Анна С.
Я - студент Академії мистецтв імені Павла Чубинського, училась в КИМ.Им.Глиєра, опыт игры на скрипке 13 лет.
Я - студент Академії мистецтв імені Павла Чубинського, училась в КИМ.Им.Глиєра, опыт игры на скрипке 13 лет.
Київ
У мене було багато викладачів і на жаль не всі з них вважали що потрібно підходити до учня з різних сторін - знаходити до нього підхід, деяким важливо показати як грати, деяким потрібно просто розповісти. І на жаль не всі давали позитивні емоції в сторону скрипки, так як програма яку дають найчастіше нецікава, і як музиканта тебе не розвивають у виборі, який ти повинен робити сам, від чого зростає розуміння на якому ти рівні і що ти можеш. Не проблема пробувати щось складніше, пробуючи ти усвідомлюєш до чого тобі хочеться дотягнуться. Я можу поставити руки, навчитися технікам гри - це не так складно, якщо ти або твоя дитина буде наполегливо займатися і присутність бажання, це буде величезний +. Звичайно ж досвіду у мене не багато, це логічно. Але мене цьому вчили все життя з самого дитинства, показуючи на мене як потрібно викладати. Величезний плюс так і мінус, це велика кількість викладачів 1) Плюс цього, то що я бачила і мене вчили різними методиками. 2) Мінус, стрес для дитини. Якщо вдаватися в подробиці методики навчання, то тут можна цілу книгу і не одну написати. Залежить все від особистості яка буде займатися, від віку, від бажання.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором