Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!

Галина Л.
Дякую за співпрацю, ваш сайт допомагає репетиторам і учням знайти один одного.
Відповідь компанії
Галино, дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу.
Опубліковано 2014 днi тому

Анна
Хотела бы выразить свою благодарность Ольге Владимировне Билаш! Замечательный педагог и очень добрый, отзывчивый человек. Пришла на занятия по французскому с небольшим запасом знаний и не знаю откуда начать. Ольга Владимировна сразу структурировала занятия таким образом, что уже через полтора месяца я почувствовала сильный прогресс! Рекомендую !
Відповідь компанії
Здравствуйте, Анна. Большое спасибо за отзыв об Ольге Владимировне. Мы рады, что вы довольны сотрудничеством.
Опубліковано 2014 днi тому

Андрій М.
Сайт не поганий для кліентів. Для репетиторів не дуже. Не знайшов зворотнього зв'язку, окрім пошти директора.
Відповідь компанії
Доброго дня! Дякуємо за ваше повідомлення. На сайті вгорі в розділі "Контакти" є пошта підтримки клієнтів і репетиторів https://buki.com.ua/contacts/
Опубліковано 2015 днів тому

Еміль Б.
Чудова платформа для пошуку учнів та репетиторів!
Відповідь компанії
Еміль, дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу.
Опубліковано 2016 днів тому

Елена
Огромное спасибо Татьяне Леонидовне хороший человек и хороший преподаватель. Курс очень хорошо подготовлен, материал хорошо подаётся. Педагог чудесный!
Відповідь компанії
Здравствуйте, Елена. Спасибо за ваш отзыв. Рады, что вы довольны сотрудничеством с репетитором.
Опубліковано 2016 днів тому

Дмитро Ж.
Жаль уже нельзя отзыв удалить :с Поэтому ставлю новый с 5-кой твердой, нашел клиента, хорошо работаем.. Только есть вопрос.. Как клиенту оставить отзыв? Они не знают, написал вчера в поддержку, пока не ответили, но вижу тут быстрее отвечают :D
Відповідь компанії
Здравствуйте, Дмитрий. Рады, что вы изменили свое мнение о сервисе. Письмо с просьбой оставить отзыв присылается автоматически всем ученикам спустя месяц работы с репетитором. Чтобы оставить отзыв раньше, репетитор может отправить запрос зайдя в архив своих заказов. Также клиент может оставить отзыв на центральной почте [email protected] указав номер заявки, и мы обязательно опубликуем его.
Опубліковано 2016 днів тому

Віра П.
Дуже задоволена співпрацею з цим сайтом. Все швидко, чітко та зрозуміло)
Відповідь компанії
Віро, дуже дякуємо за ваш відгук. З вами дуже приємно працювати!
Опубліковано 2018 днів тому

Олена Б.
Повністю згодна з коментарем Максима Т. Можливо, нехай оплата замовлення буде 50 на 50 між учнем та викладачем. Дійсно, дуже часто ця оплата йде в збиток викладачеві, тому що замовники через кілька уроків відмовляються від занять на постійній основі. Та ще й карантин зараз дуже "допоміг", дітей відправили до бабусь-дідусів, де вони онлайн не займаються, а нових замовлень онлайн майже немає. Хоча сайт непоганий, мені подобається. Досить зручно користуватися.
Відповідь компанії
Доброго дня, Олено. Для таких випадків передбачені окремі умови в договорі Оферти. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубліковано 2018 днів тому

Дмитро Ж.
Пытался связаться 2 ДНЯ с менеджером который отвечает за меня с учеником, ни привета ни ответа, как говорится, не отвечает хотя и онлайн, я писал и вечером и утром, толку 0 :D но сайт хороший, я нашел ученика за 4 дня где-то)
Відповідь компанії
Здравствуйте, Дмитрий. Вы только в воскресенье получили первый заказ. Менеджеру написали в понедельник в вечернее нерабочее время. Сегодня менеджер приступит к работе и ответить вам.
Опубліковано 2018 днів тому

Максим Т.
На мою думку придбання ТОПу не надто може врятувати ситуацію. Іще прохання до керівництва сайту: зробіть так щоб коміссію сервісу оплачував саме учень а не викладач, оскільки не завжди є учні, які дійсно і на далі бажають серьйозно займатися і тоді оплата за учня йде в збиток самому викладачу і тим самим відбиває бажання надалі працювати, або зробити оплату лише за один урок в неділю, а не декілька як цього потребує коміссія сервісу.
Відповідь компанії
Максиме, на сайті ніде не вказано, що "ТОП врятує ситуацію". Дана послуга дозволяє закріпити вашу анкету в ТОП20 анкет для онлайну і ТОП10 анкет для офлайну. Якщо у вас відбувається обрив занять, компанія робить повернення коштів. Якщо у вас виникають запитання або пропозиції, ви завжди можете написати на пошту старшого менеджера Олени [email protected] , а не на сторінці відгуків.
Опубліковано 2019 днів тому