Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Юлия
Ищем логопеда. находим подходящих по цене. но с ними не дают связаться. а присылают только дорогих по стоимости. Очень недовольна
Відповідь компанії
Здравствуйте, Каролина. Вам звонил наш менеджер и сообщила, что выбранные вами преподаватели из-за плотного графика пока не берут новых учеников, поэтому отказались, вы согласились на подбор логопеда и уточнили цену. В пределах этой цены вам предложили другого специалиста, потом еще одного. Если вам что-то не подошло, мы всегда готовы помочь и найти еще специалистов!
Опубліковано 1980 днів тому
Инесса
Добрый день!хороший у вас сайт!один вопрос, где можно оставить отзыв о репетиторе?
Відповідь компанії
Добрый день, Инесса. Спасибо за обратную связь. Отзыв о преподавателе вы можете оставить по ссылке, которую вам присылали на почту с просьбой оставить отзыв, или прислав его на центральную почту [email protected], указав номер заказа.
Опубліковано 1980 днів тому
Mykyta Lazarev
Лучший сервис!
Відповідь компанії
Никита, спасибо за отзыв!
Опубліковано 1981 днів тому
Александра К.
Было бы справедливо включить функцию отзыва репетитора об ученике в ответ на то, что напишет ученик. А то ученики разные бывают, и отменяют в последний момент, и бросают заниматься спустя пару занятий даже не объяснившись или одно занятие отучатся и времени у них вдруг не хватает на больше... А репетитор тратит свое время, деньги, еще и отзыв плохой может получить.
Відповідь компанії
Здравствуйте, Александра. В своем кабинете репетитора на странице заказа у вас есть возможность прокомментировать отзыв ученика.
Опубліковано 1981 днів тому
Талья
Було б чудово,якби репетитор Тетяна з Id 56976 вказала причину відмови заявки. Це не важко сказати, аніж просто закрити заявку і не відповісти запитання. Склалося дуже неприємне враження про людину.
Відповідь компанії
Доброго дня. Репетитор Тетяна не працює з дорослими, саме тому вона і відмовилась від вашого замовлення. Бачу, що вам уже підібрали іншого викладача. Якщо потрібна буде наша допомога, звертайтеся!
Опубліковано 1982 днi тому
Катя
Як залишити відгук
Відповідь компанії
Доброго дня, Катю. Відгук про викладача ви можете залишити за посиланням, яке надсилали вам на пошту з проханням залишити відгук, або надіславши його на центральну пошту [email protected], вказавши номер замовлення.
Опубліковано 1982 днi тому
Анна Б.
Як клієнтові залишити відгук для вчителя???
Відповідь компанії
Доброго дня, Анно. Клієнт може лишити відгук на центральній пошті [email protected], вказавши номер замовлення.
Опубліковано 1982 днi тому
Лариса К.
Дуже гарна та зручна компанія. Дякую вам за можливість підтримувати свій професійний та матеріальний рівень!
Відповідь компанії
Ларисо Миколаївно, дуже дякуємо вам за співпрацю та позитивний відгук про наш ресурс! Бажаємо вам ще більше вдячних та вмотивованих учнів!
Опубліковано 1982 днi тому
Алина
Занимаюсь около 3 месяцев ,очень нравиться !Уже чувствуется результат !!!
Відповідь компанії
Алина, спасибо за отзыв. Очень рады вашим успехам!
Опубліковано 1983 днi тому
Юлия К.
Професійний рівень підготовки дитини 2 класу. Покращилися оцінки в школі. Рівень читання став якісніший . Уроки вчаться без проблем. Мої вимоги були знання англійської мови розмовного рівня. Протягом 2 місяців знання моєї дитини гарного рівня, є розуміння, що навчають в школі, може самостійно читання незнайомі слова де бачить. Висновок вчителя в школі, що стала підготовка набагато краща та якісніша . Відповідальність дитини зросла в рази. Дякую
Відповідь компанії
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за відгук про репетитора. Раді, що ваші очікування виправдалися. Бажаємо ще вищих результатів від занять з Юлією.
Опубліковано 1984 днi тому