Якщо маєте питання чи зіткнулися з проблемою при роботі з сервісом, будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Протягом 1-2 днів ми детально розглянемо ваш запит.
Допоможіть нам стати краще!
Руслана К.
Все чудово
Відповідь компанії
Раді, що ви задоволені нашим сервісом)
Опубліковано 2366 днів тому
Вікторія Г.
Не могу взять заявку. Как только перехожу к заявке пишут, что назначен другой преподаватель. Зачем тогда заявки присылать???
Відповідь компанії
Добрый день, Виктория. Заявка отправляется одновременно всем преподавателям. Если она вам недоступна, значит кто-то на нее уже откликнулся.
Опубліковано 2366 днів тому
Ангелина
Юлія Петрівна відмінний репетитор! Викладач , який знає підхід до кожного учня .
Відповідь компанії
Дякуємо, що користуєтесь нашим сервісом. Успіхів у навчанні!
Опубліковано 2366 днів тому
Вікторія Р.
Не можу отримати заявку вже 3-й день. Менеджери не беруть до уваги, не працюють, чи що? На сайті більше 70 заявок, хоча б дали знати що заявка недійсна, бо сидиш і чекаєш.
Відповідь компанії
Доброго дня, Вікторіє. Якщо ви відгукнулись на замовлення і підходите на нього, ви будете обов*язково призначені на заявку :) Якщо ж замовлення ви не отримали, значить клієнт відмінив його або ви не підходите на нього (враховується район, рівень, досвід викладання чи інші побажання клієнта).
Опубліковано 2368 днів тому
Liubov
В общем довольна работой менеджеров и компании. Менеджеры всегда найдут выход с моей ситуации. Оперативно в принципе реагируют. Можно всегда договорится. Хотя есть и маленькие минусы. Но в общем оценю работу на отлично как клиент и как преподаватель! Хороших и успешных нам заказов, а также процветания!:)
Відповідь компанії
Спасибо за ваш отзыв! Будем стараться :)
Опубліковано 2371 днів тому
Марія Б.
Я репетитор. в принципі сайт досить чіткий, проте є один великий мінус, який я спостерігала вже не раз. через те, що оператори тягнуть зі зміною даних (оплата за годину, частота занять) у мене вже 4 рази була заборгованість, яка мені знімає ж бали
Відповідь компанії
Маріє, дякуємо за ваш коментар. Менеджери вносять зміни протягом робочого дня. Затримка може бути лише у вихідні. Якщо ж вам довелось очікувати більше, повідомте про це на пошту ст.менеджера [email protected] . Після оплати заборгованість зникає, ваш рейтинг відновлюється, а також додаються нові бали. Успіхів у роботі!
Опубліковано 2380 днів тому
Рита Б.
Не даєте заняття по скайпу!!!
Відповідь компанії
Доброго дня, Рито. Менеджери ведуть розподіл заявок лише в крайніх випадках. Замовники (учні) самостійно обирають для себе викладачів на сайті і заповнююють на них заявки.
Опубліковано 2384 днi тому
Алёна Б.
Очень рада с вами сотрудничать, спасибо за внимание и заботу о клиентах и за оперативность. С новым годом и хороших клиентов и учеников в новом году!
Відповідь компанії
Алена Андреевна, спасибо за долгосрочное сотрудничество и пожелания! Успехов и благополучия в грядущем 2019 году!)
Опубліковано 2386 днів тому
Валентина Г.
Сайтом задоволена,але нема зворотнього звязку,іноді по 2 дні дзвоню,ніхто трубку не бере,потім,коли в мене урок дзвоните.Дуже доречно б було виходити на звязок тому менеджеру,хто працює з моєю заявкою.
Відповідь компанії
Доброго дня! Якщо у вас є активна заявка, ви завжди можете написати в чат менеджеру. За кожною заявкою закріплений конкретний менеджер, який і допоможе вирішити вам поточні питання.
Опубліковано 2389 днів тому
Галина В.
Відмінний сайт, приємні та розуміючі консультанти. Задоволена!
Відповідь компанії
Дякуємо, що обрали нас!
Опубліковано 2389 днів тому