Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Альона
Займалися з репетитором Фiлiпом по математицI. Спочатку все ок. Потiм взагалI не сподобилось. В кiнцI прошу позайматися з дитиною перед контрольной, на що репетитор каже: не мае часу на цьому тижнI I на наступному. Можу Вам за плату вирiшити контрольну роботу та Ваша дитина перепише
Відповідь компанії
Доброго дня, Альоно. Прикро, що ви залишилися незадоволені співпрацею з викладачем. Ми можемо підшукати для вас іншого репетитора, або можете переглянути варіанти на сайті.
Опубліковано 1807 днів тому
Сабіна М.
Дуже подобається ваш сайт. За короткий час знайшла вже 2 клієнта. Все на сайті дуже зрозуміло, менеджери відповідають швидко та завжди допоможуть.
Відповідь компанії
Доброго дня, Сабіно. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам приємно бути корисними для вас!
Опубліковано 1812 днi тому
Юлия В.
Преподаватель дочке нравиться, ответственная, хорошо преподносит свой предмет.
Відповідь компанії
Юлия, здравствуйте. Спасибо за обратную связь. Мы рады, что вы довольны репетитором.
Опубліковано 1814 днi тому
Світлана
Займаємося з Анастасією всього 4 місяця. У дитини на даний момент вищий рівень по хімії. Викладач супер, пояснює дуже легко і доступно. Дякуємо викладачу за гарні знання.
Відповідь компанії
Доброго дня, Світлано. Дуже дякуємо вам за відгук. Раді, що ви маєте позитивні результати від занять. Успіхів у навчанні!
Опубліковано 1816 днів тому
Валерія П.
Меня всё устраивает , хотелось бы предложить вам создать мобильное приложение, так можно было бы быстрее реагировать на заявки.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Валерия. Спасибо за ваш комментарий. Мобильное приложение сейчас находится на доработке. Как только оно будет сделано, вас оповестят.
Опубліковано 1820 днів тому
Людмила Анатоліївна Лук'янова
Дуже дякую професійній команді менеджерів "Букі" за чудову організацію роботи для викладачів. Постійно приходять сповіщення про нові потенційні заявки, про завки свого міста та онлайн уроки. Менеджери в робочий час оперативно відповідають на смс повідомлення і беруть на себе зв'язок з батьками - найголовніші проблеми
Відповідь компанії
Доброго дня, Людмило Анатоліївно. Дуже дякуємо за зворотній зв'язок. Нам приємно бути корисними для вас. Дякуємо за плідну співпрацю!
Опубліковано 1821 днів тому
Наталия К.
Гарний сервіс
Відповідь компанії
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук!
Опубліковано 1822 днi тому
Vitalii K.
Доброго дня!!! Займаюсь вивченням англійської мови шість занять, викладач Віталіна Сергєєва id:84029. Все професійно і якісно, я задоволений. Особливо сподобались аудіо файли, які допомагають краще засвоювати матеріал. Дякую компанії *BUKI* за таку можливість. Так тримати!!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Віталій. Дуже дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що ви задоволені заняттями!
Опубліковано 1824 днi тому
Валерія А.
Дуже дивний підхід до заявок. По-перше, на пошту потенційна заявка може приходити через 3-4 години після того, як заявку вже віддали іншому репетитору. По-друге, заявка може висіти на сайті 2 дні, ти відгукуєшся, що хочеш взяти, а тобі її не дають, через 2 дні вона зникає, хоча рейтинг у тебе високий. Моя порада змінити політику розподілу заявок і буде чудовий сервіс.
Відповідь компанії
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за ваше повідомлення. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ви можете переконатись в цьому, спробувавши залишити заявку на сайті, це не можливо, не вибравши конкретного викладача. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення. Якщо замовлення вам не розподілено, але є на сайті, то, скоріше за все, клієнт чекає відповіді конкретного викладача, якого він обрав.
Опубліковано 1828 днів тому
Тетяна Р.
Два роки моя дитина займалася англійским з викладачем Андрій Д. (https://репетиторибукі.укр/ru/user-31642/). І ось за чотири дні до початку навчального 2020р він повідомляє, що у нього не має для нас більше місця! Хоча ми не домовлялися про закінчення навчання. Хіба це нормально!? Зважаючи на такі діі Андрія Д., не можу рекомендувати цього викладача, навпаки, якщо вам потрібні довгострокові відносини, то вам не до нього (або вартість буде збільшуватися щороку, або вам не буде місця).
Відповідь компанії
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за ваш коментар. Якщо ви працювали від нашого сайту із викладачем Андрієм, то можете залишити про нього відгук на центральну пошту [email protected], вказавши номер замовлення. Також ви можете обрати іншого викладача у нас на сайті, спираючись на анкету викладача та відгуки про нього.
Опубліковано 1830 днів тому