Питання та відповіді

  • 1. Як працює сервіс BUKI?

    У вас є можливість обрати викладачів із каталогу https://buki.com.ua/tutors/, користуючись такими фільтрами: місто, предмет, ціна, райони міста, досвід, стать та ін.
    Якщо вам сподобався репетитор, надішліть йому заявку на навчання. Він отримає ваше звернення і відповість на нього.
    Якщо бажаний викладач підтвердить заявку, ви отримаєте його контактні дані і зможете почати навчання.
    Якщо бажаний викладач відмовиться від заявки, ви отримаєте сповіщення. Наша система та менеджери зможуть одразу запропонувати інших кандидатів для роботи. Попередньо ви можете спілкуватись з викладачами в чаті, щоб обговорити деталі подальшого навчання.
    З вами також може зв’язатись менеджер, щоб уточнити інформацію за потреби.
  • 2. Як оплачуються заняття?

    Послуги нашого сервісу є безкоштовними. Ви оплачуєте заняття репетитору напряму. Викладач і учень самостійно домовляються щодо зручних способів оплати для кожного. Оплатити на карту, готівкою, наперед за кілька занять чи після заняття - ви обираєте самостійно та узгоджуєте це з вашим репетитором.
  • 3. Як працює служба підтримки?

    Після створення заявки про пошук викладача, у вас в кабінеті з’явиться сторінка чату із менеджером. Якщо у вас виникають поточні питання щодо пошуку репетитора, є побажання чи пропозиції - ви завжди можете узгодити це з менеджером в чаті.
    Також менеджер може зателефонувати вам за потребою, щоб уточнити інформацію.
  • 4. Як працює кабінет клієнта?

    У кабінеті клієнта є сторінка чату з менеджером та репетитором.
    Також є сторінки ваших активних та архівних заявок. Тут ви зможете переглянути всю вказану інформацію по замовленню, знайти контакти вашого репетитора, ознайомитись з його анкетою та написати йому в чат.
  • 5. Якщо призначений репетитор мені не підійшов?

    Якщо викладач вам не підійшов, ви можете повторно подати заявку на іншого викладача або написати в чат менеджеру і він продовжить пошук згідно з вашими побажаннями.
  • 6. Як залишити відгук про репетитора?

    Через місяць після першого уроку ви отримаєте лист із посиланням, де можна залишити відгук про роботу із викладачем. Опишіть в ньому ваші враження від занять, чи досягли ви поставленої мети та оцініть навики вашого репетитора.
    Також в вашому кабінеті в Архіві замовлень ви можете знайти потрібну заявку, відкрити її та внести там відгук. Можете також прислати відгук на пошту [email protected], в листі зазначте номер вашого замовлення.
  • 7. Які є додаткові можливості?

    На сайті ми пропонуємо вам новини освіти, блоги репетиторів, базу тестів ЗНО попередніх років, а також відеоуроки.
  • 8. Як залишити відгук про компанію?

    Ви можете залишити свій відгук про роботу компанії на офіційних сторінках:

    У Facebook - офіційна сторінка Репетитори України - Букі

    На сайті Букі - сторінка відгуків Букі

    На сервісі Google Карти - офіційна сторінка компанії Букі

  • 9. Як порадити сервіс знайомим?

    Ви можете відправити знайомим посилання на наш сайт https://buki.com.ua/, поділитися сторінками в соцмережах - сайту BUKI, анкети репетитора чи новин.
  • 10. Чому обрали кількох репетиторів, але отримали контакти лише одного?

    По вашій заявці дійсно призначається один репетитор. Якщо ви з ним не домовились про співпрацю або хочете отримати контакти іншого викладача, будь ласка, напишіть в чат вашому менеджеру, він призначить на заявку наступного викладача.
  • 11. Як скасувати замовлення?

    Якщо для вас замовлення стало неактуальним і ви хочете його закрити, напишіть в чат вашому менеджеру, він його скасує. Потім ви завжди можете повторно подати нову заявку на сайті.