Відгуки відвідувачів про сайт - сторінка 11

Поточна оцінка 4.63 від 243 користувачів.

Залиште свій відгук про роботу сервісу Букі.
Він буде доступним для перегляду іншим користувачам сайту.
Для підтвердження особи увійдіть через акаунти соціальних мереж Фейсбук чи Гугл або залиште свій на емейл - на нього прийде лист з підтвердженням активації відгуку.
Дякуємо за вашу активність!

Допоможіть нам стати краще!

Всі відгуки

Ірина Л.

Опубліковано 158 днів тому

Я зарегистрирована на сайте почти два года. Хочется сказать большое спасибо менеджерам и всем создателям сайта. Всем очень довольна! Могу сказать одно-работа у меня появилась благодаря именно Вашему сайту. Сейчас все ученики ищут репетитора через интернет, а не через газеты. Ещё раз большое спасибо Вашей компании за то, что я чувствую себя востребованной как преподаватель.

Відповідь компанії

Ирина, спасибо за доверие к нашему ресурсу! Также рады продолжительному сотрудничеству с вами! Побольше вам благодарных и талантливых учеников.

Олена Харків

Опубліковано 161 день тому

Репетитор Вашого сайту спочатку погодилась співпрацювати з нами, а через неділю відмовилася від занять. Таким чином, ми згаяли більше неділі дорогоцінного часу. В подальшому вам слід вилучати з реєстру репетиторів, які не виправдовують очікувань клієнтів внаслідок зайнятості або неналежного ставлення до учбового процесу. Дякую

Відповідь компанії

Доброго дня, Олено! Дякуємо за зворотний зв*язок. Дуже прикро, що сталась така ситуація. Але ми не можемо повпливати на те, що у викладачів виникають якісь справи чи змінюються життєві обставини. Наш менеджер зателефонує вам і допоможе і виборі іншого репетитора. Перепрошуємо за незручності.

Володимир Д.

Опубліковано 162 днi тому

В цілому добрий сайт. Але мають місце й прикрі випадки. Скажімо, отримую у четвер повідомлення на про потенційного учня, обираю, отримую, надсилаю смс на номер телефону учня. Аналогічного змісту лист надсилаю на е-мейл учня (того ж четверга); пишу учневі у чат, менеджерові. Втрачена заявка, -2 бали, знижений рейтинг. Це показує, на скільки більше сайт влаштований під клієнтів, аніж викладачів. А в цілому дякую адміністрації та менеджерам сайту за потрібну і продуктивну роботу :)

Відповідь компанії

Доброго дня, Володимир. Уточніть, будь ласка, ваше зауваження: в чому зв*язок між отриманим замовленням і -2 балами на пошту старшого менеджера [email protected] Дякуємо за співпрацю!

Максим

Опубліковано 165 днів тому

Класний сайт :-)

Відповідь компанії

Дякуємо за відгук :-)

Анна С.

Опубліковано 166 днів тому

Репетиторська компанія Букі- єдина на сьогоднішній день, яка реально допомагає заробити кошти. Не подобається те, що учні замовляють 3-4 уроки на тиждень, а коли до діла, то 1-2. Але це не вина сайту, просто хочеться, щоб менеджери реагували швидше і виправляли кількість годин у заявці. В цілому все влаштовує. Рекомендую всім, всім, всім.

Відповідь компанії

Анно, дякуємо за довіру до нашого сайту! Намагаємо постійно покращувати роботу та постараємося врахувати ваше побажання! Успіхів у роботі!

Станіслав З.

Опубліковано 166 днів тому

Дякую за високу якість роботи адміністраторів сайту.

Відповідь компанії

Раді, що ви задоволені нашим сервісом)

Ірина К.

Опубліковано 168 днів тому

Дуже корисний й ефективний сайт!

Відповідь компанії

Спасибо за отзыв! Рады сотрудничеству!

Іван К.

Опубліковано 175 днів тому

Дуже вдячний цьому сайту за можливість учням знаходити мене. Сайт достатньо зручний і допомагає якогомога точніше обрати учням підходящого їм репетитора. Не ставлю 5 зірок, бо не завжди менеджери враховують побажання учнів на щодо репетитора, наприклад стать або місце розташування. Також, часто обирають максимальну ціну, яку встановив учень і через це, при розмові з учнем ціна в решті решт не влаштовує і від занять відмовляються взагалі. І таке питання, чи функціонує сайт в інших країнах?

Відповідь компанії

Доброго дня, Іване. Дякуємо за ваш коментар. Менеджери орієнтуються на ті дані, які учні вказують у своїх замовленнях. Стосовно адрес сайту BUKI в інших країнах, то цю інформацію зможете знайти внизу сторінки.

Аміна Т.

Опубліковано 177 днів тому

Я благодарна за потрясающих учеников, но есть недочеты, из-за которых часто пропадает желание работать с компанией: 1) ответы менеджеров иногда приходится ждать по полдня минимум (и это не в выходные); 2) иногда заявки оставляются детьми, которые просто не согласовали это со взрослыми; 3) из-за висящих неактуальных заявок нет возможности взять персональную - меняешь и рейтинг, и заявку. Таких мелочей много, и вас стоило бы обратить внимание на них)

Відповідь компанії

Добрый день. 1) Мы работаем с более чем 10 тыс преподавателями, поэтому отвечать мгновенно на все сообщения у нас возможности, к сожалению, нет. На все обращения даем обратную связь в течение рабочего дня. 2) Это человеческий фактор, на данный момент мы не нашли способов как решить эту проблему. Если у вас есть идеи - будем ждать их на почте [email protected] 3) Сообщайте менеджерам в чат о таких заказах и их с вас снимут.

Андрей Р.

Опубліковано 177 днів тому

Мне однозначно не нравится запоздалость присланных на почту потенциальных заявок. Вижу в объявлении потенциальную заявку, перехожу и пишет, что выбран другой репетитор. Хотя прошло минут пять.

Відповідь компанії

Добрый день. Потенциальные заявки отправляются всем подходящим репетиторам одновременно. Если заказ вам недоступен, значит кто-то откликнулся на него раньше.

Оцінити!

або авторизуйтесь через соціальні мережі:

Надіслати