Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!

Марія Ю.
Вдячна за роботу Викі!.За професійних підхід до репетитора при виборі учнів..За розуміння і приємне спілкування )Бажаю талановитих учнів і вдячних репетиторвв
Відповідь компанії
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за ваш відгук. Успіхів і вам у роботі з учнями!
Опубліковано 1935 днів тому

Софія Д.
Не уважительное отношение к репетиторам, заказы брать невозможно
Відповідь компанії
София, уточните вашу проблему - в чем именно проявляется неуважение? Только тогда мы сможем это исправить. Ограничений по вашей анкете нет. По вашей анкете в течение месяца для вас была персональная заявка, на которую вас было сразу же назначено. Прочитав историю по вашему заказу - не нашли никаких недоразумений или конфликтов. Поэтому неприятно получать подобный отзыв от преподавателя, который рассчитывает на сотрудничество.
Опубліковано 1935 днів тому

Світлана Л.
Погоджуюсь, раніше було набагато краще! Я отримувала студентів і займалась з ними. Тепер же, лише, коли оплатила топ, мені призначили клієнта. 1го за оплачений місяць. Я відповідаю на заявки за секунду, а її вже взяли. І так протягом останніх півроку. Вам має бути соромно за свою зіпсовану репутацію!
Відповідь компанії
Доброго дня! Дякуємо за ваше повідомлення. Працівники сайту не ведуть розподілу заявок між викладачами. Якщо ви не отримуєте заявки, отже, учні не залишають на вашу анкету замовлення.
Опубліковано 1936 днів тому

Наталія З.
Сайт раніше працював нормально. А тепер жодного замовлення неможливо взяти. І бачу що ситуація така не лише в мене. Зробила висновок що ваші менеджери беруть відкат і хабарі і віддають замовлення обраним репетиторам. Щойно була персональна заявка. Відповіла протягом пару секунд. І не треба казати що мене знову не обрали. Це все вже набридло. Працюйте прозоро. Поясніть чому кнопка бажаю займатися деколи взагалі не працює
Відповідь компанії
Доброго дня, Наталіє. На сайті не передбачені жодні платежі, окрім оплати за заявку та оплати послуги ТОП. Вас дійсно обрав клієнт в якості бажаного викладача, проте не тільки вас, а також анкету іншого викладача, який теж погодивсь на заявку. На одне замовлення не може бути призначено 2 викладачі одночасно. Якщо у репетитора не працює якась функція, необхідно повідомляти про це адміністрацію, присилаючи скріншоти та детально описуючи цю проблему технічного характеру. Тільки так наші розробники зможуть усунути помилку. Окрім вас про неробочу кнопку не повідомляв жоден з 25 тис репетиторів сайту. Тому, скоріш за все, проблема на вашій стороні.
Опубліковано 1936 днів тому

Асмік А.
Неуважительный подход к репетиторам со стороны администрации. Не отвечают на звонки при возникновении вопросов. После согласования, что отправят номер ученика, заявка еще три раза появилась на сайте и номер таки не отправили. Надеюсь у других опыт более положительный, однако, думаю, сервис должен быть прозрачным и честным для всех.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Асмик. Менеджер уже связалась с вами и объяснила ситуацию по заказу.
Опубліковано 1937 днів тому

Оксана О.
Buki is the best!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Оксано. Дуже дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно!
Опубліковано 1938 днів тому

Альона Б.
С компанией Буки я работаю относительно недолго, но преимущества сотрудничества для меня очевидны. Я довольно регулярно получаю заявки от потенциальных клиентов, оперативно размещаются отзывы на сайте от моих учеников, что естественно поднимает рейтинг и преподавателя и кампании.Еще хочу отметить удобную форму оплаты и быструю связь с менеджерами по возникающим вопросам. Надеюсь на еще более плодотворное и длительное сотрудничество. Алена Бойкo,репетитор по норвежскому языку.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Алена. Спасибо большое, что оценили наш ресурс. Мы очень рады, что вы довольны сотрудничеством с нами!
Опубліковано 1939 днів тому

Катерина Д.
Добрый день ,очень хорошая компания в поисках заинтересованных учеников и предоставляют вовремя, если ты не на связи то всегда найдут способ или смс может быть даже звонок от менеджера.Также , что не не менее важное всегда помогают найти связь с клиентом.Очень довольна ,так же рекомендую репетитором. Спасибо за сотрудничество!
Відповідь компанії
Здравствуйте, Екатерина Андреевна. Спасибо за высокую оценку нашего ресурса и за плодотворное сотрудничество. Мы очень рады быть полезными!
Опубліковано 1941 днів тому

Маріама Д.
Задоволений користувач)
Відповідь компанії
Маріамо, доброго дня. Дуже дякуємо за відгук, раді з вами працювати)
Опубліковано 1941 днів тому

Тетяна Є.
Працюю 2місяці,кількість замовлень подобається,але інколи я бачу заявки,які мені підходять,але не можу на них відгукнутись не знаю з яких причин,це треб якось змінити. Загалом дякую за співпрацю,за те що завжди відповідаєте!
Відповідь компанії
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за зворотній зв'язок. Раді, що ви задоволені співпрацею з нами. Стосовно вашої проблеми, опишіть її, будь ласка, в листі на центральну пошту [email protected], щоб ми могли допомогти у її вирішенні.
Опубліковано 1942 днi тому