Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Людмила Анатоліївна Лук'янова
Дуже дякую професійній команді менеджерів "Букі" за чудову організацію роботи для викладачів. Постійно приходять сповіщення про нові потенційні заявки, про завки свого міста та онлайн уроки. Менеджери в робочий час оперативно відповідають на смс повідомлення і беруть на себе зв'язок з батьками - найголовніші проблеми
Відповідь компанії
Доброго дня, Людмило Анатоліївно. Дуже дякуємо за зворотній зв'язок. Нам приємно бути корисними для вас. Дякуємо за плідну співпрацю!
Опубліковано 1749 днів тому
Наталия К.
Гарний сервіс
Відповідь компанії
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук!
Опубліковано 1751 днів тому
Vitalii K.
Доброго дня!!! Займаюсь вивченням англійської мови шість занять, викладач Віталіна Сергєєва id:84029. Все професійно і якісно, я задоволений. Особливо сподобались аудіо файли, які допомагають краще засвоювати матеріал. Дякую компанії *BUKI* за таку можливість. Так тримати!!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Віталій. Дуже дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що ви задоволені заняттями!
Опубліковано 1752 днi тому
Валерія А.
Дуже дивний підхід до заявок. По-перше, на пошту потенційна заявка може приходити через 3-4 години після того, як заявку вже віддали іншому репетитору. По-друге, заявка може висіти на сайті 2 дні, ти відгукуєшся, що хочеш взяти, а тобі її не дають, через 2 дні вона зникає, хоча рейтинг у тебе високий. Моя порада змінити політику розподілу заявок і буде чудовий сервіс.
Відповідь компанії
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за ваше повідомлення. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ви можете переконатись в цьому, спробувавши залишити заявку на сайті, це не можливо, не вибравши конкретного викладача. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення. Якщо замовлення вам не розподілено, але є на сайті, то, скоріше за все, клієнт чекає відповіді конкретного викладача, якого він обрав.
Опубліковано 1757 днів тому
Тетяна Р.
Два роки моя дитина займалася англійским з викладачем Андрій Д. (https://репетиторибукі.укр/ru/user-31642/). І ось за чотири дні до початку навчального 2020р він повідомляє, що у нього не має для нас більше місця! Хоча ми не домовлялися про закінчення навчання. Хіба це нормально!? Зважаючи на такі діі Андрія Д., не можу рекомендувати цього викладача, навпаки, якщо вам потрібні довгострокові відносини, то вам не до нього (або вартість буде збільшуватися щороку, або вам не буде місця).
Відповідь компанії
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за ваш коментар. Якщо ви працювали від нашого сайту із викладачем Андрієм, то можете залишити про нього відгук на центральну пошту [email protected], вказавши номер замовлення. Також ви можете обрати іншого викладача у нас на сайті, спираючись на анкету викладача та відгуки про нього.
Опубліковано 1758 днів тому
Оксана Т.
Хочу поблагодарить преподавателя Николая Николаевича за прекрасное репетиторство
Відповідь компанії
Доброго дня, Оксано. Дуже дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що ви задоволені викладачем.
Опубліковано 1759 днів тому
Наталья П.
Почему менеджеры не отвечают вовремя? Что касается оплаты, не важно выходной или будний день. А если задан вопрос, то ответ на него можно ждать три дня :(
Відповідь компанії
Здравствуйте, Наталья. Менеджеры отвечают на сообщения в чате в течении рабочего дня. Если вы написали в вечернее нерабочее время, то вам ответят на следующий день. Так же у менеджеров есть выходные дни суббота и воскресенье. Если у вас возникли вопросы по работе сотрудников напишите нам на центральную почту [email protected].
Опубліковано 1759 днів тому
Валентина
Хороший викладач, пояснює чудово, рекомендую:)
Відповідь компанії
Доброго дня, Валентино. Дуже дякуємо за ваш відгук. Раді, що викладач вам сподобався.!
Опубліковано 1761 днів тому
Філіп К.
Хорошо, но у меня ученик занимается раз в неделю, но я должен двойную сумму заплатить через 7 дней, а не 14. Это странно
Відповідь компанії
Здравствуйте, Филипп. Вы проводите занятие, проходит неделя и вы оплачиваете, таким образом последний день оплаты совпадает с вашим вторым занятием.
Опубліковано 1763 днi тому
Iegor G.
Две персональные заявки подряд, то есть адресованные именно мне учеником, я не получил, хотя ответил на них моментально. Сайт указывает, что назначение на заявку происходит либо автоматически, либо по решению менеджера, но, отправив персональную заявку, ученик уже сделал выбор и buki нужно просто раскрыть контакты ученика и выставить счёт за свои услуги. Вопрос: какой смысл оставаться на buki, создавая массовку, если даже персональные заявки отдают кому-то другому непрозрачным способом?
Відповідь компанії
Здравствуйте, Егор. Клиент в праве выбирать сразу несколько преподавателей на сайте. Скорее всего другой репетитор откликнулся на заказ быстрее. Менеджеры не ведут распределение заявок между репетиторами.
Опубліковано 1764 днi тому