Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Елена
Огромное спасибо Татьяне Леонидовне хороший человек и хороший преподаватель. Курс очень хорошо подготовлен, материал хорошо подаётся. Педагог чудесный!
Відповідь компанії
Здравствуйте, Елена. Спасибо за ваш отзыв. Рады, что вы довольны сотрудничеством с репетитором.
Опубліковано 1889 днів тому
Дмитро Ж.
Жаль уже нельзя отзыв удалить :с Поэтому ставлю новый с 5-кой твердой, нашел клиента, хорошо работаем.. Только есть вопрос.. Как клиенту оставить отзыв? Они не знают, написал вчера в поддержку, пока не ответили, но вижу тут быстрее отвечают :D
Відповідь компанії
Здравствуйте, Дмитрий. Рады, что вы изменили свое мнение о сервисе. Письмо с просьбой оставить отзыв присылается автоматически всем ученикам спустя месяц работы с репетитором. Чтобы оставить отзыв раньше, репетитор может отправить запрос зайдя в архив своих заказов. Также клиент может оставить отзыв на центральной почте [email protected] указав номер заявки, и мы обязательно опубликуем его.
Опубліковано 1889 днів тому
Віра П.
Дуже задоволена співпрацею з цим сайтом. Все швидко, чітко та зрозуміло)
Відповідь компанії
Віро, дуже дякуємо за ваш відгук. З вами дуже приємно працювати!
Опубліковано 1891 днів тому
Олена Б.
Повністю згодна з коментарем Максима Т. Можливо, нехай оплата замовлення буде 50 на 50 між учнем та викладачем. Дійсно, дуже часто ця оплата йде в збиток викладачеві, тому що замовники через кілька уроків відмовляються від занять на постійній основі. Та ще й карантин зараз дуже "допоміг", дітей відправили до бабусь-дідусів, де вони онлайн не займаються, а нових замовлень онлайн майже немає. Хоча сайт непоганий, мені подобається. Досить зручно користуватися.
Відповідь компанії
Доброго дня, Олено. Для таких випадків передбачені окремі умови в договорі Оферти. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубліковано 1891 днів тому
Дмитро Ж.
Пытался связаться 2 ДНЯ с менеджером который отвечает за меня с учеником, ни привета ни ответа, как говорится, не отвечает хотя и онлайн, я писал и вечером и утром, толку 0 :D но сайт хороший, я нашел ученика за 4 дня где-то)
Відповідь компанії
Здравствуйте, Дмитрий. Вы только в воскресенье получили первый заказ. Менеджеру написали в понедельник в вечернее нерабочее время. Сегодня менеджер приступит к работе и ответить вам.
Опубліковано 1891 днів тому
Максим Т.
На мою думку придбання ТОПу не надто може врятувати ситуацію. Іще прохання до керівництва сайту: зробіть так щоб коміссію сервісу оплачував саме учень а не викладач, оскільки не завжди є учні, які дійсно і на далі бажають серьйозно займатися і тоді оплата за учня йде в збиток самому викладачу і тим самим відбиває бажання надалі працювати, або зробити оплату лише за один урок в неділю, а не декілька як цього потребує коміссія сервісу.
Відповідь компанії
Максиме, на сайті ніде не вказано, що "ТОП врятує ситуацію". Дана послуга дозволяє закріпити вашу анкету в ТОП20 анкет для онлайну і ТОП10 анкет для офлайну. Якщо у вас відбувається обрив занять, компанія робить повернення коштів. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубліковано 1892 днi тому
Катерина
Недосконало зроблений сайт. 1) Ми з учнем домовились про меншу ставку, ніж у замовленні, але змоги зробити зміни у заявці - немає. Менеджеру поки поясниш ситуацію - вічність пройде. Чому я маю оплачувати більше, ніж насправді отримую за урок??? 2) Чому немає кнопки відмови від заявки, якщо з учнем не домовились про співпрацю? Менеджери відписують жахливо довго, заявки по декілька днів залишають активними на сторінці і це ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО!
Відповідь компанії
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за ваш коментар. Проте за вказаною вами поштою жодна анкета викладача не зареєстрована на нашому сайті. 1) Кожен викладач самостійно проставляє ціну за годину занять у своїй анкеті, менеджер жодним чином на це не впливає. Якщо ваша ціна знизилась, змініть її у себе в анкеті. Робота менеджера заключається в тому, щоб уточнити ситуацію. Інколи на це може знадобитися більше часу. 2) Менеджер не може закрити заявку, не уточнивши її актуальність у клієнта. Іноді, клієнти відповідають не відразу на дзвінок, або знаходяться за кордоном і відписують на пошту трохи довше. Як тільки ми отримуємо підтвердження від клієнта, заявку знімають. Якщо у вас з'явилися питання чи проблеми по роботі менеджерів чи сайту, напишіть нам на центральну пошту [email protected].
Опубліковано 1892 днi тому
Руслан Зуй
Благодарю сайт Buki за то, что помог мне найти отличного преподавателя по английскому языку Карамышеву Валентину Михайловну. Всего за месяц с начала наших занятий я уже могу сказать грамотно и легко на английском языке то, что мне не удавалось сделать за весь период моей учебы в школе.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Руслан. Спасибо за ваш отзыв. Очень рады вашим успехам в изучении английского языка вместе с Валентиной Михайловной.
Опубліковано 1894 днi тому
Вікторія К.
Дуже хороший сайт! Дякую Вам!
Відповідь компанії
Вікторіє, дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу!
Опубліковано 1895 днів тому
Марта
Абсолютно довольна работой сайта и преподавателя немецкого языка Татьяна М. из г. Мелитополь. Начала обучение с нулевого уровня и тем не менее мне нравится и получается все лучше. Спасибо сайту и преподавателю!
Відповідь компанії
Здравствуйте, Марта. Спасибо большое за ваш отзыв. Очень рады за ваши успехи.
Опубліковано 1895 днів тому