Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Ольга С.
Доброго дня! Як репетитор, дуже задоволена роботою компанії Букі. Вигідні умови, все чітко і оперативно. Менеджери ввічливі та професійні. Також чудово, що інформація про заявку приходить в повідомленні, оскільки не завжди є можливість відповісти на звінок. Це дає додаткову можливість відреагувати вчасно і не втратити заявку. Але є одне запитання. Чому мій рейтинг 4.9, хоча всі відгуки клієнтів 5? Просто цікаво. Буду вдячна за відповідь. Сподіваюся на подальшу плідну співпрацю.
Відповідь компанії
Доброго дня, Ольго Василівно. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу. Стосовно вашого рейтингу, то клієнти мають змогу поставити оцінки від 1 до 5+. Залежно від виставлених оцінок виставляється середнє арифметичне у ваш рейтинг. Ваші оцінки за відгуки: одна 4+, дві 5 та три оцінки 5+, саме від цих чисел система вивела середню оцінку.
Опубліковано 1968 днів тому
Анна М.
Очень довольны преподавателем! Объясняет чётко и очень понятно. Легко нашла подход к моему ребёнку. Всем будем рекомендовать Людмилу. Ц. Спасибо вам большое!!!
Відповідь компанії
Анна, спасибо за отзыв. Рады, что смогли вам помочь.
Опубліковано 1968 днів тому
Alla
Я у великому захваті від того , наскільки Максим Л. любить свою роботу , і що готовий робити заради відмінних результатів своїх учнів. Дуже подобається його підхід до уроків. РЕКОМЕНДУЮ! Побільше б таких учителів!
Відповідь компанії
Алло, дуже раді, що підхід викладача вам сподобався! Бажаємо успіхів у навчанні!
Опубліковано 1969 днів тому
Ірина Орестівна
Вдячна сайту BUKI за можливість знайти чудового викладача для своєї доньки. Задоволена роботою пана Володимира,— бачу позитивні результати у підготовці до ЗНО і відчуваю, що віддала дитину у професійні руки.
Відповідь компанії
Ірино Орестівно, доброго дня. Дуже дякуємо за високу оцінку нашого ресурсу. Раді, що змогли вам допомогти.
Опубліковано 1969 днів тому
Даша Полякова
Мы ОЧЕНЬ довольны репетитором Рудиком Евгением Леонидовичем, очень просто и доходчиво преподносит тему ученикам, очень внимательный, чательно выполняет свою работу, мой ребенок им доволен, улучшились оценки по предмету в школе.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Даша. Спасибо за обратную связь. Очень рады, что занятия Евгением Леонидовичем приносят результат. Успехов вам!
Опубліковано 1969 днів тому
Владимир
Пользуюсь услугами репетитора по математике Андрейчук Владимира Петровича,всем довольны,сыну нравиться .Вообщем рекомендую!
Відповідь компанії
Здравствуйте, Владимир. Благодарим за положительный отзыв о нашем репетиторе. Мы рады, что стали вам полезны.
Опубліковано 1970 днів тому
Андрій В.
Супер. Дуже корисний сайт з гарним дизайном. Максимально задоволений результатами праці.
Відповідь компанії
Андрію Олександровичу, дякуємо, що високо оцінили результат нашої співпраці. Нам дуже приємно з вами працювати. Окреме дякую за комплімент дизайну!
Опубліковано 1970 днів тому
Карина Зайцева
Всё было бы нормально, если бы не одна проблема. Я с осени уже на протяжении 4 месяцев пытаюсь взять заявку, мне ещё ни одну не дали, кроме той, что была персональной. Хотя я на этом сайте давно, вовремя оплачивала предыдущие заявки. Хотелось бы знать, по каким принципам отбирают преподавателей. Почему за 4 месяца мне ни разу не дали заявку? Очень неудобно, что нет возможность общаться с менеджерами.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Карина. На сайте ученики самостоятельно ведут подбор преподавателя, менеджеры не имеют на это никакого влияния. Касаемо потенциальных заказов, мы можем дать ответ только в конкретном случае. Возможно, какой-то преподаватель откликнулся быстрее, или вы не подходили по каким-либо параметрам. Если хотите получать больше заказов, вы всегда можете приобрести услугу "ТОП", чтобы ваша анкета была в рейтинге одной из первых. Обратиться к менеджерам вы можете в любое время на центральную почту [email protected]. Хорошего дня!
Опубліковано 1971 днів тому
Алла Т.
Дуже сильно набридають безкінечні листи! Коли перше заняття? Коли ви орлатите? І по колу!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Алло Ігорівно. Дякуємо за зворотній зв'язок. Розсилка листів здійснюється автоматично і слугує лише нагадуванням та додатковою інформацією. Якщо ви вчасно повідомляєте на сайт дату першого заняття, вчасно оплачуєте замовлення, то зайвих листів вам не надсилатимуть.
Опубліковано 1972 днi тому
Катя Срібна
Заявка 230928 Репетитором задоволена!
Відповідь компанії
Доброго дня, Катю. Дякуємо за відгук!
Опубліковано 1972 днi тому