Відгуки відвідувачів про сайт - сторінка 9

Поточна оцінка 4.6 від 202 користувачів.

Залиште свій відгук про роботу сервісу Букі.
Він буде доступним для перегляду іншим користувачам сайту.
Для підтвердження особи увійдіть через акаунти соціальних мереж Фейсбук чи Гугл або залиште свій на емейл - на нього прийде лист з підтвердженням активації відгуку.
Дякуємо за вашу активність!

Допоможіть нам стати краще!

Всі відгуки

Руслана К.

Опубліковано 130 днів тому

Все чудово

Відповідь компанії

Раді, що ви задоволені нашим сервісом)

Вікторія Г.

Опубліковано 130 днів тому

Не могу взять заявку. Как только перехожу к заявке пишут, что назначен другой преподаватель. Зачем тогда заявки присылать???

Відповідь компанії

Добрый день, Виктория. Заявка отправляется одновременно всем преподавателям. Если она вам недоступна, значит кто-то на нее уже откликнулся.

Ангелина

Опубліковано 130 днів тому

Юлія Петрівна відмінний репетитор! Викладач , який знає підхід до кожного учня .

Відповідь компанії

Дякуємо, що користуєтесь нашим сервісом. Успіхів у навчанні!

Вікторія Р.

Опубліковано 132 днi тому

Не можу отримати заявку вже 3-й день. Менеджери не беруть до уваги, не працюють, чи що? На сайті більше 70 заявок, хоча б дали знати що заявка недійсна, бо сидиш і чекаєш.

Відповідь компанії

Доброго дня, Вікторіє. Якщо ви відгукнулись на замовлення і підходите на нього, ви будете обов*язково призначені на заявку :) Якщо ж замовлення ви не отримали, значить клієнт відмінив його або ви не підходите на нього (враховується район, рівень, досвід викладання чи інші побажання клієнта).

Тетяна Б.

Опубліковано 134 днi тому

Есть плюсы и минусы: 1) не всегда менеджеры отвечают оперативно и исправляют ошибки 2) нет возможности оспорить оплату, если ученик отказывается через 3-5 занятий 3)не оперативная рассылка потенциальных заявок (пришло сообщение на гмайл,захожу,а заявка у другого преподавателя и это за 5-7 секунд?!) 4)из плюсов разве что напоминание,о том, что необходимо связаться с учеником 5)и еще один нюанс, когда будет более-менее конкретное месторасположение ? Нереально выстроить график с такими разбросами

Відповідь компанії

Татьяна, спасибо за комментарий. 1) менеджеры отвечают в течение рабочего дня, исключения могут составлять выходные. 2) если у вас обрываются занятия, вы всегда можете обратиться к менеджеру и он сделает возврат средств, это предусмотрено в договоре. 3) потенциальные заказы рассылаются всем подходящим репетиторам одновременно, а не по одному. Кто-то успевает откликнуться быстрее. 5) уточните, что вы имеете в виду под "конкретное месторасположение"? Можно на почту [email protected]

Liubov

Опубліковано 135 днів тому

В общем довольна работой менеджеров и компании. Менеджеры всегда найдут выход с моей ситуации. Оперативно в принципе реагируют. Можно всегда договорится. Хотя есть и маленькие минусы. Но в общем оценю работу на отлично как клиент и как преподаватель! Хороших и успешных нам заказов, а также процветания!:)

Відповідь компанії

Спасибо за ваш отзыв! Будем стараться :)

Марія Б.

Опубліковано 144 днi тому

Я репетитор. в принципі сайт досить чіткий, проте є один великий мінус, який я спостерігала вже не раз. через те, що оператори тягнуть зі зміною даних (оплата за годину, частота занять) у мене вже 4 рази була заборгованість, яка мені знімає ж бали

Відповідь компанії

Маріє, дякуємо за ваш коментар. Менеджери вносять зміни протягом робочого дня. Затримка може бути лише у вихідні. Якщо ж вам довелось очікувати більше, повідомте про це на пошту ст.менеджера [email protected] . Після оплати заборгованість зникає, ваш рейтинг відновлюється, а також додаються нові бали. Успіхів у роботі!

Наталия

Опубліковано 145 днів тому

Отвечают и назначают очень быстро. Но проверка компетенции преподавателей лежит только на плечах соискателя. Некоторые объявления и графики репетиторов не соответствуют действительности! Не обновляются данные.

Відповідь компанії

Наталя, доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Ми, як сервіс, який зв'язує між собою репетиторів і клієнтів, стараємось максимально стимулювати викладачів, щоб вони постійно оновлювали, актуалізовували власні дані (графік, дипломи, райони виїзду), але це не завжди можливо, оскільки це більше формат рекомендацій. Також ми докладаємо всіх зусиль, щоб якісно перевіряти і оцінювати профілі репетиторів і відображати це в рейтингах і відгуках. Наша система налічує біля сотні параметрів оцінювання, але і вона не завжди ідеальна, оскільки завжди присутній людський фактор, як і в усіх решти сервісів пошуку виконавців. Ми завжди відкриті на 200% і готові допомогти з пошуком іншого викладача, або отримати ваші зауваження в більш детальному форматі, щоб на їх основі покращити наші алгоритми. Ще раз дякуємо за відгук і хорошого дня!)

Рімма Б.

Опубліковано 148 днів тому

Оператор не завжди читає бажаний район учня, в зв’язку з чим дають учнів, з іншого кінця міста, до якого нічим добратись, ні мені, ні учневі

Відповідь компанії

Ріммо, дякуємо за коментар. Оператор орієнтується на ту інформацію, в тому числі райони, які учні вказують самостійно при подачі заявок.

Рита Б.

Опубліковано 148 днів тому

Не даєте заняття по скайпу!!!

Відповідь компанії

Доброго дня, Рито. Менеджери ведуть розподіл заявок лише в крайніх випадках. Замовники (учні) самостійно обирають для себе викладачів на сайті і заповнююють на них заявки.

Оцінити!

або авторизуйтесь через соціальні мережі:

Надіслати