Відгуки відвідувачів про сайт - сторінка 122

Поточна оцінка 4.56 від 1903 користувачів.

Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.

Допоможіть нам стати краще!

Найсвіжіші відгуки

Віктор П. id: 999

Віктор П.

Отличная работа ! Спасибо за учеников! Вы лучшие!

BUKI

Відповідь компанії

Здравствуйте, Виктор Васильевич. Спасибо за высокую оценку нашего сайта. Нам очень приятно!

Опубліковано 1840 днів тому

Оксана Т. id: 998

Оксана Т.

Повідомлення на пошту надходять із запізненням... на добу! Заявка № 334338 з"явилася на сайті 31.08.2020, я її взяла, після чого вона висіла ще пів дня, а повідомлення на мейл прийшло 1.09.2020, коли вже та заявка зникла.

BUKI

Відповідь компанії

Доброго дня, Оксано. По даній заявці розсилка робилася двічі: 31.08 та 01.09. Так як перший раз репетитор з клієнтом не домовилися і потрібно було продовжити пошуки. Якщо повідомлення надходять вам із запізненням, то перевірте функціонування своєї поштової скриньки, бо розсилка із сайту робиться автоматично і всім репетиторам одночасно. В інших викладачів затримки в повідомленні не було.

Опубліковано 1842 днi тому

Людмила Б. id: 997

Людмила Б.

Добре, сподiваюсь знайти тут учнiв

BUKI

Відповідь компанії

Доброго дня, Людмило. Сподіваємося на плідну співпрацю!

Опубліковано 1842 днi тому

Ксения C. id: 996

Ксения C.

Хочю выразить большое спасибо учительнице немецкого языка Татьяне.П за её прекрасную работу и подготовку моего сына к задаче экзаменема в Институте Готте в Берлине!!!!!! Ребёнок был обсотно чист на 100 % ей удалось найти подход и научить ребёнка за 2 месяца!!!!!!!!!!!! И подготовить на 100% спасибо ей большое!!!!! Это первый репетитор которого интересуют знания ученика а не деньги родителей!!!!!!!!’

BUKI

Відповідь компанії

Здравствуйте, Ксения. Мы очень рады успехам вашего сына. Спасибо за отзыв о преподавателе.

Опубліковано 1843 днi тому

Наталія Г. id: 995

Наталія Г.

Без попередження, без будь-якого узгодження вдвічі підняли комісію. Специфіка мого предмету така, що абсолютно невигідно брати заявки з такою комісією.

BUKI

Відповідь компанії

Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже важливо, що ви, як активний викладач на нашій платформі пишете нам. Ми дійсно були змушені дещо змінити правила оплати замовлень з однією годиною тривалості, оскільки їх вартість просто не перекривала всі затрачені зусилля і фінанси на маркетинг, розробку продукту, підтримку. В інакшому випадку нам би просто довелось закривати дані замовлення і не працювати з ними. Але, тоді, користувач залишався без потрібного йому викладача в важливий момент, що для нас неприпустимо. Надіємось, що ви поставитесь з розумінням до цього і залишитись з нами на платформі, адже ви хороший і дуже активний викладач.

Опубліковано 1843 днi тому

Галина id: 994

Галина

Сайт даёт всю необходимую информацию. Удобный ресурс для нахождения репетиторов.

BUKI

Відповідь компанії

Галина, здравствуйте, спасибо большое за ваш отзыв. Нам приятно быть полезными.

Опубліковано 1844 днi тому

Марина Н. id: 993

Марина Н.

Let’s make the world better place for everyone together

Світлана С. id: 992

Світлана С.

Аналогічна ситуація. На потенційні заявки завжди відповідаю, а вони можуть висіти на сайті по пів тижня.

BUKI

Відповідь компанії

Доброго дня, Світлано. Дякуємо за ваше повідомлення. На нашому сайті учні самостійно обирають для себе викладачів. Ви можете переконатись в цьому, спробувавши залишити заявку на сайті, це не можливо, не вибравши конкретного викладача. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення. Якщо замовлення вам не розподілено, але є на сайті, то, скоріше за все, клієнт чекає відповіді конкретного викладача, якого він обрав.

Опубліковано 1845 днів тому

Світлана Р. id: 991

Світлана Р.

За три місяці після створення профілю репетитора, практично повного заповнення інформації - жодного замовлення, хоча потенційних - щодня по декілька шт, і одразу реагую на повідомлення про нову потенційну заявку. Дещо дивний збіг обставин.

BUKI

Відповідь компанії

Доброго дня, Світлано. Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.

Опубліковано 1846 днів тому

Надія Віталіївна id: 990

Надія Віталіївна

Добридень! Роботою сайту в цілому задоволена, але є деякі питання: чому мої учні не можуть написати відгуки на моїй сторінці, в той час, коли в інших репетиторів до

BUKI

Відповідь компанії

Доброго дня, Надіє Віталіївно. Дякуємо за ваш коментар. Усі учні отримають листа з проханням залишити відгук за посиланням. Також клієнти можуть надіслати нам відгуки на центральну пошту [email protected], указавши номер замовлення та прізвище викладача. Також ви можете надіслати запит клієнту з проханням залишити відгук. Це можна зробити в розділі "Мої заявки", далі обираєте "Архів".

Опубліковано 1846 днів тому

1...121122123...191