або менеджерами. Також якщо викладач втрачатиме значну кількість заявок, він отримає попередження. Якщо статистика не покращиться, анкета буде тимчасово заблоковано. Надалі можливе блокування без поновлення співпраці. Перевірений репетитор — це додаткова послуга для репетиторів із високими показниками ефективності. Це можливість підтвердити свою експертність та професійність; отримати більше балів рейтингу, заявок та доходу. Для учнів та батьків статус Перевіреного репетитора — це довіра до обраного репетитора та впевненість у правильності зробленого вибору. Якщо ви тимчасово не працюєте репетитором, то можете самостійно приховати вашу анкету на певний період. Це можна зробити в розділі Моя анкета. Якщо репетиторство для вас вже не актуальне і ви бажаєте видалити акаунт, залиште запит на видалення в розділі Налаштування10. Як розраховується вартість замовлень?
11. Чому важливо зв’язатися з клієнтом одразу після отримання замовлення?
12. Чому важливо відзвітувати по замовленню вчасно?
13. Які штрафи нараховуються за невчасну оплату замовлень?
14. Що таке ТОП-розміщення анкети?
15. Чому неможливо оплатити послугу ТОП?
16. Як працює автоматичне призначення на замовлення?
17. Як розмістити свої публікації в блозі?
18. Як формується рейтинг викладача?
19. Чому рейтинг викладача зменшився, якщо останнім часом не було замовлень і умови співпраці не порушувались?
20. Коли формуються відгуки клієнта по роботі викладача? Як отримати відгук?
21. Як залишити відгук про компанію Букі?
22. Як учень проводить оплату за уроки?
23. Чому викладач відгукується на заявку, проте не отримує її?
24. Як користуватися чатом з клієнтом?
25. Чи можна відмовитись від заявки після призначення?
26. Чому я отримав попередження про неефективну роботу?
27. За що мене можуть заблокувати?
28. Що таке послуга “Перевірений репетитор”?
Послуга є безоплатною. Однак комісія за подальше отримання заявок зросте на 25%, що компенсується кількістю нових учнів. Подати заявку на отримання цього статусу можете через свій кабінет в розділі “Перевірений репетитор”. За додатковими питаннями звертайтесь на пошту [email protected] .29. Як видалити анкету репетитора на Букі?