Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Ганна К.
Дякую сайту, дуже зручно працювати
Відповідь компанії
Доброго дня, Ганно. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам приємно бути корисними та зручними.
Опубліковано 1784 днi тому
Наталія
Дякую за роботу сайту! Мені бракує опції доповнювати чи змінювати оцінку викладача після наданого першого відгуку. Наприклад, ми задоволено позаймалися кілька місяців - дали найкращий відгук. Кількість хороших відгуків зросла - викладач піднімає оплату. Я вважаю, що наступні клієнти мають право про це знати.
Відповідь компанії
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за зворотній зв'язок та ваш слушний коментар. Ми можемо внести зміни у раніше залишений вами відгук, якщо в цьому є потреба. Напишіть нам на центральну пошту [email protected] ваші пропозиції, і ми їх врахуємо.
Опубліковано 1785 днів тому
Катя
Займаюся у викладача Катерина С. з английскої мови. Легко знайшли спільну мову, гарний репитотор
Відповідь компанії
Доброго дня, Катю. Дуже раді, що ви задоволені викладачем. Успіхів у вивченні англійської мови!
Опубліковано 1785 днів тому
Наталія К.
Хороший та надійний сайт. Хочу відзначити професійність менеджерів, які швидко реагують та допомагають вирішувати складні ситуації. Заявки від учнів надходять постійно. Дуже задоволена роботою системи в цілому. Рекомендуватиму друзям та знайомим!
Відповідь компанії
Доброго дня, Наталіє. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно, що ви задоіолені нашою роботою! Завжди раді допомогти!
Опубліковано 1787 днів тому
Вікторія В.
Мене не задовільняє робота деяких менеджерів, які не виходять на зв'язок і для чого присилати заявки, якщо вони уже зайняті
Відповідь компанії
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за ваш відгук. Ми не присилаємо заявки, якщо уже призначений репетитор. Заявку створює учень, в той же час він може створити її одразу на декількох ресурсах, тому в процесі роботи вона може стати не актуальною. Стосовно роботи менеджерів, затримка відповіді може бути у вечірній час чи вихідні дні, якщо у вас виникають питання чи пропозиції, будь ласка, напишіть старшому менеджеру на пошту [email protected].
Опубліковано 1788 днів тому
Анна К.
Для репетиторів сайт жахливий. З учнем зв'язатися неможливо, якщо ви тільки зареєструвалися,то шансів знайти учня дорівнюють нулю. Вам розповідають про "незаповненість" анкети , але учнів як не було ,так і нема. Якщо вам хочеться просто відгукуватись на заявки без фід-беку,то цей сайт для вас. Також маніпулюють з цінами та комісійними.
Відповідь компанії
Доброго дня, Анно. Дякуємо за ваш коментар. З учнем можна зв'язатися в разі, якщо обрали саме вас в чаті у вашому особистому кабінеті. На сайті учні обирають для себе викладачів самостійно, ми жодним чином не впливаємо на це. Стосовно цін та комісії, то всі правила користування сайтом вказані в публічній оферті на сайті.
Опубліковано 1788 днів тому
Тетяна Ю.
Ну шо тут думать то, що тут думать? Займалась з викладачем Євгеня Карпенко. Була в захваті від занять! І дуже дякую, що данний сайт допоміг мені знайти такого викладача!
Відповідь компанії
Тетяно, доброго дня. Дуже дякуємо за зворотній зв'язок. Раді, що стали для вас корисними.
Опубліковано 1788 днів тому
Олена
Займалася з викладачем Ірина В., брала у неї уроки польської мови. Дещо мене обурило.На сайт вказана ціна 100/год.Коли ми вже домовились про заняття, сказала 120/год. (так як уроки проходять онлайн),я погодилась. Та ось коли у мене не вийшло прийти на один урок, бо я захворіла. Викладач Ірина, підняла ціну до 150 грн. Сама ж Ірина завжди переносила заняття то на год. вперід то на год. назад, то взагалі скасовувала урок за 10 хв. до його початку, завжди запізнювалась на 15 - 20 хв. на урок.
Відповідь компанії
Доброго дня, Олено. Дуже прикро, що у вас виникла неприємна ситуація з репетитором Іриною. Однак сайт не має відношення до фінансових домовленостей між викладачем та учнем. Якщо ви не задоволені співпрацею з викладачем, то ми можемо запропонувати вам іншого.
Опубліковано 1788 днів тому
Ольга К.
Раніше ми оплачували сайту свій заробіток за 1 тиждень роботи з учнем. Це було дуже зручно. У цьому році ввели нове правило, що потрібно оплачувати мінімум 2 заняття на тиждень, навіть якщо з учнем домовилися про 1 урок на тиждень, тобто я повинна віддати сайту суму за пів місяця! На мою думку було б справедливо повернути можливість оплачувати реальний заробіток вчителя за 1 тиждень. Раніше я рекомендувала цей сайт знайомим, а зараз з цієї причини зі свого досвіду нажаль не можу.
Відповідь компанії
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо, що ви, як активний викладач на нашій платформі пишете нам. Ми дійсно були змушені дещо змінити правила оплати замовлень з однією годиною тривалості, оскільки їх вартість просто не перекривала всі затрачені зусилля і фінанси на маркетинг, розробку продукту, підтримку. В інакшому випадку нам би просто довелось закривати дані замовлення і не працювати з ними. Але, тоді, користувач залишався без потрібного йому викладача в важливий момент, що для нас неприпустимо. Надіємось, що ви поставитесь з розумінням до цього і залишитись з нами на платформі, адже ви хороший і дуже активний викладач.
Опубліковано 1790 днів тому
Марина К.
Регулярно отримую учнів, зручна співпраця. Дуже задоволена , що з’явилась безпечна оплата, оскільки є багато відповідальних учнів , але є нажаль і не відповідальні, відміняють заняття перед початком, забувають про них. Надіюсь це врегулює відносини між репетитором та учнями.
Відповідь компанії
Доброго дня, Марино. Дуже дякуємо за зворотній зв'язок. Ми теж сподіваємося, що нова функція стане корисною як для учнів, так і для викладачів.
Опубліковано 1793 днi тому